Mi-am pus marele halat alb și pufos , primit de la tata Crăciunul trecut , mi-am înfășurat prosopul in jurul capului și am ieșit din baie . În cameră domnea haosul . Haine aruncate pe tot patul , cutii cu pantofi împrăștiate pe jos , umerașe încâlcite , măsuța de toaletă era plină cu farduri iar în cameră era atât de cald din cauza aparatelor de hairstyling încât am avut impresia ca am intrat în saună.
-Evrica !! se auzi vocea lui Cameron din fundul dulapului .
-Ce s-a întâmplat ? îl întreb eu amuzată .
-În primul rând vreau să știi că nu o să mai ai parte de asemenea prieteni cât trăiești,în al doilea , aruncă o privire peste ținuta pregătită de noi , o să o adori .
Într-adevăr , ceea ce am văzut m-a lăsat mască . Rochia vișinie din mătase avea breteluțe dintr-un lanț auriu cu pietricele și era decupată în V , cam prea mult , dar arăta bestial , recunosc , se lega în talie cu un cordon , atât cât să se muleze perfect pe corp , iar în partea de jos avea o crăpatură asimetrică . încălțămintea era și ea de impact însa nu îți distrăgea atenția de la piesa de rezistență :ROCHIA , o pereche de sandale aurii cu barete foarte subțiri.
-E Perfectă , vă mulțumesc !!!!zic eu , cu adevărat încântată .
Mi-am facut niște bucle lejere , iar Cameron s-a ocupat de machiaj, mai mult ca sigur operațiunea avea să fie un succes .
La ora 22:00 am fost toți gata , și ne-am îndreptat spre Silk and Guns Club .Mă aflam la bar comandându-mi un Coconut Kiss când barmanul îmi pune în față încă un rând din băutura pe care tocmai am comandat-o și îmi face semn spre tipul din colțul celălalt al barului. Era un tip chipeș , musculos însă nu am vrut să încep o conversație cu el așa că îi zâmbesc politicos și ridic paharul spre el în semn de mulțumire apoi mă întorc la ceilalți .
Ceva mai târziu , eram pe ringul de dans , unde din nou am dat peste musculosul de mai devreme. De data asta nu am mai scăpat atât de ușor fiindcă acum mâinile lui mari îmi înconjurau talia . Tipul s-a dovedit a fi un bun dansator așa că am continuat să dansăm până nu mi-am mai simțit picioarele . Apoi s-a apropiat de urechea mea și mi-a șoptit :
-Vrei să ieșim să luăm puțin aer , s-a cam încins atmosfera , nu ?
-Da , ar fi bine , îi raspund eu , mult prea ușor , mustrându-mă pentru gafa asta .
M-a luat de mână și am ieșit amândoi afară . Frigul m-a lovit din plin , iar el a observat asta și în secunda următoare, i-am simțit geaca grea de piele pe umeri și brațele puternice în jurul taliei strângându-mă la piept .
Când a mai slăbit din strânsoare , mi-a aruncat o privire atât de seducătoare încât m-am topit, și a spus:
-Eu sunt Alex .
-L-Lola ,îi spun , incapabilă să îmi mut privirea de la buzele lui atât de senzuale .
-Îmi pare bine să te cunosc , Lola , zise el ,zâmbetul strâmb apărându-i pe buze, ești foarte frumoasă .
-Îți mulțumesc , și eu mă bucur să te cun...
Nu am mai apucat să termin căci buzele lui pline s-au năpustit peste ale mele . Gustul de afine mi-a trezit papilele gustative și mi-am încleștat degetele în părul lui negru , atât de mătăsos , trăgându-l mai aproape . Se vedea clar cât de experimentat era . Limba lui cerceta fiecare centimetru al gurii mele , dinții mei îl mușcau atunci când nu mai puteam rezista micii lui torturi, mâinile lui se plimbau nestingherite pe spatele meu , pe ceafa mea , masând și tachinând , ca mai apoi să își înfingă degetele în părul meu pentru ca ritmul pasional al sărutului să se schimbe în unul mult mai brutal dar la fel de pasional .
Cu greu m-am desprins de gura lui păcătoasă și când într-un final mi-am revenit am spus :
- Wow ...
Pe bune Lola, asta e tot ce poți să spui ?! WOW?! m-am certat eu .
Dar el a zâmbit blând și mi-a spus :
-Aș putea să spun același lucru . M-ai dat gata .
-Nici tu nu te descurci prea rău , îl tachinez eu și îi zâmbesc .
-Prea rău ?repetă el .Vrei să mai încercăm o dată să te convingi ?zice el pe un ton jucăuș.
-Mi-ar plăcea , crede-mă , dar chiar trebuie să mă întorc , probabil prietenii mei sunt îngrijorați.
-Înțeleg . Dă-mi palma zice și își scoate un pix din buzunarul din spate al blugilor , apoi notează ceva .
Îi înapoiez geaca , iar el se apleacă și îmi așterne un sărut scurt pe buze .
-Sună-mă când ai timp , o să aștept , zicând asta , dispare în marea de oameni .
Ce vrea să spuna , nici măcar nu am ... arunc o privire în palmă și inima îmi bate tot mai tare .Și-a scris numărul .
CITEȘTI
De ce mă întorc mereu la tine ?
RomanceAceasta poate fi povestea mea ,povestea ta , povestea oricarui indragostit .