κεφάλαιο 9

5.8K 455 2
                                    

Δεν πρόλαβα να σηκωθω από το κρεβάτι και η Δάφνη εσπρωξε τα παιδια και έκλεισε την πορτα...

"Τι έγινε??" της είπα φανερά αναστατωνανη

"Τπτ απλά ο Θάνος ήθελε να σου μιλήσει... Και τον βρήκε ο Αρης... Και...κατάλαβες... "

"Καλά " της είπα... Και πήγα κοντά στο παράθυρο... Κοιτούσα από κάτω... Δεν με ενδιαφέρει τίποτα σκέφτηκα... Όπ ξέχασα τελείως την Δάφνη πόσο ηλιθιότητα παίζει να κουβαλαω...

"Δεν μου είπες εσύ τι έπαθες??"την ρώτησα...

"Να νομίζω ότι έχω απομακρυνθει από τον Gray..."

Έμεινα όταν μου το είπε...πάντα είναι τόσο δεμένος ο ένας με τον άλλον...

"Αααα... Δεν πας καλά εσύ σε εχει επηρεάσει το κλίμα της Ιταλίας στο κεφάλι...

Δεν είπαμε τίποτα άλλο πήγε η κάθε μία στο κρεβατι της

*Επομενη μερα* Σηκωθηκαμε νωρίς γιατι θα πηγεναμε σε κατι Μουσεια-.- αλλα οκευ μετα θα μας άφηναν 4 ώρες ελεύθερους..ολο το βράδυ σκεφτόμουνα αυτα που γίνανε...χμμμ ο Gray αγαπάει την Δάφνη τον ξέρω πολύ καλά.... .. Αχνεε βρήκα τι θα κάνω ...λοιπον έστειλα μήνυμα στον Grey ήμουν σίγουρη πως δεν θα απαντήσει αλλά απάντησε
Συμφώνησε με την ιδέα μου και μου είπε ότι είχε καταλάβει κάτι άλλα δεν ήξερε τι να κανει.... Τεσπααα...τωρα εγινε..και θα το συνεχισω..
θα την δω "χαρούμενη" με αυτόν που αγαπά πραγματικά ....Anyway..πήγαμε στα κωλομουσεια και μετα απο κάμποσες ωρες μας αφησαν ελεύθερους..και ετσι πήγαμε για ψωνια..
"Αγαπη μου♡ " ακουστικε μια φωνή η αληθεια ειναι πως για μια στιγμη χάρηκα..νόμιζα πως ηταν ο Aρης :( και απογοητευτηκα καπως οταν ειδα τον Gray ..η συμπεριφορα του αλλαξε απότομα αφου είδε την Δάφνη να περναει..χωρις δευτερη σκεψη κόλλησαν ο ένας πανω πάνω στον άλλον και άρχισαν να τον φιλιουντε παθιασμενα:Ρ (χάρηκα :3) Έδειχνε να της αρέσει..την τράβηξε πανω του και η Δάφνη είχε περάσει τα πόδια της γύρω απο την μέση του..

Δεν εν τους διεκοψα... Ένα δάκρυ χαράς κύλησε στο μάγουλο μου χαμογελασα και πήγα πήγα να φύγω ένα χέρι με τράβηξε πίσω...
Ήταν... Ο... Αρης.. ❤

Ποτέ Δεν Σε Ξέχασα Onde histórias criam vida. Descubra agora