:'DDDDDDDD
Steny pomätencom nedovolili preniknúť dovnútra. Mali sme pre aeba velé nákupné centrum. Pred pomätencami nás chránili steny, neviditeľné steny ktoré bránili stovkám nakazených papŕč. Všetci sme ešte omámene sedeli a hľadeli na najbližšiu skupinku ľudí. (ak sa ešte dajú považovať za ľudí..) Prvý vstal Minho, nespúšťajúc zrak z pomätených začal svoj vodcovský monológ. "Rozdelíme sa. Chalani máte na starosti vodu, jedlo a dôležité večí čiže lieky, obväzy, zbrane.." odmlčal sa, akoby uvažoval či to má dodať alebo nie.. Nakoniec dodal.. "A kondómy." Obe s Teresou sme si tresli po čele nad tou detinskou naivitou. Ešteže niečo povedali chlapci inak by Minho išiel na ZHORENISKO bez gúľ. "Kámo," ozval sa Newt, "ideš na smrť a myslíš na sex? Posratý sex? A s kým? Plánuješ znásilniť pomätenca?" všetci sme sa smiali a vtedy vznikla nová hra: Kto Minha najviac nasere?
Chlapci ďalej hádzali štipľavé poznámky na Minhov účet. Hru vyhral Kastról s jeho hláškou citujem: "Minho kondómy tí netreba! Svoju ruku neoplodníš." keď sa trochu ukludnili vydali sa ma lov potravy a my s Teresou prehľadávali veci. Našli sme obchod s topánkami a batohmi, slnečnými okuliarmi, kabátmi a aj s horolezeckými potrebami. Zobrali sme 9 batohov (pre každého jeden) do každého sme nabalili jedno chlapčenské tričko a nohavice, po dva nože, jeden pár pevnej obuvy, ľano, šiltovku alebo klobúk, okuliare, ponožky, spodné prádlo, tielka, nožnice, . Keď prišli chalani dobalili sme každému dve fľaše vody, lieky, obväzy, pár konzierv, ovocie, umelý príbor, žuvačky, deky, fľašu alkoholu ("dezinfekcia") ešte nejaké potraviny a balík kondómov. (mali radosť ako malé deti.). Potom si každý zbalil nejaké teplé oblečenie a sušený potravu. Minho dal každému zbraň a dve krabičky nábojov. Mne dal pušku, ták ako Newtovi, Thomasovi, Kastrólovi a samému sebe. S Teresou sme šli ešte po ženské veci.. Na oblečenie som si vzala tielko, AC/DC tričko, mikinu, šatku, legíny, a čižmi. Svoje krátke vlasy som nechala rozpustené, šatkou som si prekryla ústa a nos. Každý si zobral bielu plachtu s obchodu s domácimi a Halloweenskymi potrebami. Usúdili sme že dve fľaše nebudú stačiť ták sme ešte po dve dobalili. Kedže nám ostal čas išli sme po zbytočnosti. Teresa ma ťahala do kozmetiky a chlapci šli do hraškárstva (ako inak). Keďže ja si nepamätám veľa z minulosti pred CHAOSOM nevedela som na čo ktorá vec je na čo. Teresa mi to vysvetľovala a ja som sa tvárila že to chápem. Vzala som si gumičky. Teresa brala zo všetkého po dva. Potom zastala a obrátila sa ku mne. Jej modré oči svietili radosťou a kútiky sa jej dvíhali do úsmevu..
Ach! Čo zase chce?* uvažovala som potichu..
"Beriem ťa ako kamarátku, ták tí niečo poviem.." Jéj mám prvú kamarátkuu!! -__-
"Páči sa mi Thomas." Hej? Nehovor! :3 -_-
"Wáu, gratulujem!" snažila som sa zahrať radosť. A bolo mi lúto Toma. Nechcel Teresu, ale nechcel ju raniť. Keď Teresa "donakupovala" pobrali sme sa do hračkárstva. Práve tam prebiehala vojna plastových zbraní a zvukov, ktoré mali pripomínať svišťanie guliek a výbuchy ale.. No, nepodobalo sa to. Malé deti túžiace po kondómoch a po vojne. "Chlapci, zachvílu je tu plochotranz." prehučala som vysokorozpočtové zvukové efekty. Obrátila som sa na päte a spolu s Teresou sme sa vrátili do obchodu s oblečením. Ponúkla sa že má namaluje a neprotestovala som- Nech aspoň v posledných chvíľach života vyzerám sexy.