I hope so baby.

850 64 9
                                    

Więc jak już mówiłam obudziłam się w swoim domu a dokładniej w swoim pokoju na łóżku. Nie rozumiem już co się tu dzieje.

- Skarbie ! No wreszcie wstałaś!  Zaraz zaśpisz do szkoły ! To twój pierwszy dzień po tak długiej przerwie. Czemu jesteś taka mokra ?* coś ci się złego śniło ? - zapytała zmartwiona żona mojego taty. Patrzyłam na nią jak na głupka.
- Ale ja już byłam w szkole.. przecież auto mnie potrąciło.. Alex i to całe zamieszanie.. - odpowiedziałam całkiem zdezorientowana.
- Tak jak myślałam coś ci się kochanie przysniło. A teraz wstawaj bo jak nie będziesz w szkole za 15 minut to się spóźnisz.

A więc to był tylko sen.. a Alex wcale nie nazwał mnie suką i nie jest z Amber.. mam taką nadzieję.

Szybko sprawdziłam telefon i jak się okazało wiadomości od Emmy z wczoraj były ale były też od Alexa takie z przed tygodnia. Np.

Od : Alex ♡
Kat martwię się o Ciebie i tęsknię. Jak będziesz już chciała to pisz. Kocham Cię

I jedna z przed dwóch dni.

Od : Alex ♡
To mnie przerasta ale nie poddam się. Dlaczego mi nie ufasz ? Co ja takiego źle zrobiłam.
Przepraszam, że Cię kocham
Przepraszam, że nic nie wiem
Przepraszam, że wtedy przed szkołą zachowałem się jak dupek.
Przepraszam, że nie potrafię Cię zrozumieć ale jak mam to zrobić skoro mi nie ufasz i nic o tobie nie wiem ?
Przepraszam, że nie jestem idealny. Nie jestem idealny ale Cię kocham. xx

Ostatnia wiadomość była naprawdę słodka. Teraz już wiem, że to był zły sen a on mnie kocha. Było jeszcze kilka wiadomości ale nie miałam czasu ich odczytać bo była już 7.34

Ubrałam się dokładnie w to samo co miałam we śnie. Włosy rozpuscilam i zrobiłam delikatny makijaż. Wzięłam jakieś drobne i wrzuciłam do torebki bo postanowiłam, że nie będę jeść śniadania które na pewno jest pyszne bo nie mam czasu.
Wykonałam szybką toaletę i pobieglam na dół. Lily już nie było. Pojechała widocznie autobusem.
Szybko oznajmiłam, że zjem w szkole coś i możemy już jechać.
Biegiem kierowałyśmy się do auta  aby zaraz potem znaleźć się na terenie szkoły. Szybko pozegnalam się z tą cudowną kobietą i skierowałam się w stronę budynku. Stanęłam przed wejściem i chwilę się wahałam, gdy nagle ktoś od tyłu mnie przytulił i zasłonił rękoma oczy po czym pocałował mnie w szyję. Przeszły mnie przyjemne ciarki po całym ciele. Zdjęłam ręce tej osoby z oczu by za chwilę rzucić się jej na szyję.
- Alex ! Tak się cieszę, że Cię widzę ! I to ja przepraszam za wszystko ! Ufam Ci.
- Nic się nie stało księżniczko!  Kocham Cię. I też się cieszę. Nawet nie wiesz jak bardzo tęskniłem ! Ale teraz nic nie mów...
Gdy wypowiedział te słowa przywarł swoimi ustami do moich. Ten pocałunek był idealny. Wyrażał więcej niż tysiąc słów. Wszystkie emocje które się w nas dusiły oddaliśmy w ten pocałunek.
Przerwało nam chrząkniecie trzeciej osoby.

- O mój Boże ! EMMA !!!

Rzuciłam się przyjaciółce na szyję.
- Kat tak się cieszę, ze w końcu jesteś ze mną i z tym upierdliwym dupkiem ! Ciągle tylko pytał o Ciebie. Zastanawiam się czy nie jest czasem w ciąży !
Zachichotałam na słowa przyjaciółki po czym jeszcze raz przytuliłam się do niej i do Alex'a.
Chłopak złapał mnie za rękę po czym ruszyliśmy do szkoły ponieważ zadzwonił dzwonek.

