3. Bölüm

54 4 3
                                    

Medyadaki Sedat

En son saat'le birlikte döndüğümü hatırlıyorum. 7 alarmını kapatıp uyumaya devam ettim. 23 nisan'ın keyfini çıkartamalıyım.

Kahvaltıyı dışarıda yeme kararı çok mantıklı değilmiş. O kadar çok kalabalık ki insan karmaşasından nefret ediyorum..
Bu akşam yemeği dışardan mı söylemeliyiz yoksa kendimizi rezil mi etmeliyiz? Abim bey aklıma takılan soruları hissetti demek ki sedat'ı yemeğe çağırma fikri mantıklı bir seçim.

Yemek yapmayı annemden öğrenememiştim çünkü tam öğrenme çağımda terk etmişti beni , Güzel bir makarna ve salata için tam ideal bir yaştaymışım ki bu mükemmel şeyleri yapmakta üstüme yok masayıda güzel hazırladığım doğrudur. bol zeytin yağlı bir akdeniz salatası ve makarna oha çok bile yaptık diyip abime göz devirdiğim sırada inanılmaz bir sosla mutfaktan çıkışı beni şaşırtmaya yetti. O dama çıkıp şortlu pijama takımımı çıkarttım ve altıma bilek paça bir kot üstüme ince askılı koyu mor tonlarında bir bluz giydim. Ojelerimde o renkti ayağıma kahverengi sandalet giyip aşağı indim. Enteresan şirketin yeni ortağı ama yeni tanınmıyordu anlaşılan abim pijama olarak giydiği eşofman şortu ve tişörtü ile misafiri çoktan karşılamış bahçedeki masada tavla oynuyorlar.

İnanılmaz biriydi bütün akşam bizi gülmekten öldürdü. Karnıma ağrılar girmişti gülmekten ve uzun süredir bu kadar gülmedim.

O kadar etkilenmiştim ki sedat abiden ki abi demek benim için gerçekten zor oldu. Odanın tavanına bakıp söyledikleri aklıma geldikçe tekrar gülüyodum.

7 alarmını bu sefer kapatıcak bir nedenim yoktu kalkıp üstümü giyinip saçlarımı düzleştirdim ve tepeden bir at kuyruğu yapıp şu iğrenç lys kitaplarını alıp evden çıktım.

25 haziran pazar

Girdiğim son lys sınavınıda üstün bir başarı elde edemediğimi düşünürek sınavdan çıktım son sınavımda abimle birlikte sedat abide gelmişti. Eğlenceli bir gün olcak gibi
- Eeee napıyoruz bunu kutlamalıyız!
- Hayır küçük hanım seni eve bırakıyoruz bizim işlerimiz var
Dedi sedat abi..

Gece saat 2 ye geliyordu tıkırtıyla uyandım. Abimin bu saatte gelmesine bu ara alıştım.

Mutfağa su içmek için indiğimde bastığım çığlıkla komşular gelmişti ama ne ara polis'ler geldi ondan haberim yok onlara olayı tekrar anlatırken abimi kaçıncı kez aradığımı bilmiyorum inatla açmadı telefonunu emre abiyi aramaya karar verdim
uykulu bir sesle
-Efendim Melis
-Abim nerde
- Ne biliyim kızım abini arasana
-Birlikte değilmisiniz işiniz bitti mi?
- Ne işi kızım yaa hadi görüşürüz
- Ama abim sedat abiyle işimiz var bugün dedi ve hala gelmedi
- Ha siktir .. aa şey sen sedatla tanıştın mı - evet yeni ortağınız aaa emre abi seni dedikodu yapmak için bi ara ararım (!) eve hırsız girdi abime ulaşamıyorum
- Aptal Melis baştan söylesene bekle geliyorum..

Gözlerini oğuşturarak arabasından inip yanıma geldi. Daha fazla soğuk kanlı davranamayarak Emre abiye sarılıp ağlamaya başladım..

Polisler parmak izi toplayıp benim son kez ifade mi alıp gittiler.
- Hadi güzelim üstünü giyin çıkalım evden annem kahvaltı hazırlar bugün bizde kalır dinlenirsin
saat 6 olmuştu.
- Emre abi çok yorgunum sen git ben uyuycam. Abime ulaşırsan söyle beni aramasın (!)

LAVİNİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin