BAUHAUS Μέρος β'

53 3 0
                                    

Κάπου έξω από το Heimburg – Αύγουστος 2101 

Τις επόμενες εβδομάδες βγήκαν αρκετές φορές και ο Markus δεν φαινόταν να νοιάζεται για την οικονομική κατάσταση της κοπέλας. Ο ίδιος ήρθε σε ρήξη με τους δικούς του όταν τους ανακοίνωσε την απόφαση του να την παντρευτεί, αλλά αυτό ήταν κάτι που δεν της αποκάλυψε ποτέ. Τελικά οι δικοί του την δέχτηκαν με βαριά καρδιά, αλλά χωρίς να δημιουργήσουν ποτέ κανένα ζήτημα. Τον Μάιο του 2089 η Dietrich και ο Markus Weinstein παντρεύτηκαν στο Βερολίνο, και αμέσως κατεγράφησαν στα Μητρώα Αποχωρησάντων, τη λίστα δηλαδή με τους πολίτες της εταιρείας που θα ακλουθούσαν την Bauhaus στη Έξοδο. Όλος ο οίκος των Weinstein θα μεταφερόταν στην Αφροδίτη, αλλά οι Brehmens θα έμεναν πίσω. Η Dietrich ήταν διχασμένη και θα προτιμούσε να μείνει πίσω με τους γονείς και τα αδέλφια της, αλλά με την γέννηση του πρώτου τους παιδιού, του Angus, τον Μάρτιο του 2090 αναγκάστηκε να διαλέξει το μέλλον της. Και για το καλό του παιδιού της επέλεξε να ακολουθήσει τον άντρα της.

Στα τρίτα γενέθλια του Angus, η Dietrich και η νέα της οικογένεια πια βρίσκονταν σε ένα από τα μεταγωγικά που θα τους οδηγούσαν στην νέα τους πατρίδα. Εγκαταστάθηκαν στην Αφροδίτη, σε ένα προάστιο λίγα χιλιόμετρα μακριά από το κέντρο του Heimburg, όπου όλα έμοιαζαν τέλεια, αλλά σε λίγες μέρες την είχε πιάσει ήδη κατάθλιψη για τους γονείς της. Όταν έμαθε την μοίρα που επεφύλασσαν οι Υπερεταιρείες σε όσους είχαν μείνει πίσω στη Γη κόντεψε να τρελαθεί. Πάνω σε έναν καυγά της με τον Markus τον δάγκωσε τόσο δυνατά στο πρόσωπο που του έκοψε ένα κομμάτι από το μάγουλο. Ο Markus κατάλαβε ότι έπρεπε να κάνει κάτι για να μην χάσει τη γυναίκα του.

Τον Δεκέμβριο του 2094 η Dietrich έφερε στον κόσμο το αδελφάκι του Angus και του έδωσε το όνομα του πατέρα της, Albert. Με την γέννηση του δεύτερου παιδιού της φάνηκε να ηρεμεί αρκετά. Είχε συνειδητοποιήσει ότι αυτή ήταν η ζωή της πλέον. Σταδιακά ξέχασε τους γονείς και τα αδέλφια της, αφοσιώθηκε στην ανατροφή των παιδιών της και άρχισε να συχνάζει ολοένα και περισσότερο στους κύκλους της υψηλής κοινωνίας του Heimburg. Σιγά-σιγά μόνο το όνομα της απέμεινε να της θυμίζει το παρελθόν της. Κι ενώ ο άντρας της ήταν χαμηλών τόνων όσον αφορούσε την κοινωνική του θέση, η ίδια θεωρούσε τον εαυτό της ανώτερο από κάθε άλλη σύζυγο οποιουδήποτε ευγενή με τις οποίες έκανε παρέα.

Με την ίδια λογική μεγάλωνε και τα παιδιά της. Μιας και ο Markus έλειπε συχνά από το σπίτι σε ταξίδια, η ίδια προσπαθούσε να τους μεταλαμπαδεύσει όλη την υπερηφάνεια της για το όνομα τους και μια πίστη ότι θα μπορούσαν να πετύχουν οτιδήποτε έβαζαν στόχο. Θα ήταν απόλυτα ευτυχισμένη όταν θα τα έβλεπε επιτυχημένους άντρες και θα ήξερε ότι αυτή τους είχε δημιουργήσει.

Είχε πολύ καιρό να σκεφτεί το παρελθόν της. Αλλά πλέον δεν είχε καμιά σημασία.

Έβγαλε μια μικρή φωτογραφική μηχανή που κουβαλούσε πάντα μαζί της και τα τράβηξε μια φωτογραφία: να κάθονται αγκαλιασμένα δίπλα στην λίμνη και ο ένας να προκαλεί τον άλλον για να βουτήξει. Χαμογέλασε.

Ναι, αυτή ήταν η ζωή της και μόνο δυο ονόματα υπήρχαν σε αυτήν: Angus και Albert.

Warzone - Τα Χρονικά της ΑνθρωπότηταςWhere stories live. Discover now