BENDE SENİ SEVİYORUM---Bölüm 8

2.4K 137 91
                                    

2 gün. 2 GÜN. İki gün. İKİ GÜN. İki günde Jimin'le olan ilişkim tamamen değişti. Daha 1 gün önce Jimin'i kıskandırmaya çalışan ben şimdi sahte sevgilimle Jimin'in sevdiği kıza açılmasına yardım ediyoruz. Jackson'la oturuyoruz şu an. Hiç konuşmuyorum daha doğrusu konuşamıyorum sanki sessizlik yemini etmiş gibiyim.

"Jimin hakkında mı düşünüyorsun?"

"Evet."

"Ne düşünüyorsun mesela?"

"Ne yapıcan?"

"Canım sıkıldı aşk acını dinleyim bari." dedi Jackson sanırım anlatmalıyım yoksa içimde biriktire , biriktire patlayacağım.

"Jimin'in başka birisini sevmesi içime öyle bir acı veriyor ki özelliklede kalbime her hücrem acı çekiyor. Her an aklımda Jimin'in benden başka birisini seveceği var. Ben onunla sevgili olunca yapacaklarımızın hayalini kurarken şimdi benim hayalimi başka biri gerçekleştirecek. Ne yapıp edip bu açılma şeysine engel olmam gerekecek. Onu benden başkasıyla görmek istemiyorum biliyorum çok bencilce ama onu seviyorum. Bana çektirdikleri acılara rağmen onu seviyorum. Onu hiç unutmayacağım."

"Çok iddialısınız bay Taehyung ama belki bir şansın vardır huh ve bence bu şansını çok geç olmadan kullan."

"Jackson be-."

"Jackson ben yapamam diyeceksin yine değil mi? Ah Taehyung öyle bir yapacaksın ki kalk hadi gidiyoruz." dedi ve kalktı yerinden Jackson sanırım o haklıydı çok geç olmadan şansımı kullanmalıydım. Bana elini uzattı bende tutup kalktım ayağa. Yavaş yavaş yurda ilerledik Jimin'in odasına geldiğimizde daha deminki cesaretim uçup gitti tam geri dönecektim ki Jackson kolumdan tuttu.

"Eğer şimdi söylemezsen ben başka bir şey söylerim mesela senin benimle Jimin'i kıskandırmak için çıktığın gerçeğini. Söylememi ister misin Taehyung huh?"

"Tamam tamam sakın öyle bir şey yapma giriyorum." dedim ve kapıyı tıklattım içerden gelen gel sesi ile kapıyı yavaşça açtım ve yatağa oturdum. O kadar heyecanlıyım ki ellerim titremeye başlamıştı ama Jimin benim kadar heyecanlı gözükmüyordu.

"Ne oldu Tae?"

"Jimin sana uzun zamandır söylemek istediğim bir şeyi söylemek istiyorum"

"Evet TaeTae dinliyorum."

"Jimin Hyuna'ya çıkma teklifi etmesen"

"Neden Tae?" dedi endişeli bir ses tonuyla bunu söylemek gerçekten çok zormuş.

"Jimin ben seni seviyorum" ah sonunda içimdeki rahatlamayla Jimin'e baktığımda o bana bile bakmıyordu. Yavaşça ayağa kalktı ve kapıya doğru yürümeye başladı ve kalbime kurşun gibi giren o 3 kelimeyi söyledi.

"Hyuna'ya gitmem gerek."

Kapıyı kapattı sonrasında hemen kapıyı Jackson açtı ve yanıma geldi. Meraklı gözlerle bana bakıyordu. Benim gözlerim dolmuştu. Ağlamamak için direniyordum ama bunu başaramadım Jackson'a döndüm ve "Hyuna'ya gitmem gerek dedi Jackson." dedim hemen bana sarıldı. Onun sarılmasıyla ağlamam daha da şiddetlendi. Sonra ellerini çekti ve yüzümü elleri arasına aldı.

"Ben seni severim Seni seviyorum Taehyung." dedi. Gözlerim büyümüştü ama o bana Jimin'e açılmamı söylemişti ve şimdi ahh hayatım gerçekten karmakarışık.

" Jackson ben seni sevemem üzgünüm çok üzgünüm."

