Zuchtend en steunend stapte Miley haar kamer binnen. Hannah en Angie stormden meteen op haar af, als twee puppy's die hun baasje bespringen. Miley grinnikte toen ze dacht aan de vergelijking.
"En? Hoe was het?"
"Hebben jullie gezoend?"
"Waar zijn jullie geweest?"
"Wat waren jullie lang weg?"
Miley barste in lachen uit en gebaarde dat de meisjes rustig aan moesten doe. Ze laat zich vallen op haar bed en Hannah en Angie ploffen naast haar neer en Miley vertelt het hele verhaal.
"Dus je kiest Jake?"
"Het is niet zo makkelijk. Jake is een schat. Echt. En Mike is een eikel. Maar ik kan niet bij Mike wegblijven. Hij is als een magneet. Ik... Ik weet het allemaal niet meer."
"Dus je kiest voor Mike?" Vroeg Hannah.
"Nee! Zoals ik al zei, zo makkelijk is het niets. Het zijn compleet verschillende jongens. Jake is zo licht en zacht als de dag, en Mike zo duister en mysterieus als de nacht."
"Dus nu moet je erachter komen of je een avond of een ochtend persoon bent." grinnikte Angie.
Rond een uur of twaalf besloot Miley Jake te smsen.
「Ik heb een geweldige avond gehad Jake. Bedankt. 」
Binnen no-time kreeg ze een berichtje terug.
「Ik ook. Je was een fantastische date. Alleen jammer van die zoen ;)」
Miley grinnikte en smste terug.
「Misschien op een volgende date? *hint* ;)」
Minuten verstreken maar Jake smste niet terug. En met haar telefoon in haar hand viel Miley in slaap.
。。。。。。。。。。。。。。。。
"Een goeie middag Battle of the dorms kandidaten!"
Dans stem kwam zo luid uit de speaker dat de helft van de mensen er van schrokken. Angie slaakte een gilletje en Dan ging door met zijn verhaal.
"Vandaag zijn we al weer toegekomen aan onze derde opdracht! en dit is mijn persoonlijke favoriet. Bedenk iets wat we kunnen verbeteren aan ons kamp. Het leukste idee wordt in werkelijkheid volbracht en verdient 10 punten in het Botd klassement. Succes!"
A/N: wow toen ik zei dat ik pas een nieuw hoofdstuk zou posten bij 33 likes wist ik niet dat dat een dag later zou zijn! Hahaha te gek!
Dankjulliewel, jullie zijn fantastische lezers. Hoofdstuk 10 bij
40 stemmen
OF
600 x gelezen!
Liefs Franceska
JE LEEST
Battle Of The Boys [Nederlands]
ChickLitMiley, Hannah en Angie hebben elkaar drie jaar geleden ontmoet bij het zomerkamp "Battle of the dorms" en zijn sinsdien allerbeste vriendinnen. Ze zien elkaar weer ieder jaar en hebben twee weken vol plezier, vriendschap, liefde en gezelligheid. H...