Prolog

245 7 0
                                    

A je to tady. Zase večer. Pomalu šel za několika metrovým hadem temnou chodbou. Už dva týdny tudy každý večer chodí a pokaždé je to skoro stejné. Temná kamenná chodba bez oken a jediné světlo pochází z pootevřených dveří. Právě tam had mířil.

Místnost byla také temná a prázdná - teda skoro. Uprostřed místnosti stál velký, velmi zdobený, černý trůn. Na něm seděla postava v černém, velmi bledá, bez vlasů, s hadím nosem a zarudlýma hadíma očima. Ačkoliv to jeho tvář popírala, byl to člověk a né jen tak ledajaký. Byl to kouzelník, velmi mocný z mocného rodu a také velmi zlý. Lidé se báli a bojí vyslovit jeho jméno - Lord Voldemort.

Jeho hadí oči rychle vyhledaly nově příchozího. Tím byl chlapec s tmavými rozcuchanými vlasy, zelenýma očima, které zakrývaly brýle a s jizvou ve tvaru blesku. Chlapec se jmenoval Harry Potter.

Těm, co znají příběhy těchto dvou osob by přišlo naprosto nesmyslné, aby tady stáli naproti sobě a v klidu. Mají pravdu. Tyto dvě osoby si navzájem usilují o život a ani jeden z nich by se tomu druhému nevzdal. Teď však mezi nimi neprobíhá válka, ale jakési diplomatické jednání.

"Už jsem se bál, že nepřijdeš." řekl Voldemort a stále propaloval chlapce pohledem.

"Tohle bych si přeci nenechal ujít." odsekl chlapec ironicky. Voldemort dělal, že si toho nevšiml a pokračoval.

"Víš co ti nabízím. Moc, slávu, sílu, bezpečí pro tebe i tvé přátele a nový život. Neříkej, že se chceš celý život nechat navádět Brumbálem, být jeho loutka. Vždyť ti ani neříká všechno. Kouzelnický svět tě má za lháře a malé děcko. Považují tě za blázna." řekl Voldemort a sledoval chlapcovu reakci, i když nepočítal s tím, že se k němu po dvou týdnech přesvědčování právě teď přidá. Ani jeden z nich nevěděl, že právě došlo ke změně od minulých setkání. Harry Potter se zamyslel a musel souhlasit s tím, že má Voldemort pravdu.

"Přijímám." řekl pevně a Voldemort mu věnoval překvapený pohled. A pak se svět kolem něj začal točit a později i černat. O chvilku později se v Bradavicích probudil černovlasý chlapec se zelenýma očima a zmateně se rozhlížel. Na stolku vedle něj byl malý lísteček.

Překvapil jsi mě svým rozhodnutím. Zítra v 21:00 na kraji zapovězeného lesa. LV

Pravda za lžíKde žijí příběhy. Začni objevovat