Hoofdstuk 6

862 39 1
                                    

Na de overwinning besluiten de meiden zich terug te trekken in hun kamer. Maar voor hun deur loopt Jake te ijsberen todat hij Mileys aanwezigheid opmerkt.

"Miles, kan ik met je praten?"

Zijn stem was serieus. Dringend. En allesbehalve vrolijk.

"Wij laten jullie even alleen." Zegt Angie terwijl ze Hannah naar binnen trekt en Miley in de gang met haar beste vriend achter.

"Wat is er mis?" Vraagt Miley, nog steeds vrolijk door hun overwinning.

"Ik wil niet dat je met hem omgaat."

Miley weet meteen dat het over Mike gaat.

"En sinds wanneer bepaal jij dat?" Miley probeert brutaal te klinken maar de zin verlaat onzeker haar mond.

"Je verdient zoveel beter Miles."

"Hoezo beter?"

"Mike is niet lief of trouw zoals jij. "

"Heb ik zelf nog inspraak op wie ik leuk mag vinden?"

"Als je iemand leuk vindt die goed voor je is, dan wel ja!"

Plotseling herinnert Miley zich hoe verliefd Jake naar haar luurde tijdens het potje flesje draaien. En hoe hij in pijn leek te zijn toen ze Mike zoende.

Jake is verliefd op haar.

"Je wilt me alleen maar voor jezelf Jake. Of niet?"

Aii dat was gemeen van haar om te zeggen. Ze had er meteen spijt van en schoot een verontschuldigende blik naar Jake, maar die keek alleen maar naar z'n schoenen om haar te vermijden.

En met z'n hoofd naar beneden liep hij de gang uit en schoot Miley de kamer binnen.

。。。。。。。。。。。。。。。。

Twee dagen gingen voorbij en Miley besloot om tegen geen van de twee te praten. Hannah en Angie bleven er stil over; wat een topvriendinnen. Ze wonnen nog een challenge en stonden nog steeds hoog in het classement.

Toen Hannah en Angie gingen zwemmen en Miley alleen achterbleef besloot ze Jake te smsen. Ze miste hem. Het is tenslotte haar beste vriend.

「Hey Jake, kunnen we praten? x」

Nog geen minuut later stormde Jake haar kamer binnen en ging naast haar zitten.

Secondes, minuten gingen in stilte voorbij todat Miley de stilte verbrak.

"Het spijt me."

"Ja mij ook."

"Je bedoelde het vast goed."

"Ik bedoel het goed en meen het met al mijn hart."

"Ik kan mezelf niet dwingen om zomaar verliefd op iemand te worden."

"Laat me je dan mee uit nemen."

"Op date?"

"Ja, op een date. Ik deing je niet om me leuk te vinden maar laat me in ieder geval aan je laten zien hoe je behandelt zou moeten worden. Wat je verdient."

Miley had deze vraag niet aan zien komen en is volkomen sprakeloos. Maar dan nog, wat valt er te verliezen?

"Euh ja, is goed?!"

"Top. Ik pik je morgenavond op. Acht uur."

En met een knipoog verlaat hij de kamer.

A/N: heyhey lieve lezertjes! Long time no see! Sorry voor zo'n late update, ik had het druk!

Onthou dat votes en comments mij stimuleren en motiveren: dus als je updates wil zien adviseer ik je te stemmen en een berichtje achter te laten hihi.

Verder kwam ik erachter dat dit verhaal best wel jonge lezertjes heeft. Als je jonger bent dan twaalf adviseer ik je het niet te lezen :)

Heel veel liefs, Franceska.

VOTE.

COMMENT.

SHARE.

FOLLOW!

Battle Of The Boys [Nederlands]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu