"Δεν είναι τόσο δεμενοι???"μου είπε χαρούμενος που έβλεπε τον φίλο του ευτυχισμένο...
"ναι..."Μακάρι να ήμασταν και εμείς έτσι... :"( σκέφτηκα...
"Πάμε?? " μου είπε και χαμογελασε...
Είχα μείνει να τον κοιτάω... Τι στο καλό έπαθε αυτος...??
"Πάμε... "του είπα χωρίς να έχω ιδέα που θα με πάει...
Πηγαμε σε μία καφετέρια... Παραγγειλαμε και αρχίσαμε να μιλάμε μου φάνηκε σαν όνειρο νόμιζα ότι θα χτυπήσει το ξυπνητήρι... Και όλα αυτά θα τελειώσουν...
Είχα μάθει τόσα πολλά γι'αυτον...
Είχε μια αδερφή πιο μεγάλη από αυτόν..
Πηγενε γυμναστήριο... Λογικό για να έχει τέτοιο σώμα... Και άλλα πολλά..
Ήταν τόσο γλυκός... Αλλά παράλληλα και τόσο δυναμικός... Με κοιτούσε και χανόμουν σε ένα δικό μου κόσμο που δεν υπάρχουν άλλοι εκτός από εμάς τους δύο...
_είχαν περάσει δύο ώρες_
Έπρεπε να φύγουμε γυρίσαμε στο ξενοδοχείο...
Μπηκα στο μπάνιο μπας και χαλαρωσω λίγο....μετα από μίμηση ώρα βγήκα... Ήμουν με τα εσώρουχα ... Άνοιξα την πορτα του μπάνιου και ειδα ενα Αρη να κάθεται χαλαρός στο κρεβάτι μου...
Έπαθα εγκεφαλικό... Με είδε χαμογελασε πονηριά όπως βγήκα από το μπανιο έτσι μπηκα πάλι μέσα Είχα ντραπει τόσο πολύ που είχα πάρει ένα κατά κόκκινο χρώμα στα μάγουλα μου...
"Χαρά... "είπε και τον άκουσα να γελαει ..."Φύγε" του είπα.... Εξαγριωμένη...
"Ανάγκασε σε με"
Μάζεψα όση δύναμη είχα εκείνη την στιγμή άφησα όλη μου την ντροπή στην άκρη Και βγηκα έξω...
Δεν μίλησα καθόλου προσπαθούσα να τον βγάλω έξω από το δωμάτιο αλλά τίποτα αυτός καθόταν ακίνητος καθώς είχε γουρλωσει τα ματια του... Και γέλασα...Τον άφησα εκεί που ήταν και ντυθηκα
Πηγα να κοιμηθω..."Καληνύχτα " μου είπε και με φιλησε στο μάγουλο... Δεν έκανα τπτ....
Απλά τον κοίταξα με μίσος το κατάλαβε...
"Δεν θα μου πεις καληνύχτα"είπεΔεν απάντησα....
"Εμένα θα μου μιλας μικρή οταν σου μιλάω" είπε και ξαπλωσε...
-Θα σε κανονίσω αύριο κυρία Δάφνη είπα από μέσα μου αφού κατάλαβα... Τι είχε κάνει με τον Gray... Μου Είχαν στείλει τον Αρη και αυτοί ποιος ξέρει τι κάνετε...-
Το επόμενο πρωί ξύπνησα από της φωνές της/του...
YOU ARE READING
Ποτέ Δεν Σε Ξέχασα
RomanceΕ-Σαγαπαω... "Διαβάστηκε" Ε-Ξερεις κατι? εισαι σνομπαρα..τελος:3 "Διαβάστηκε" *Σκέψεις μου* Στο επόμενο διαβάστηκε θα τον διαβάσει παπάς τον μαλακαα... *Τελος σκέψεων μου* Ας το πάρουμε απο την αρχη...με λενε Χαρά Ειμαι 16 και ζω στην Αθήνα ...Εινα...