κεφάλαιο 18

3.7K 329 3
                                    

   "θέλω να μιλήσουμε για κάτι πάρα πολύ σημαντικό..."

"πες μου.."  είπα όσο πιο χαλαρή μπορούσα να είμαι

"έχει να κάνει με τον Αρη... Ειναι στο νοσοκομείο..."

"τι??? Πλάκα μου κάνεις δεν μπορεί να συνέβη αυτό...άρχισα να φωνάζω σαν τρελή..

Η Δάφνη Προσπάθησε να με ησυχασει αλλά μάταια... Είχα χάσει τον έλεγχο...

Νοιώθω ένα οξύ πόνο στο κεφάλι ... Και μετα δεν θυμάμαι τπτ

Είμαι στο κρεβατι μου δεν μπορώ να σηκωθω.... Μετα απο λίγο μπενει μέσα η Δάφνη με αγκαλιασε και μου άφησε ένα γεμάτο δίσκο με φαγητά...
Έφαγα όσο πιο πολύ μπορούσα αφού μου είχε πει ότι όσο πιο πολύ φαω θα πάμε να δούμε τον Αρη δεν κατάλαβα ακριβώς τι έπαθε... Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να είναι καλά και να μην έχει πάθει μεγάλη ζημιά...

Μπηκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το νοσοκομείο...
Σε όλο τον δρόμο την ρωτουσα για αυτόν τελικά είχε τρακαρει με το αυτοκίνητο...



Μεριά Αρη

Είμαι διακοπές με την Χαρά περνάμε τόσο ωραία δεν θελω να χαλάσει τπτ είναι όλα υπέροχα δεν ξέρω αλλά είδα ένα όνειρο με την Χαρά ότι την πάτησαν δύο αμάξια... Έλεος πια τι όνειρα βλέπω... Προσπαθώ βέβαια να την προστατευω γιατί τα περισσότερα όνειρα μου γίνονται πραγματικότητα... Μερικές φορές είναι και καλό και κακό ανάλογα...

ξύπνησα αναστατωμενος από το όνειρο γύρισα από την άλλη πλευρά αλλά δεν είναι εδώ...

Αναστατωμενος όπως ήμουν ψάχνω στο δωμάτιο μέχρι που βγαίνω έξω στο μπαλκόνι...
Την βλέπω να κάθεται στην άμμο λίγο πιο πέρα στην παραλία

"Να τη"  λεω σιγά

Την παρατηρώ προσεκτικά για να δω την καθε της κίνηση...
Έρχεται...

Πάμε μια βόλτα για να δούμε και να γνωρίσουμε καλύτερα το νησί

Περπαταω λίγο πιο πίσω της...

Ξαφνικά εμφανίζονται τα δύο μαύρα αυτοκίνητα όπως είχα δει και στο όνειρο το ενα απο την μια πλευρά του δρόμου και το άλλο από την άλλη... Αν και είχαν αρκετή απόσταση μεταξύ τους...

Αυτή ανεμελη πηγαίνει να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο

Τρέχω να την πιάσω πριν γίνει τπτ το κακό...
















Το άλλο κεφάλαιο μάλλον αύριο...
Αστεράκι
Comm

Τι λέτε να γίνει ???
Θα σώσει ο Αρης την Χαρά ??? Ή μήπως θα γίνει κάτι άλλο ???

Ποτέ Δεν Σε Ξέχασα Where stories live. Discover now