"Sorun değil Tae bu cevabı bekliyordum zaten sadece senin yaptığın gibi bende son şansımı kullandım" dedi ve burukça gülümsedi sorun değil dese de sorun olduğu o kadar belli oluyordu ki. Gerçekten şu an üzmek isteyeceğim son kişi Jackson'dı çünkü o benim tanıştığımız zamandan şimdiye kadar hep yanımda oldu. Sonunda ayağa kalktık ve odadan çıktık yurtta kimse yoktu nereye gittiklerini bilmiyordum. Jimin'in yanına gitmeliyim bunu engellemeliyim bu kadar çabuk pes etmemeliyim. Hızlı adımlarla yürümeye başladım hızlı olmalıydım. Jackson'la birlikte yürürken sahilde Jimin ve Hyuna'yı otururken gördüm ve yanlarına doğru yürüdük Jackson'la. Jimin bizi görmesiyle ayağa kalktı ve bizim yanımıza geldi Hyuna'ya döndü ve bizi tanıtmaya başladı.

"Bu Taehyung benim en yakın arkadaşım bu da Jackson o da Tae'nin sevgilisi" dedi Jimin. Sanki daha az önce ben ona onu sevdiğimi söylememişim gibi davranıyordu. Bu durum gerçekten beni rahatsız ediyordu. Biraz Hyuna ile sohbet ettik. Evet bunu hiç istemiyordum ama mecbur kaldım çünkü Hyuna sürekli bana birşeyler diyordu beni konuşmaya zorluyordu. Bu zorlu sürecin geçmesine şükür ederken Jimin araya girdi.

"Hyuna"

"Evet Jimin"

"Ben seni seviyorum benimle çıkar mısın?"

"E-evet evet, evet seninle çıkarım Jimin"

Bu diyaloğu duymamla vücuduma her bir hücreme işleyen bir acı yayıldı. Gerçekten yapmıştı gerçekten Hyuna'ya çıkma teklifi etmişti. Hemen ayağa kalktım arkamdan Hyuna bana Tae nereye diye bağırıyordu. Ah cidden o kızın sesini duymak bile ondan nefret etmeme fazlasıyla yetiyordu. Ben ne kadar hızlı yürüsem de oradan çok fazla uzaklaşamadan Jackson kolumdan tuttu ve beni kendine çevirdi. Gerçekten Jackson beni kız mı sanıyordu kendine çevirmeler falan.

"Jackson bırak" dedim ama Jackson hala gözlerimin içine bakıyordu yan tarafa döndüğümde Jimin ve Hyuna bizi izliyorlardı. Onlara daha fazla bakmayıp yeniden Jackson'a döndüm Jackson beni kendine daha çok yaklaştırdı ve bakışlarını gözlerimden dudaklarıma kenetledi daha fazla yaklaştı daha fazla ve daha fazla artık ne yapacağını anlamıştım tahmin ettiğim gibi de oldu Jackson beni öpmeye başladı bu sefer bende ona karşılık verdim artık Jimin'den umudumu kesmem gerektiğini biliyordum. Hyuna bizim öpüşmemiz karşısında sevinçli bir çığlık atmıştı. Salak. Ben Jackson'dan ayrıldım ve ona bakıp gülümsedim. Sanırım bende Jackson'ı sevebilirdim. Jackson'a gidelim dedim ve yurt yerine Jackson'ın evine gittik. Jackson koltukta ben yatakta yatıyordum. Birden aklıma Jackson'ı sevme düşüncem geldi bunu Jackson'a söylemeliydim.

"Jackson uyudun mu?"

"Hayır"

"Jackson sana bir şey söylemeliyim"

"Dinliyorum TaeTae"

"Hani sen bana seni seviyorum demiştin ya"

"Ah Tae bunu mu kafana taktın bak bunu demed-"

" Jackson bende seni seviyorum." diyerek sözünü kesmiştim. Jackson'dan ses gelmiyordu yatakta oturur pozisyona geçtim ve Jackson'a baktım gözleri sonuna kadar açılmış bir şekilde tavana bakıyordu. Bu haline gülmemle bana bakmıştı.

"S-sen ciddi misin Taehyung?"

"Yalan söylüyo gibi bi halim mi var Jackson?"

"Y-yok ben ö-öyle demek istemedim yani şey acaba şaşırdım ya hani ondan şe-"

"Ah cidden çok gevezesin sevgilim" dedim ve geri yatağıma yattım. Kfamı o rahat ve soğuk yastığıma koydum uyumaya başladım geleceğimde ki kişinin Jimin olmasını isterken Jackson olmuştu artık Jimin yoktu artık Jackson var buna alışsam iyi olacak sanırım...

-------------------------------------------------------------------- 

OHA KENDİ REKORUMU KIRIP 862 KELİME YAZDIM ASDFGHJKIUYT BU ARADA LÜTFEN BENİ AFFEDİN ASDRFTGYHUJ

95's LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin