Harry se vzbudil překvapivě brzy. Lektvar působil jak měl a on se teď necítil unavený. Chvíli ještě ležel a přemýšlel o tom, jak se jeho život v posledním týdnu změnil. Stal se z něho smrtijed, je s Voldemortem, zabíjel a mučil, získal znamení zla a našel si kamaráda. Už mu ani ta akce tolik nevadila. Pořád má výčitky svědomí, ale teď už to bere víc jako svou povinnost. Nemůže už říct ne. Znamení zla. Rozhodl se, že si ho prohlédne. Dvěma prsty přejel přes předloktí a znamení se začalo oběvovat. Bylo moc hezké, to Harry musel přiznat, a když se ho dotkl, lehce vybrovalo. Nechal ho zase zmizet a počkal, než se ostatní probudí.
Vyučování probíhalo normálně, pokud vynecháme pohledy kvůli včerejšímu incidentu s Malfoyem. Den začal pomalu končit a Hary přešel na maskování odchodu. Bylo to snad poprvé, kdy se k Voldemortovi těšil a byl plně při vědomí.
_-_-_-_-Temné sídlo - o den dřív-_-_-_-_
"Říkal jsem, že to bude fungovat." oznámil vítězoslavně Pán zla svým dvěma nejstarším dětem ten den, co Harry dostal znamení.
"Pořád tomu nemůžu uvěřit." řekla Tori.
"Thomasi, to jak jsi ho přesvědčil bylo dokonalé. Teď se do té temnoty uvedl dokonce sám. Jestli to takhle půjde dál, budeme nejmocnější." pochválil Pán zla svého syna.
"A co máš v plánu dál?" chtěl vědět Thomas.
"Musí se naučit nitroobranu, to je teď zásadní. Někdy okolo Vánoc chci osvobodit Azkaban. A ještě bych chtěl získat tu věštbu, která mluví o mně a o Potterovi. Myslím si, že je ještě druhá." objasnil Temný pán. Jeho děti jen souhlasně přikývli a dál bylo ticho.
_-_-_-_-Bradavice - současnost-_-_-_-_
Harry se spolu s Morean přemístil. V místnosti byli všichni Raddleovi. Harry věnoval Alexovi úsměv a on na něj zamával. Nikdo si toho nevšimnul.
"Harry, mám pro tebe důležitý úkol." začal Pán zla. Harrymu se stáhl žaludek.
"Musíš se naučit nitroobranu. Thomas ti s tím pomůže. Další schůze budou jednou týdně ve středu. Začnete hned." prohlásil a opustil místnost. Alex počkal, až se dveře zavřou a pak přešel k Thomasovi.
"Až budete hotový, zavolej mě. Ještě si s Harrym popovídáme." a odešel také odešel. V místnosti zůstal už jen Harry a nejstarší Raddle.
"Takže, jak začít. Soustřeď se jen na svého vlastního ducha. Až to budeš mít, měl by jsi vidět nějaké zvíře. To je tvůj duch. Kolem něj jsou tvé myšlenky a vzpomínky. Za každou cenu je musíš uchránit." řekl a Harry se začal soustředit Bylo to těžké. Pokaždé, když si Harry myslel, že už to má se zaradoval a mohl začít znova.
"Mám nápad." přerušil jeho snahu Thomas.
"Představ si nějaký silný pocit, ideální je třeba strach nebo nenávist. Musí být opravdu silný a dobré pocity nejsou moc ideální." prohlásil Thomas a Harry si zase začal představovat Dudleyho a všechny situace, kdy měl strach a vztek. Najednou se úplně uvolnil.
"Výborně, teď to zkus znovu."
"A co budeme dělat?" zeptal se Harry.
"Co takhle zábavný souboj?" zašklebil se Alex.
"Máš ho mít, ale doufám, že víš, že nemáš šanci." zasmál se Harry.
"To se ještě uvidí. Takže, žádná nebezpečná kouzla a souboj je o srandě, platí?"
"Platí." potvrdili oba a uklonili se. Kouzla létala celým sálem. Oba se smáli jako pominutí a ne jen kvůli lechtacímu kouzlu. Nakonec asi po hodině souboj odpískali. Alex měl vlasy přebarvené na růžovou (Harry si při pohledu na něj vzpoměl na Umbridgeovou), rudou rtěnku, holčičí plesové šaty, které se mu v rámci boje potrhaly a teprve vydýchával lechtací kouzlo. Naproti tomu Harry měl barevné brýle, které měnily barvu a zpívaly "miluji tě"a růžový hábit. Celkově na něj Alex použil stepovací kouzlo a tak nějak ho nechtěl zrušit, takže Harry teď byl rád, že nemusí nikam jít.
"Už by psi asi měl jít." řekl Alex smutně.
"Jo" souhlasil Harry. "Uvidíme se ve středu. Morean!"
"Tak zatím."
"Zatím"
Harry byl hrozně unavený, proto také hned po příchodu usnul. Nevěděl, že bude mít ráno ještě co vysvětlovat.
ČTEŠ
Pravda za lží
Fanfiction-Podivné sny -Rozhodnutí, které mu změnilo život -Změna -V utajení -Pravda -Nový život