Ποια αγάπη?.... καποτε πέρασε ξυστά μου έκλεισε το μάτι....Κι έπειτα ξάπλωσε σε άλλο κρεβάτι....
"ΟΧΙΙ" ακούστηκε μια φωνη το βράδυ...μια φωνη αποφασιστική... μια δυνατή φωνη γεμάτη παράπονο και πόνο...όμως αυτή η φωνη δεν ηταν αλλη απο την φωνη της Αμαλίας....
4:00 το βράδυ ....τικ τακ τικ τακ...η καρδια μου χτυπουσε σαν τρελη...τι όνειρο ηταν αυτό? Τώρα τελευταία όλο τέτοιους εφιάλτες έχω...όμως ξέρω τι φταίει!...τα λογια του Κώστα "την βίασαν..." ΤΙ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΜΆΘΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ? Γιατί? Γιατί σε εμένα ρε γαμωτο...εγώ ήθελα να μάθω για αυτον αλλά με κάποιον ανεξήγητο τροπο τώρα εγώ νοιωθω άσχημα...σαν ποτάμι τρέχει ο υδροτας μου καθώς θυμάμαι εκείνη την μέρα...τοτε...εκείνο το Σάββατο πρωι που ειχαμε δώσει ραντεβού με τον Κώστα και την Εύη..
*φλας μπακ (στο Σάββατο που σας είχα αφήσει)*
Κ:καλημεραα
Α+Ε:καλημερααα
Κ:τι κάνετε?
Ε:μια χαρά ! Βλέπω εχεις παραγγείλει και τους καφέδες που μας αρέσουν!
Κ:χαχαχαχα ναι με πήρε τηλέφωνο η Αμαλία και μου είπε να τους παράγγειλω γιατί μου είπε οτι θα αργησετε!
Α: έτσι(του είπα και του έκλεισα το μάτι)!! Αααα δεν σας είπα...
Ε:τι?
Α: θα ερθει και ο αρης!
Κ:ωραία! Για πες μου τώρα Αμαλία...
Α:τι?
Κ: γιατί δεν τον πας τον φιλο μου?
Α: δεν τον πάω απλα παιζει πολύ με τα κορίτσια και μου την σπάει! Αμφιβάλλω αν έχει αγαπήσει ποτε!
Κ:αχχ...
Α: άσχετο τώρα...εσύ εχεις αγαπήσει?πραγματικά λέμε τώρα!
Κ: ναι...όμως είναι μεγάλη ιστορία θα στην πω κάποια αλλη στιγμή...
Α: καλά... ο.... Πέτρος ή όπως αλλιως τον είπαμε έχει αγαπήσει?
Κ:Παύλο τον λένε! Και δεν ξέρω νομιζω..
Α:αυτός...
Κ:δεν ξέρω αν την έχει αγαπήσει...την γνωρισε φέτος το καλοκαίρι...Θάλεια την λένε... τώρα έχουν χωρίσει...να σου πω πως χώρισαν?
Α: άντε πες μου...(είπα διθεν αδιάφορα)
Κ: αυτή είχε έρθει διακοπές στην Σύρο το καλοκαίρι και όταν γύρισε στην Αθήνα είχε παει σε ενα κλαμπ με κατι φίλες της...όταν τα είχε με τον Παύλο... και οι φίλες της χορευαν όμως αυτή δεν είχε όρεξη και βγήκε εξω να πάρει λίγο αέρα...έτσι όταν βγήκε εξω ηταν ένας περίεργος τυπος μεγαλος που την φιμοσε και το επόμενο πρωί ξύπνησε γυμνή στο σπίτι του...δεν θυμόταν τίποτα απο οτι έγινε την νύχτα...πήρε τα ρούχα της και έφυγε...όταν βγήκε απο το σπίτι του με πήρε τηλέφωνο...ηταν 7:00 το πρωι και μου τα είπε όλα... εγώ πηρα γρηγορα τον Παύλο και του τα είπα όλα...αυτός μου έκλεισε το τηλέφωνο την πήρε τηλέφωνο και δεν ξέρω τι ειπαν όμως ο Παύλος πήγε με κάτι φιλους του και τον πλακωσαν στο ξύλο...όταν το είπε αυτό στην Θάλεια η Θάλεια τον έβρισε ...μαλωσανε... και έτσι χωρίσανε..
ESTÁS LEYENDO
every summer has a story
Romanceμε λενε αμαλια και ειμαι 15 χρονον ζω με τους γονεις μου στη Σύρο εχω μια κολλητη απο το νηπιο που ειμαστε αχωριστες της λεω τα παντα! καθε καλοκαιρι ερχονται στη Σύρο τουριστες απο ολες τις ηλικιες...!! καθως το ομορφο καλοκαιρι περναει και ξερω ολ...