Capitolul 2 - Nu din nou !

125 7 0
                                    

*Eu și Parker stăteam atât de apropiați unul de celălalt încât îi puteam simți răsuflarea caldă pe piele , fiori de plăcere străbătându-mi întregul trup. El s-a aplecat să mă sărute . Sărutul lui a fost unul timid la început neştiind cum voi reacționa la gestul lui impulsiv , dar odată ce a văzut că îi raspund cu aceiași dorință, acel sărut timid s-a transformat pe dată într-o luptă de cucerire asupra gurii celuilalt .Limbile noastre s-au regăsit după atâta timp, într-un vârtej umed de îmbrățișări, dinții lui mi-au capturat buza de jos,ca mai apoi , gura lui catifelată să îmi dezmierde cu sărutări calde , porțiunea aceia mică care fusese marcată adineauri.
Apoi , cu cea mai mare ușurință și fără nici o explicație ,s-a zmuls din îmbrățișare , și odată cu asta a luat cu el încă o bucată din inima mea . În ochii aceia negri , nu i se putea citi nimic altceva în afara indiferenței sfâșietoare . Dispărând în întunericul apăsător , m-a lăsat încă o dată de izbeliște . *

A doua zi dimineață ,m-am trezit atât de agitată din pricina visului,inima zvâcnindu-mi tot mai tare în piept, încât am crezut că o să țâșnească afară și o să cutreiere lumea întreagă , până îl va găsi pe cel căruia îi aparține cu adevarat .
Am reușit în cele din urmă să mă dau jos din pat și să mă târăsc până la ușă. De cum am deschis ușa dormitorului ,mirosul divin de cafea proaspătă mi-a pătruns până în străfundurile sufletului, trezindu-mă la viață .M-am lăsat purtată efectiv , până la bucătărie, mirosul puternic ademenindu-mă asemenea unui marinar vrăjit de vocea cristalină, a unei sirene seducătoare .
-Frumoasa din pădurea adormită, era și timpul să te trezești , aud remarca Sierrei înainte să intru în bucătărie . Când am intrat în bucătaria mult prea luminoasă pentru gustul meu , la o oră atât de matinală, îmi găsesc prietena la chiuvetă , spălând vasele rămase de aseară.
Mi-am umplut o ceașcă de cafea cu lapte si așezându-mă la masa, spun pe un ton grav :
-Chiar nu înțeleg ! Cum e posibil sa îți dai seama de fiecare dată cine urmează să intre într-o încăpere ? Nici măcar nu am făcut zgomot ! Îmi ascunzi ceva Sierra Garcia ?Ești un prototip de ultimă generație dotat cu infra-roșu și raze-x programat să mă chinuie pe vecie cu ședințele de împachetare cu alge și mâncare mult prea sănătoasă ? Sau ai cumva ochi la spate ?
-Oh, Doamne Lola, mă obosești cu întrebările astea ale tale . Bineînțeles că sunt un robot programat tocmai de Cel de Jos , fix ca să îți fac viața un chin . Abia acum îți dai seama ?
-Păi asta le explică pe toate ... Dar eu chiar vorbesc serios , cum reușești ? Ești medium , spune sincer , rămâne între noi ,pe cuvânt de cercetaș ! zic eu teatral ,cu o mână pe inimă și una ridicată în dreptul capului .
Vizibil exasperată de întrebările mele , aruncă buretele în apa din chiuvetă stropind faianța imaculată și îmi adresează una din expresiile ei de "asta a întrecut orice măsura , pregătește-te să îți închid gura aia spurcată cu o replică sentimentală" - urăsc privirea aia !
-Suntem prietene de doisprezece ani , cum să mă întrebi așa ceva , dacă nici eu nu îți știu fiecare mișcare , atunci cine ? Nu uita cine a fost lângă tine zi și noapte în momentele grele . Pe umărul cui ai plâns de atâtea ori ? Hm ? Acum , spune-mi tu , Lola Herberth , mai există altcineva , pentru că dacă da , aș vrea și eu să știu cine e acea persoană care ar îndrăzni să îmi fure prietena si sora !
Ca de obicei , dramatizeaza peste măsură! Mereu uită că Grace și Cameron sunt și ei prietenii mei , prietenii noștri, dar are dreptate , nimeni nu mă cunoaște mai bine ca ea, nici chiar cei doi, și o iubesc enorm pentru asta .
-Ai dreptate ,iartă-mă ! spun eu cu lacrimi in ochi și mă îndrept spre ea aruncându-mi brațele în jurul ei într-o îmbrățișare strânsă .
-Totuși trebuie să o lași mai moale cu chestia asta, începi să mă sperii .
Își dă ochii peste cap și se întoarce la treaba ei de mai devreme , dar de data asta cu zâmbetul pe buze .
-Mi-ai văzut cumva laptopul , vreau să îmi verific horoscopul ? o intreb eu încercând să îmi amintesc unde l-am lăsat seara trecută.
-Vezi în sufragerie și când îl găsești citește-mi și mie .
Așa cum a spus , laptopul aștepta cuminte pe măsuța din living . Îl iau și mă îndrept din nou spre bucătărie .
-Bun să vedem ce surprize ne-au pregătit astrele pe ziua de azi ,zic în timp ce accesez pagina cu zodii .
Prima dată citesc rubrica zodiei mele fiind mult prea curioasă să aflu ce spune .

