-\\-

198 8 0
                                    

Desigur , aș putea spune că aceste gânduri sunt banale sau că se datorează vârstei și vor trece, la fel de repede cum au venit , dar ce te faci când ele persistă atâta amar de vreme ? Ce te faci când zi de zi încerci să uiți o persoană dar pur și simplu nu reușești, pentru că destinul face ce face și exact când ești pe punctul de a da naibii tot ce a fost și în sfarșit decizi să mergi mai departe , apare acea persoană, ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat și îti dă peste cap tot universul, iar și iar. Ce rămâne de făcut în astfel de situații ? Îți spun eu :NIMIC. Absolut nimic. Tot ce poți să faci este să continui să iți trăiești viața , pentru că nu ai încotro. În decursul acestor patru ani s-au întâmplat o mulțime de lucruri, atât bune cât și mai puțin bune . Am absolvit liceul , m-am mutat într-un apartament luxos,pe aleea Lalelelor, împreună cu doi dintre cei mai buni prieteni ai mei , Cameron și Sierra, și de asemenea , am reușit să mă realizez pe plan profesional , mai exact mi-am deschis propria librarie care are un succes formidabil și astfel am reușit să îl răsplătesc pe tatăl meu pentru toată dragostea și efortul cu care m-a crescut și sper ca și de acum încolo să îl fac mândru că îmi este tată .

De ce mă întorc mereu la tine ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum