- Hej Neil! - wykrzyknął Harry wchodząc do mieszkania Nialla. Chłopcy mieszkali oddzielnie, ale mimo wszystko spędzali wspólnie każdą sekundę swojego życia.
Nikt nie odpowiadał. Chłopak wszedł do jego pokoju, gdzie ujrzał niechciany widok. To nie był dobry ruch. Znowu. Kolejny raz musiał przypomnieć sobie jak bardzo żałosne i bezsensowne jest jego życie. Niall leżał i obściskiwał się ze swoją dziewczyną Camillą..
Szczerze mówiąc, to Harry ją lubił. Często przebywała razem z nimi, więc zdążył przyzwyczaić się do jej obecności. Jednak widok który wyjawił się przed jego oczami pozwolił mu przypomnieć o jego dolegliwościach.
Niall natychmiast się oderwał, przeprosił Camillę i wyszedł z pokoju .
- Harold! Co ty do cholery jasnej tutaj robisz!? Zero prywatności!
- Miałem dla Ciebie świetną wiadomość, ale skoro jesteś tak bardzo zajęty..- powiedział, przewidując reakcje kolegi.
- No gadaj stary! - odpowiedział podekscytowany. Nie potrafił się złościć. To była jedna z jego zalet.
- No więc.. Mam dla..Jesteś gotowy? - drażnił się Harry.
- NO GADAJ!!- wybuchnął blondyn.
- Mam dla nas bilety do Nowego Yorku! Jedziemy na pierwsze w naszym życiu wakacje za granicą! Sami! Tylko kumple! Wypoczywanie na plaży całymi dniami, darmowe żarcie, laski i... Nowy York!!! - uśmiechnął się szeroko, ukazując swoje dołeczki.
- JEZU CHRYSTE! - wykrzyknął z niedowierzaniem. - Jak to!? Darmowe jedzenie!? Plaża? Morze? Laski? New York?
- Ekhm - przerwała mu Camilla.
- Eeh.. - zaczerwienił sie Niall. - Chodziło mi... że wiesz... dla Harrego!
- Yhym, jasne, rozumiem. A nie znalazłby się jakiś trzeci bilet? - Zapytała z nadzieją.
- Chcesz, to sobie kup, a teraz musimy lecieć żeby omówić kilka spraw. Narka. - odpowiedział chamsko Harold. Nie chciał żeby ich miłosne gierki i pogadanki zepsuły mu ta jedyną szansę, na prawdopodobnie najlepsze wakacje w jego życiu.____________________________________________________________
Hejka, dopiero zaczynam, wiec nawet nie pytam o zdanie, ponieważ jeszcze nie ma co oceniać 😂 Rozdziały postaram się dodawać systematycznie, jednak to zależy od dnia. Raz mogę dodać więcej, a raz wcale 💁🏼
Jeśli będziecie czytać dalej, proszę dajcie gwiazdkę, to jest wielka motywacja! 🙈💕
All the Love xx W.
CZYTASZ
If I Could Fly
FanfictionHarry Styles, 18-letni uczeń Brytyjskiej Akademii, prowadzi życie jak każdy nastolatek. Ciągle się bawi i wraz ze swoim najlepszym przyjacielem Niallem, maksymalnie korzysta ze swego życia. Codzienne wypady do klubów, dyskoteki i inne rozrywki pozwa...