Lekcje minęły strasznie szybko. Byłam u dyrektora aby poinformować go o tym, że już jestem w szkole i o tym, że już jest wszystko idealnie.
W między czasie powiedziałam Emm o tym, że będę miała bilet M&G tak samo jak ona. Na długiej przerwie zamowiłyśmy przez Internet dwa bilety.
Jeszcze nigdy nie byłam tak szczęśliwa jak teraz.

Po lekcjach zadzwoniłam do taty i powiedziałam, że wrócę autobusem z przyjaciółmi. Razem z Emm miałyśmy już zaplanowany cały koncert który odbędzie się za 2 tygodnie, 4 dni i 19 godzin. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik.

Po szkole udałam się autobusem do domu i umowilam się na jutro po szkole z Alex'em i Emmą. To życie jest cudowne. Tego co teraz czuję nie da się opisać słowami. Brakuje mi mamy ale po tym co zrobiła.. wiem, że dam sobie radę.

W domu zjadłam obiad i pogadalam chwilę z moją nową rodziną a następnie poszłam do siebie do pokoju z zamiarem uczenia się. Oczywiście mój plan nie wypalił ponieważ magia Internetu.. znacie to uczucie kiedy ten laptop i telefon tak bardzo przyciągają kiedy trzeba zrobić coś innego miało interesującego? Bo ja znam i to świetnie !
Więc weszłam na Facebooka i napisał do mnie Alex. 

Alex : Hey Baby :* kochasz mnie ?

Ja : Oczywiście, że tak. A czemu pytasz ? dz

Alex : muszę się upewnić. Ja Ciebie też bardzo :*

Ja : Nie masz wyjścia. Do jutra misiek!

Alex : do jutra skarbie :* buzka
( Alex Black dostępny 1 min temu)

Później pisałam z Kat o koncercie BAM.
W końcu weszłam na tt. Bars and Melody dodał akurat tweet'a :

Bars and Melody :
Polsko za niecały miesiąc się widzimy ! Już nie możemy się doczekać. Kochamy was.
Oczywiście napisali to po Anglielsku.

Postanowiłam, że odpowiem na ich tweet'a.

@barsandmelody : Też już nie mogę się doczekać ! Jestem najszczesliwaszą osobą na tym świecie. Moje życie się zmieniło ale na lepsze. Dzięki wam zawsze miałam nadzieję. Kocham was #polishbambino.

Minęły 2 minuty i dodałam powiadomienie z tt

@kattyilybabyxx my też Cię kochamy ! Już nie mogę się doczekać az Cię zobaczę ~ Leo

@barsandmelody follow you!

Wpatrywałam się w ekran i 100 razy wszystko jeszcze czytałam. Nie mogłam w to uwierzyć! Nie dość, ze mi odpowiedzieli to jeszcze na dodatek dali follow na tt ! Marzenia się naprawdę spełniają! 

Gdy się ogarnęłam odpisalam im.

@barsandmelody a jednak marzenia się spełniają ! Jestem taka szczęśliwa. Nie mogę uwierzyć w to co się właśnie przed chwilą stało. Kocham was bardziej i już się Nie mogę tego wszyskiego doczekać. Nie mogę się doczekać az w końcu będę trzymała swój świat w ramionach ! Ily.

@kattyilybabyxx : I hope so baby xx ily2 ~ Leo xoxo

Gdy już wszystko zrozumiałam i wszystko do mnie doszło wyłączyłam Tweetera i poszłam się kąpać. Po kąpieli zeszlam na kolejce aby spędzić trochę czasu w gronie rodziny. Następnie poszłam do siebie zadzwoniłam do Emmy aby jej wszystko opowiedzieć. Po skończonej rozmowie naszykowalam się do szkoły i położyłam się spać. Cała w skowronkach po chwili odpłynęłam w daleką krainę snu.

------------>

Kolejny rozdzial który ma więcej niż 1000 słów!
Kocham was robaczki :*
Zaskoczeni ? ? ? ? ?

Standardowo przepraszam za błędy.
Do następnego :*
Dobranoc xx ily xx

Ps. Dziękuję za WSZYSTKIE pozytywne komentarze :* jesteście naprawdę strasznie Kochani.
Jak się podoba rozdział ?

Bars and Melody all my WorldOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz