κεφάλαιο 15

5.5K 379 1
                                    

Πριν αρχίσω ακούστε το τραγούδι των one direction το you and I θα σας δείξω εγώ ποτέ να το βάλετε







"""3 χρόνια μετά ""

Καθόμουν στον μεγάλο,άσπρο και βολικό καναπέ που είχα στο δωμάτιο μου αύριο του Αγίου Βαλεντίνου σκέφτηκα και κατσουφιασα...
Τελικά γύρισα Αθήνα δεν τα μπορώ εγώ αυτά της επαρχίας... Μου την δίνουν.... Τεσπα και έχω την κανονική ζωή που είχα πάντα με την γιαγιά μου πλέον σπουδάζω και γιαυτό και γύρισα..

Το κινητό μου χτυπήσε ήταν η Δάφνη...

"καλημέρα..." είπε με χαρούμενη φωνή

"καλημερουδια πως και μας θυμήθηκες ??" της είπα είχε μια εβδομάδα να με πάρει..

Άρχισε να γελαει...

Αφού είπαμε ότι μαλακια μας κατέβει στο κεφάλι

"Ααα..πότε θα πάμε για καφέ ?"

"Δεν ξέρω..." απάντησα...

"Πρεπει να πάμε.... Και γρήγορα μάλιστα...μου έχεις λείψει και σε καποιον άλλον έχεις λείψει..."

" Δεν ξέρω κάτι θα κάνω " με το που άκουσα ότι του έχω λείψει ένα χαμόγελο σχηματηστικε στα χείλη μου...

Έκανα μια παύση για να σκεφτώ καλύτερα και πετάχτηκα από τον καναπέ

"Σήμερα.... σήμερα έλα να με πάρεις..."

"οκ θα είμαι εκεί στις 10:30"

"φιλάκια..."

Τον Αρη είχα να τον δω 3 χρόνια μου έλειπε κάθε μέρα και περισσότερο...

Στις 9 άρχισα να ντύνομαι

Ήταν 10 ακριβώς... Καθησα και ειδα λίγο τηλεόραση μέχρι που άκουσα το κουδουνι σηκωθηκα γρήγορα γρήγορα... Άνοιξα την πορτα και βλέπω την Δάφνη την αγκαλιασα μου έχει λείψει δεν έχει σημασία που έχω να την δω μόνο για μια εβδομάδα...

Πήγαμε στο γνωστό μπαράκι που πηγεναμε παλιά όλα ήταν όπως τα είχα αφήσει η παρέα μου το τραπέζι που καθομασταν τις περισσότερες φορές τα πάντα μόνο αυτός δεν ήταν εκεί.. Και αυτό ήταν το μόνο που με σκότωνε.. Τον ήθελα πίσω... Και το μόνο που με τσατίζει είναι ότι δεν έκανα τπτ με το Μάριο ενώ όταν το έκανε αυτός με την Κατερίνα ήταν καλά εεε??

Έμαθα πολλά γιαυτον μετά από αυτό που έγινε μεταξύ μας του την έπεφταν πάρα πολλές κοπέλες αλλά αυτός δεν ανταποκρινοταν και απ' ότι ήξερε η Δάφνη από τον Gray δεν είχε καμία σχέση και σε όσες του την έπεφταν έλεγε ότι ήταν πλιγωμενος, ότι δεν έχει όρεξη για παιχνιδάκια,ότι έχει κάνει μόνο μια κανονική σχέση και την χάλασε και ότι γενικά έχει χαλάσει την ζωή του και την δική μου..


Ποτέ Δεν Σε Ξέχασα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora