Nu sirieus ;D
Pov Yasminn -
Zuchtend liep ik rond. Er was een leegte. Ik keek mijn kamer rond. Ik miste wat. Ik keek naar mijn posters. Wat van justin bieber, Austin mahone en little mix. Ik keek naar mijn muur. Was mijn muur echt blauw. Alsof ik de muur nooit zag, of er iets voor hing. Maar wat.
Ik zou zometeen met Rose naar Starbucks gaan. De chocomelk is daar heerlijk.
Ik liep richting de starbucks. Het was ongeveer 5 minuten lopen. Ik zocht in mijn iphone naar een leuk nummer, om te luisteren. Ik zette Papaoutai van Stromae op. Ik las nog even wat whatsapp'jes van wat vrienden. En keek niet uit. Ik botste op tegen een meisje. 'Sorry..' kwam er sukkelig uit. M'n iphone was op de grond gevallen, en het meisje raapte het op.
'Is niet erg joh, dit gebeurt mij ook zo vaak.' Ze pakte een oortje van mijn iphone en deed het een beetje in haar oor. 'Leuk nummer trouwens.' Ken ik haar ergens van??' Ze gaf m'n iphone terug en zwaaide even. Vraag nou of je haar ergens van kent. Etend aan een donut liep ze veder. Nu. 'Oh uh misschien rare vraag, maar je komt me nogal bekend voor..' Ze glimlachte.
'Hoezo?' Ik dacht diep na. 'Ja dat weet ik dus niet.' Ze keek een beetje ernstig. 'Uhh zou ik me even voorstellen, trouwens..' Zei ik na een poosje. Zou ik me even voorstellen anders. Wat is dat voor rare zin. wat helpt dat nou weer. Ze knikte. 'Yasmin.' Ik glimlachte. 'Nina, Nina Horan.' Ze legde de nadruk bij Horan. Nog meer bekendheid. 'Horan?? Komt me bekend voor.' Ze begon te glimlachen.
'Meen je niet!! Je wilt niet weten wat voor goed nieuws dit is. De rest moet dit horen.' De rest? 'Uhh..' 'Zou je alsjebleift even mee willen gaan!!' Met een vreemdeling, dit word creepy 'Uhh Okay..' Ze trok me mee. Rose wacht nu op je... 'Wacht...' Ze bleef stilstaan en ik tikte het nummer van Rose in.
Pov Zany
Nina was net hyperactief binnengerend. Blijkbaar herkende iemand haar ergens van. Goed nieuws! We stelden ons allemaal voor. Yasmin zo heette ze blijkbaar, kreeg opeens een glimlach op haar gezicht. 'Dit meen je niet...'Schreeuwde ze.
Pov onbekend
'Dus 'Mijn plan' gaat misschien wel niet lukken..'
'Komt goed..' Ik glimlachte naar James. Hier mocht hij een stokje voor steken
JE LEEST
5 New girls.
Fanfiction''Ik vind het wel grappig, dit is super slecht geschreven en het word best vaak gelezen.'' Het verhaal slaat trouwens ook helemaal nergens op, maarja wat verwacht je van een kind van 12. ;)