Και στον δρόμο ...χαζευεις τους περαστικούς μήπως τον δεις τυχαία ...σε τόσες χιλιαδες βλέμματα αναζητας μοναχα ενα....
Αυτό το πρωινό δεν ηταν σαν όλα τα αλλά...σήμερα το πρωι δεν κοίταξα την φωτογραφία του αλλά ουτε σκευτηκα ποσο μου λείπει...αυτό το πρωινό σκευτηκα μονο οτι θα τον δω! Γιατί ήξερα οτι θα τον δω...κάτι το έλεγε μέσα μου οτι θα ξαναεβλεπα τα ματια μου να καθρεφτηζονται στα δικά του...θα ξαναεβλεπα το χαμόγελο του..τίποτα δεν πρεπει να χαλάσει αυτή την μέρα..δεν θα αφήσω το αφήσω ΕΓΩ...
Κοίταξα το ρολόι...η ωρα 9:00...πετάχτηκα απο το κρεβάτι και πληκτρολόγησα στο κινητό μου το τηλέφωνο της Ευης... τα αγωνίσματα ξεκινούσαν απο τις 9:30 και τοτε πηγεναν όλοι...δεν πρεπει να αργησω!
Στο τηλέφωνο:
Ε: έλα καλημέρα πως και δεν με πήρες νωρίτερα?
Α: σορρυ ρε ευακι απλα χτες κοιμηθηκα...λίγο αργά και... τώρα ξυπνησα...
Ε:καλά δεν πηραζει...όταν λέμε αργά?ποσο αργά?
Α: εεεε....
Ε:ωχχχ...
Α:6...ρε δεν μπορουσα να κοιμηθώ τον σκευτομουν συνέχεια... σκευτομουν οτι θα τον συναντησω...και... και πεταγαα...
Ε:χαχαχα καλά...αλλά...σου έχω άσχημα νέα...
Α:ωχχχ πες μου...
Ε:ο καιρός δεν είναι καλά...μια βρέχει...μια έχει ήλιο..οι αγώνες θα γίνουν κανονικά αλλά...τώρα βρέχει... εγώ λέω να περιμένουμε να σταματήσει η βροχή γιατί σε λίγο θα ξαναβγεί ήλιος!έτσι κιαλιος τώρα είναι η κολύμβηση δεν θα χάσουμε και κάτι!
Α:ουφφ...έλα ρε και τρομαξα...κακό είναι και αυτό αλλά...άλλο περίμενα...καλός..να περιμένουμε να σταματήσει η βροχή τοτε και ξανατηλιεφωνιομαστε...
Ε:οκ τα λέμε..εσύ φρόντισε να ετοιμαστείς τώρα για να είσαι έτοιμη...
Α:χαχαχα οκ σίγουρα αυτό θα εκανα!
Κλείνουμε το τηλέφωνο
Ετρεξα γρήγορα στην κουζίνα και έβαλα σε ενα μπολ δημητριακά με γάλα καθώς ετρωγα γρήγορα το πρωινό μου σκευτομουν τι να φορέσω...μμμ...όμως...τι να βάλω? Μακρυμάνικο ή κοντομανικο? Δεν ξέρω και τι καιρό θα έχει...σηκώθηκα απο το τραπέζι και ανοιξα τα πατζουρια...προς μεγάλη μου έκπληξη ενοιωσα τον ήλιο να με φωτιζει .."ΝΑΙΙΙΙΙ"τσιριξα σε όλο το σπίτι....ετρεξα στο δωμάτιο μου και ετοιμαστικα! Φόρεσα μια κοντομανηκη άσπρη μπλούζα με ενα σκισμένο τζιν και all star άσπρα, πήρα και μια δερμάτινη μαύρη τσάντα για να βάλω ο,τι άλλο χρειαστω!(συνήθως δεν χρησιμοποιειω τσάντες απλα σήμερα ταίριαζε με το ντύσιμο και γιατί με κανει πιο αθλητηκη)
DU LIEST GERADE
every summer has a story
Romantikμε λενε αμαλια και ειμαι 15 χρονον ζω με τους γονεις μου στη Σύρο εχω μια κολλητη απο το νηπιο που ειμαστε αχωριστες της λεω τα παντα! καθε καλοκαιρι ερχονται στη Σύρο τουριστες απο ολες τις ηλικιες...!! καθως το ομορφο καλοκαιρι περναει και ξερω ολ...