VĂRSĂTOR:
Puneți suflet în tot ce faceți și puteți realiza tot ce v-ați propus. Aveți ocazia să vă afirmați în societate și să obțineți câștiguri financiare. Nu strică să țineți pe cineva ca pe ace, doar este un joc la care vă pricepeți în mod special. Configurația astrală vă favorizează, și reușiți să"țineți mingea în terenul dvs.". Comunicați exact atât cât vă trebuie să atrageți persoana dorită care însă nu va avea parte de dvs. . Astăzi vă face plăcere să vă jucați de-a șoarecele și pisica.

Apoi îi citesc și Sierrei, care aștepta cu sufletul la gură premonițiile astrale .

GEMENI:
Parcurgeți o perioadă favorabilă pe plan sentimental și social.
După-amiază este posibil să survină schimbări în programul dumneavoastră, ca urmare a unei invitații pe care o primiți în ultimul moment de la o persoană foarte specială .

-Eh ,sunt chiar curioasă cine e următoarea ta victimă , draga mea prietenă ! mi-o trântește ea .
-Și asta ce vrea să mai însemne ? ridic intrebator din sprâncenă .
- Uite , nu o să te menajez si nici nu o să te iau pe ocolite ! Știm amândouă că de când s-a întâmplat ce s-a întâmplat cu Parcker , nu te-ai mai uitat la nici un alt bărbat . Înțeleg că l-ai iubit, dar e timpul să mergi odata mai departe ! Cât ai de gând să îl mai aștepți ?!
Încă o dată a reușit să atingă un punct sensibil și o știe al dracului de bine ! Mă ridic de la masă și mă îndrept spre camera mea , cu "mama cea grijulie " pe urmele mele .
- Greșești , Sierra ! Nu aștept pe nimeni . Pur și simplu nu am întâlnit încă persoana potrivită .
-Pe naiba ! Ai încercat măcar ? Normal că nu ! Cât a trecut ? Un an jumate de când a plecat în Elveția ? Nu încerca să mă duci cu zăhărelul , domnișoară, știi bine că nu îți merge .
Arunc o privire prin cameră în speranța că o să gasesc o scuză ca să scap de ea ,cel putin pentru moment . Chiar in clipa aceea alarma telefonului anunță ora 9:30 și spun ușurată:
-Scuze , dar nu am timp de asta acum , librăria se deschide în jumătate de ora iar eu trebuie să mă pregătesc dacă vreau să câștig ceva și să demonstrez astfel credibilitatea horoscopului . Deci , pe mai târziu ,Sierra !
-Ai noroc de data asta ,domnișoară! mă avertizează ea ,dupa care iese din cameră și trântește ușa în urma ei .
Le mulțumesc Sfințiilor pentru această salvare și încep să mă aranjez.

De ce mă întorc mereu la tine ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum