4.Bölüm

43 4 0
                                    

Medyadaki evimiz

Artık tamamen yanlız bir kızım..

Abimden 3 haftadır haber alamıyorduk..
Girdiği pis işlerin başına bir olay açması muhtemeldi zaten..
Tuğce'yi çağırmadan gelmişti emre abiyle birlikte haberini alamadığım 3. gün gelip bütün olayları anlatmışlardı. Kafamdaki parçalar yerine oturuyordu.
Annemle babamı kaybettiğimiz yıllarda abim emre abinin mimarlık şirketinde işe başlamıştı. Sedat ise anlaşmalı oldukları inşaat firmasının sahibi ve mütait. Abimin çizimlerine çok önem vermesi sanırım abimin zekasından kaynaklanıyordu tembel ama zekiydi ve her türlü ayrıntıları düşünürdü. Anlamadığım nokta abimin bu adamın tuzağına düşmesi.
Tuğçenin anlatmadığı birşeyler var..
Dolandırıcı bir herifle neden işbirliği yaptı bu sorular beynimi bulandırıyordu.
Tuğçenin Abin kötü biri değil demesi beni rahatlatmıyordu. O nerdeydi neden beni yalnız bırakmıştı neden bu kadar acımasızdı hayat etraf bulanıklaştı elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim. Emre abi bana en büyük destekçiydi abimin en yakın arkadaşı olduğu için sanırım. Hala ondan ne bir iz bulabildik ne de bir haber vardı. Sedat ta yoktu ortalıkta firmasıda. Herşey düzmece..

Ehliyet sınavını kazanmışım bu aralar en iyi haber buydu sanırım. Ne alaka bilmiyorum ne akla hizmet yazdım onu da bilmiyorum ama Okan üniversitesi %100 burslu gastronomi fakültesini kazanmıştım. Yemek yapmayı mı öğretirlerdi bana inanın buna çok ihtiyacım var. Hesabımda 70 bin lira vardı bunun 50 si babamın araba için bıraktığı 20 ise abim eğitimim için her ay düzenli olarak yatırırdığı paraydı.

Elimdekilere baktım Abimin arabası bana kalmıştı. alıp almamak üzerinde çok düşündüm ama kendi ayaklarımın üstünde durmak zorundaydım. Her ay babamdan gelen 2 bin lira para vardı birde. Yeni hayatım için zengindim ama kimsesiz ve çaresizdimde. Abimin tüm özel eşyalarını topladım ve kutuladım Daha sonra annemle babamın odasına girip aynı işlemi uyguladım tüm eşyalrı catı katına çıkarmak üzere bir nakliyeci cağırdım 3. kat oldukça basık kullanılmyacak durumda 3 oda vardı tüm özel eşyalarımızı ve mobilyalarımızı sıkış tepiş buraya koydurdum. en ufak bişey bırakmadım. Evimiz 3 katlıydı bahçeden büyükçe bir salona açılan bir kapı kapının sağında merdiven tam karşıda da mutfağa gecen hol mutfaktada denize bakan büyükçe bir teras daha çok bahçe gibi . Üst kata çıktığımızda büyük ve ferah bir banyo burayı pek kullanmayız misafirler için zaten herkesin yatak odasında banyosu vardı üst katta 4 o da vardı koridorun en sonunda sağında ki oda da annemle babamın tam karsısındaki oda ise çatı katına çıkan bizim tabirimizle merdivenli oda da merdiven ve etrafında dedemden kalma eski bir piyano ve yine 50 yıllık bir gramofon ve sayısı 100 aşkın plaklar mevcuttu annemin sandığınıda bu odaya koydurdum çatı katında yer kalmamıştı artık mutfak masası ve mufak eşyalarıda bu odadaydı oda kapısınım dışına özel tasarım demir parmaklıklı bir kapı yaptırdım kapıyı büyük zincirlerle kitledim. Üstüne dikkat çekmemesi için çelik kapı yaptırıp onuda kitledim zaten çatı katının tüm camların üstünde çelik sürgülü kilitler mevcuttu. koridorin asağı inen merdivenlerinin basında sağında benim odam vardı ve ufak denize bakan bir balkon mevcuttu aynı hizada aynı boyutta annemlerin odasının balkonu vardı.. Benim odamın karşısında benimkiden biraz daha büyük abimin odası vardı. Abimin odasının yanında banyo mevcuttu. Bütün odalarda çocukluğum vardı nefes nefese koşuşturan çocukluğumun izleri boş odalarda şimdi dolaştıkça yankılanan o sesler vardı o ilk günkü taşınma telaşında yankılanan sesler tekrar şahlanmıştı... Abimden kaçıp kitlemiştim kendimi bu odaya şimdi tüm bu çığlıklardan kacıp sinmiştim duvarın dibine. Hıçkıra hıçkıra ağladım sesim kısılana kadar avazım çıktığı kadar ağladım. Günlerdir uyumuyordum zaten yine öyle yapmıştım.
Mutfağa inip dün siparişini verip yemediğim pizzayı yemek için kutuyu alıp bir bardak kolayla çardağa oturdum. Yanlızlık fikrine kendimi alıştırmak zorundaydım. Ama her saat başı abimi aramadan edemiyordum
o lanet ses
-Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.. The person you have called can not be reached at the moment please try again later...
kaç sefer sesli mesaj bıraktım kaç tane mesaj attım bilmiyorum.

Şimdi hazırlanıyorum kendime 3 tane büyük boy bavul aldım dün. Eşyalarım ayakkabılarım takılarım özel eşyalarım 2 bavul tıka basa dolmuştu. Üstüne oturarak kapattım. Diğer bavula annemin takıları benim için sandıkta sakladığı 70 ler 80 ler 90 lar kıyafetleri anca üstüme olduğu için hepsini almıştım tam da modası olduğu dönemde çok şanslıyı. Midi boy etekler yüksek bel pantolonlar ve şortlar salaş bluzlar deri topuklu sandaletler çiçekli elbiseler gerçekten çok şansılıyım bu bavul da dolmuştu abime ait ama giymeyi çok sevdiğim o tişörtleri de sığdırdım içine ve bu bavuluda kapattım. Orta boy tatil bavulumu kaldırmamışım iyi ki. Bunada bi kaç tane en sevdiğim plakı abimin babamın bir örnek aldığı deri taba rengi saatlerini dedimin köstekli saatini annemin ananemden kalan eşarbını ve aile albümlerimizi, babamın ve annemin aile albümlerini koydum içine bahçeye inip o yıllar yılı eskimeyen tavlayı ve merdiven duvarına itinayla asılan fotoğraf çerçevelerini ve mutfak masasındaki annemin o çok sevdiği bibloyu da bu valize koyup kapattım. yerinden zor kımıldayan bu valizleri odamın balkonundan bahçedeki hamağın ipiyle saldım tek tek ve arabaya yerleştirdim ikisini bagajabdiğer ikisini arka koltuğa koydum.

Çatı katına çıkan oda zaten kullanılmazdı. Bence 3 çocuklu bir aileye 3 o da bir salon yeterli.. 800 lira bu evin değeri için az ama yinede güvenilir insan olduklarının evimi güzel kullanıcaklarının sözünü alıp inanmanın vermiş olduğu huzurla kira sözleşmesini imzaladım..

Abimden araba kullanmayı çok iyi öğrendiğim için hatta bazen alıp dolaştığım için trafiğe çıkma konusunda korkmadım. Kartlarımı kimliğimi ve ruhsatları son kez kontrol ettim ilk kirayı peşin almıştım babamın maaşını da çekip evimle son kez vedalaştım ve yola çıktım..

LAVİNİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin