Hoofdstuk 5

863 35 7
                                    

Miley duikte in het heerlijke lauwwarme water van het BotD-meer. Ze zat op zwemmen. Ze hield van wedstrijdzwemmen maar moest stoppen toen het op de middelbare allemaal te veel werd.

Ze glijdt door het water en sluit haar ogen. Ze heeft hier al zo veel gezwommen. In het water voelt zich vrij. Ze is over het algemeen verlegen, maar daar hoefde ze zich niet druk over te maken in de onderwater wereld heerlijk.

Tot dat ze tegen iets aanbotst. Ze opent haar ogen en ziet dat het niet 'iets' is maar 'iemand' waar ze tegenop botste. Ze hoorde Mikes geirriteerde stem

"Kun je niet uit je doppen kijken Millie?"

"Ik ga pas uit mijn doppen kijken als jij m'n naam goed uitspreekt."

"Oh? Gaan we brutaal doen Miley?"

"Zie je wel, zo moelijk is het niet om mijn naam goed uit te spreken."

Miley trok brutaal een wenkbrauw op om haar zenuwen en knikkende knieeën niet op te laten vallen. Ze viel als een blok voor deze zak maar dat gaat ze niet zomaar laten merken.

Mike gaf haar een por en zijn gand op haar schouder bezorgde haar rilingen.

"Je rilt."

"Ja dus?"

"Het is niet koud."

"En?"

"Miley doe maar niet zo brutaal. Ik weet dat he voor me valt."

"Pardo-

Miley kan haar zin niet afmaken want Mike drukt zijn lippen op de hare en zoent haar. De zoen was net zo geweldig als s gistervond. Het enige verschil is dat hij niet meer naar drank smaakt. Zodra hij van haar wegstapt zegt hij "zie je wel" en duikt hij onder.

Miley zucht diep. Wat moet ze aan met hem. Ze houd haar adem in en duikt weer onder in haar eigen veilige onderwaterwereld.

。。。。。。。。。。。。。。

Het is half acht en de meiden zitten alweer aan het avondmaal. Miley besloot het maar niet over Mike te hebben en in plaats daarvan begon ze over Johns kind.

"Is het niet raar dat ik nogsteeds niet weet wie het is?"

"Wacht, wat is Johns achternaam?"

"Van der Laan."

Angies ogen werden groot. "Phil heet van der Laan."

Even bleef het stil en toen schoten de meiden in de lach. Tranen biggelden over hun wangen.

"Hahaha... Ik was... Ik was even bang dat ik met m'n aanstaande stiefbroer heb gezoend ahaha"

"John was een macho zei je? Nou dat heeft Phil dan niet van hem geerft ahaha."

Een zware last valt van Mileys schouders. Ze kende Phil dan wel niet zo goed maar hij was in ieder geval niet zo erg als zijn vader.

Het gelach werd afgekapt door Katherine die de uitslag bekent gaat maken.

"De eerste opdracht is erg goed verlopen. We hebben een top vijf opgesteld. Het team dat eindigt op nummer 5 krijgt 1 punt, nummer 4, 2 punten, nummer 3, 3 punten, nummer 2, 4 punten en decwinnar van de uitdaging krijgt maarliefst 5 punten. "

Na heel wat gekwetter was Katherine eindelijk bij de top drie.

"... Dus met drie punten geeindigt... Lisa, Danniëlle en Amy!"

Drie meisjes die Miley niet kent slaken een gilletje.

"Op nummer 2, met nu dus 4 punten... Dirk, Jack en Wietse."

Weer drie onbekende namen.

"En op nummer een...

Angie, Miley en Hannah!"

De meiden gilden het uit.

Het was een stap dichterbij tot nóg een geweldige zomer.

A/N: hoihoi lieve lieve lezers. Dusss mijn hoofdstukjes zijn niet de langste, maar daardoor kan ik wel meer updaten.

Laat me weten: heb je liever lange hoofdstukken, en dan maar een paar updates of korte hoofdstukjes en zo vaak mogelijk updaten?

Oh en: #teamMike of #teamJake?

Comment!

Vote!

Follow!

Battle Of The Boys [Nederlands]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu