ολα σε θυμιζουν

1.3K 200 2
                                    

Με ρωτησε ο δασκαλος τι ειναι η ζωη για εμενα και σηκωσα το χερι μου και εδειξα εσενα

Ντριιιν ποο ποσο το μισω αυτο το ξυπνητηρι! 7:30 ειναι ακομα...κανει πολυ ζεστη εξω! Θελω να κοιμηθω κιαλο...αλλα πρεπει να σηκωθω. Ομως ξερω τι θα κανω για να παρω δυναμη...

Χωρις να χανω χρονο και χωρις να σηκωθω απο κρεβατι αρπαζω το κινητο μου, μπενω instagram και βλεπω την υπεροχη φατσουλα του!!! Που να ειναι τωρα...λες να κοιμαται? Και αν κοιμαται τι ονειρευεται...Πως να ειναι τωρα το ξανθο του τσουλουφακι? Ή τα μελι του ματακια...λες να ειναι κλειστα?

Ουφφφφ πηρα κουραγιο! Κατευενω αργα κατω, τα ποδια μου με οδηγουν στη κουζινα...και ετοιμαζω ενα τοστ. Δεν καθησα στον καναπε να το φαω! Πηγα πανω στο δωματιο μου, το ετρωγα καθως εφτιαχνα την τσαντα μου...σημερα παρασκευη αντε τελιωνει και αυτη η βδομαδα...3 μερες ξεκουραση. Να ξεκουραστω και λιγο...!

Ντυθηκα, επληνα να δοντια μου, εκλεισα την τσαντα μου και ξεκινησα για το σχολειο. Οταν εφτασα το πρωτο ατομο που αντικρησα ηταν ο... ο κωστας...γιατι ρε γαμοτο...γιατι να μου τον θυμιζει τοσο γαμιμενα πολυ? Μου λειπει...μου λειπουν οι στιγμες μας...

Κοιταχτηκαμε για λιγο...και επητα μου εσκασε ενα χαμογελο και ενα "γεια" το ιδιο εκανα και εγω...και σηνεχησα να περπατω στο σχολειο ψαχνοντας την Ευη....μετα απο λιγο την βρηκα να μιλαει με τα παιδια της ταξης μου...

Α=καλημερα!

Παιδια+Ε=καλημερα!

Α=τι εχουμε πρωτη ωρα?

Αρ=ιστορια

Α=ποοο πιτου? Ευτυχως εχω κανει τις ασκησεις!

Σπ =και ευτυχως που θα με αφησεις να αντιγραψω!

Α=αλημονο!

Παιδια=χαχαχαχαχα

Ο σπιρος ειναι ο χειροτερος μαθητης αλλα και παρα πολυ καλος μου φιλος. Γενικα ολη η ταξη ειμαστε πολυ αγαπημενη οσο και αν μερικες φορες τσακωνομαστε αγαπαμε ο ενας τον αλλο και παντα κανουμε τα στραβα ματια σε σκονακια αντιγραφες ή ο,τι αλλο!!

Ντριιιν

Α=ποοο πρεπει να εχει τον ιδιο απεσιο ηχο με το ξυπνητηρι μου?

Ε=αχαχα παντα θα ειναι οι χειροτεροι ηχοι

Α=χαχαχα συμφωνω αντε και απο αυριο υπνος!

Ολα τα παιδια παμε στις σειρες μας και η χιτλερ κατευενει τα σκαλια...σημερα δεν ηταν οπως χτες που ηθελε να μας παιξει την καλη...χαχα λες και δεν την ξερουμε! Σημερα οπως και καθε μερα απο εδω και περα ειχε αυτη την σοβαρη και πιθαρχικη φατσα και απο διπλα της το τσιρακι της ή αλλιως πιτου. Κανα χαμογελο δεν σκανε ποτε αυτες θελω να ξερω? Χωρις να προλαβω να καταλαβω τι ειχε γινει το δαχτυλο της χιτλερ εδειξε εμενα για να κανω προσευχη. Τι της ελεγα οτι δεν θυμομουν...τι της ελεγα οτι δεν θελω αυτη το χαβα της

every summer has a storyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora