A/N: LEES ALSJEBLIEFT DE AUTHORS NOTE AAN HET EINDE!!!
"Oh is dat zo Miles? Waarom zing je dan niets voor mij vanavond?"
Miley slikt. Ze heeft al heel lang niet meer opgetreden. Zingen deed ze vaak. Met alle plezier. Het liefst met haar gitaar. En het klonk nog best goed maar Miley heeft nog nooit voor zo'n grote groep opgetreden. Ze deed het al bijna in haar broek bij het idee. Maar ja, als ze een ding afgelopen week over Mike geleerd heeft, dan is het wel dat hij niet graag "nee" hoort.
"Uhm ja is goed. Ik kan niet zo goed zingen als ze zeggen hoor!" en ze wijst naar Angie en Hannah.
"Echt wel!" vuurt Hannah meteen terug. "Tja, sorry mannen, maar alle punten zijn voor ons vanavond."
••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• •••
Jake loopt te ijsberen door zijn kamer heen. Oh hoe zijn hart brak toen Miley hem belde. Ze begrijpt het niet. Ze begrijpt het niet. Jake heeft kamer arrest. Maar waarom alleen Jake? Waarom Mike niet? Hij kon aan niks anders dan het telefoontje van Miles denken. Hoe ze dacht dat ik egoïstisch was om niet bij het ontbijt te komen opdagen. Oh wat had hij haar willen vertellen over het feit dat Mike z'n gezicht had kapot gestompt. Niet helemaal voor niks, ook Jake had wat schade aangebracht op het oh-zo-ijdele gezichtje van Mike. Een fikse snee in zijn wang. Jake had vanmorgen nog even grinnikend gekeken naar Mike die met moeite zijn ge-gelde over de snee probeerde te kammen. Onmogelijk natuurlijk. Dat maakte hem benieuwd wat Mike tegen Miley bertelde over de snee. Waarschijnlijk een lulverhaal.
Het enige pluspuntje van vandaag is dat hij eindelijk is verwisseld van kamer. Hij kan geen minuut langer naar het misselijkmakende gezicht van Mike kijken. Phill was okay. Hij was tenminste geen kwal.
Een dag. Een dag mocht hij zijn kamer niet af. Dan zou hij meteen naar Miley gaan. Toch blijft het raar dat Mike zo klakkeloos onder zijn kamerarrest is uitgekomen....
••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• ••• •••
Het is vijf uur. Zeven uur is het optreden. Miley heeft geregeld dat er mexicaans wordt geleverd op het kampeer terrein. Ze is van plan Mike te verrassen met een lekker dinertje. Maar eerst een beetje optutten. Hannah had haar verteld dat ze zich vast zekerder voelt op het podium in een mooi jurkje en een laagje make-up. "Een goed begin is het halve werk." had ze gezegd. Dus had ze al haar jurkjes uit haar kast verzameld en op een hoop op haar bed 'gepleurd'. Miley koos een licht blauwe A-lijn met kleine vogeltjes erop. Hij was schattig, niet te strak, maar wel vrouwelijk. Ze twijfelde een tijdje over haar schoenen en schoot toen in een paar sleehakken. Na een laagje knalroze lipstick moest ze Hannah gelijk geven. Dressed to kill, ready to sing.
Ze had bij Phill een gitaar gekregen om te gebruiken bij haar optreden. Ze droeg hem in een grote case achterop haar rug opzoek naar Mike. Ze ging langs het kampvuur dat bijna af was met gebouwd worden. Ze was samen met Angie en Hannah apentrots dat hun idee ook daadwerkelijk verealiseerd werd op het terrein. Het zou niet lang duren voordat ze dan ook eindelijk s' avonds bij het vuur konden zitten.
Opeens zag ze verderop Mike staan naast Angie. Ze glimlachte meteen. Ze stonden met hun ruggen naar haar toe gekeerd, ze zal ze is flink laten schrikken. Opeens knuffelt hij Angie. Mhhhh. Vreemd. Nouja, het was een korte omhelzing, Angie duwde hem vrijwel meteen zachtjes van hem af.
Of wacht.
Nee.
Nee dit is niet echt.
Fuck.
Mike, als in háár bloedeigen 'vriendje', kwam nog dichterbij Hannah, en zoende haar....
A/N: okay okay, nu komt het zwakke smoesje, de reden dat ik niet heb geupdate.... Ik heb het druk. En dat klinkt heel stom maar dat is wel zo. Vorig hoofdstuk werd er gecommend dat jullie het stem systeem vervelend vinden, en dat snap ik heeeeel goed. De reden dat ik dat doe is zodat ik nog zichtbaar ben in de hitlijsten. Dusssss vanaf nu ga ik vaker updaten (belooofd!) en doe ik niks meer met het stemsysteem (MAAR STEMMEN WORDEN AAAALTIJD GEWAARDEERD ;D ). Verder wordt er wel eens wat gecommend over de lengte van de hoofdstukken en het aantal spelfouten: ik typ alles op een klein toetsenbordje van mn iPod, en het checken van spellingsfouten duurt alleen maar langer (dus ik hoooop dat jullie daar overheen kunnen lezen). Verder moeten jullie weten dat ik jullie heel erg waardeer, en heel blij ben met al jullie lieve berichtjes en jullie stemmen!!!!! Liefs Franceska xx
JE LEEST
Battle Of The Boys [Nederlands]
Literatura KobiecaMiley, Hannah en Angie hebben elkaar drie jaar geleden ontmoet bij het zomerkamp "Battle of the dorms" en zijn sinsdien allerbeste vriendinnen. Ze zien elkaar weer ieder jaar en hebben twee weken vol plezier, vriendschap, liefde en gezelligheid. H...