M-am întors la grupul vesel, încă surprinsă de gestul lui Alex dar și copleșită de acel sărut minunat .
-Cine e tipul ăla super hot ?îmi strigă Cameron la ureche, în încercarea de a acoperii muzica care bubuia în boxe și zumzetul celor care făceau la fel ca el .
-Nimeni , îi spun și îmi feresc privirea pentru a nu-mi observa roșeața din obraji și zâmbetul ăsta stupid care a apărut din senin .
Când în sfârșit reușesc să mă calmez , îmi întorc privirea spre el ca să îl găsesc măsurându-mă din cap până în picioare , cu privirea lui de "ȘTIU CĂ ÎMI ASCUNZI CEVA Lola Herberth ! DAR O SĂ AFLU EU PÂNĂ LA URMĂ CE !". Dau din cap, în semn că nu ascund nimic , ca să îl liniștesc , iar apoi îl trag pe ringul de dans .-Uh ! Mă dor pocioarele îngrozitor ! zice Sierra aruncându-și sandalele cât-colo.
-Și pe mine , nu mai port tocuri cât trăiesc !îi spun eu masându-mi călcâiele amorțite .
-Nu vă mai plângeți amândouă ca două babe . Știm cu toții foarte bine că nu e așa și că mâine o să vă văd iar încălțate cu ei .
-Voi bărbații , nu ne înțelegeți niciodata !se plânse Sierra . Ia, mai bine vino și fă-mi masaj !
-Cu toate că e o ofertă foaaaaarte tentantă , o să spun PAS!
-O, haidee ! Durează doar două minuțele ... Atât ...
-Nu , avem treburi mult mai importante de discutat , zice cu privirea țintă la mâna mea.
-Cum ar fi ?întreb eu , știind deja despre ce vorbește .
-Da , chiar așa Cam , ce avem de discutat la 05:00 dimineața ?întrebă și Sierra, căscând de mama focului .
-Hmm... Lăsați-mă să mă gândesc - zise Cam , plin de sarcasm , ducându-și mâna dreaptă la bărbie ca să pară că se gândeśte cu adevărat la motivul acestei "întruniri ", apoi , văzând că nu reacționăm continuă - poate despre tipul cu care a dansat "domnișoara în roșu " toată noaptea , o , sau mai bine despre numărul de telefon pe care "cineva " i l-a lăsat din greșeală pe mână .
-Ce ?! Nu cred !zise Sierra când și-a dat seama deapre ce vorbește asiaticul. Arată-mi brațul !!nu am mai apucat , fiindca ea deja se holba la el .
Mi-am retras mâna și am spus :
-O să vă răspund mâine la interogatoriu , dragilor . Acum aș vrea să mă arunc în pat și să mă gândesc la sărutul minunat de care am avut parte , zicând asta am luat-o la fuga spre dormitor , ei desigur erau pe urmele mele , dar în zadar căci odată ajunsă în ascunzătoare am închis ușa în urma mea .
-Poftim ?! Deapre ce sărut vorbește ? se auzira cei doi în spatele ușii .
-Noapte bună , frumoșilor! Pupici cu lipici !zic, bucuroasă că le-am dat peste nas și ca le-am pus sângele în mișcare. Așa le trebuie daca se bagă unde nu le fierbe oala !
CITEȘTI
De ce mă întorc mereu la tine ?
RomansAceasta poate fi povestea mea ,povestea ta , povestea oricarui indragostit .