Hoofdstuk 3

908 37 3
                                    

"Yup! Doen jullie mee?" Miley en Hannah knikken terwijl Phill en Angie in de hoek van de kamer op een bed plaatsnemen. Miley is doods en doodsbang voor het spel, maar ze is niet van plan Hannah Mike te laten inpikken.

De fles draait een paar keer. Tylor zoent Jane, Allison zoent Dave en dan...

De fles wijst naar Miley. Oh god. Ze geeft de fles een draai.

En hij landt op Mike.

Jaloerse blikken van Hannah. Voordat ze een kans om iets te zeggen komt Mike dichterbij en zoent haar. Hij verdiept de kus vrijwel onmiddellijk en zijn kus is net als de manier waarop hij ziet; ruw.

Hij trekt Miley dichterbij en Miley legt haar handen zijn nek. Ze is nooit eerder gekust als dit maar ze weet niet hoe ze ooit zonder heeft kunnen leven. Ze wou dat het niet zou stoppen maar ze hoort Jakes wanhopige stem

"Okay dar is genoeg jongens."

Ze hoort de pijn in zijn stem. Ouch. Jake was de liefste jongen ter wereld en ze zou hem nooit willen kwetsen. Maar Mikes kus was adembenemend.

Elektrisch.

Het spel gaat verder. Hannah draaide. De fles landt op Mike.

"Ik zal wel nog een keer draaien." zegt Hanna

"Nee, waarom zou je?" Antwoord Mike en hij houdt Hannah tegen.

"Het is gewoon een spel, toch Millie?"

"Het is Miley." Verbeterde Jake.

Auw. Mileys hart verbrijzeld. Ze dacht dat ze twee weken met Mike door zou brengen in plaats van een nacht.

Hannah mag die lul hebben.

"Ja. Het is een spel."

Maar het doet pijn om te zien hoe Mike Hannah zoent op exact dezelfde manier zoals hij met haar deed. Ze wil niet het toegeven, maar het doet pijn.

Hannah boeit het blijkbaar nie dat Mike gewoon net voor haar een ander meisje kuste. Miley geeft haar de schuld niet. Ze wijt Mike.

Het spel gaat door en na een paar zoensessies, sommige uiterst onhandig, anderen heel schattig, zegt Jane plotseling

"Jake, je moet draaien. Je bent de enige persoon die nog niemand heeft gezoend!

"Ja Jake!"

"Ga Jake! Draai!"

"Oke oke! Ik ga al."

De fles draait en draait en... Hij eindigt op Miley. Opnieuw. De perfecte wraak. Misschien zal Mike jaloers zijn als ze Jake zoent.

Jakes ogen stonden vragend, maar wanneer Miley glimlacht om te laten weten dat ze het goed goed vindt leunt hij dichterbij. Zijn armen vinden de weg om haar nek. Miley voelt Mikes ogen branden.

Ze sluit haar ogen en... "Wat op aarde gebeurt hier?" Miley gilt, valt en eindigt op Jake, die het niet uit lijkt te maken.

De tieners kijken naar de deur om te zien wie de plotselinge verstoring veroorzaakt heeft.

Dann staat in de deuropening. "Come on kiddos. Feest is voorbij. Het is drie in de ochtend. Als jullie naar jullie kamers gaan vertel ik niets aan Katherine."

Katherine was een van de andere toezichthouders. Maar ze was super streng, als zij se afterparty ondekt had, had ze iedereen eruit geschopt.

"Bovendien, de eerste uitdaging is morgen. Wil je niet winnen?"

Wanneer de stilt blijft opent Hannah haar mond.

"Echt wel. Dank u Dann, we zullen uzien morgen." De rest van de tieners knikken en Miley realiseert zich dat ze nog steeds Jake ligt.

"Oh, sorry."

Jake helpt haar om op te staan en komt dichterbij.

Voor een moment denkt Miley dat hij haar gaat kussen maar hij fluistert in haar oor

"je bent me een kus schuldig."

"Ja."

En met dat gezegd te hebben, zoeken de meisjes hun weg naar hun kamer. De meisjes slapen bijna onmiddellijk maar Miley had een heleboel om over te denken.

Wilde ze Mike na dit alles?

Zag ze Jake als een beetje meer dan alleen een vriend?

Hoe komt het dat ze niets heeft gehoord van Johns kind?

Kan Angie komen volgend jaar?

Wat zal morgen de uitdaging zijn?

En met duizenden vragen en geen antwoorden ze valt in slaap.

A/N: hoihoi lieve lezers. Sorry als er in mn hoofdstukken wat typos zitten. Dat komt omdat ik alles typ op mn ipdod. Heel veel liefs.

Comment.

Vote.

Follow!

Battle Of The Boys [Nederlands]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu