♡ Till min fina och underbara @gurkan62 ♡
Tassandes smyger jag ut från mitt hotellrum. Jag blev tilldelad ett eget hotellrum eftersom Louis skulle göra intervjuer i sitt till sent på kvällen. Men sista intervjun skulle vara klar nu och jag kan inte vänta. Klockan är närmare tolv, han jobbar dag ut och dag in, särskilt när han är på turné. Vårt förhållande är fortfarande hemligt, eller jag tror vi kan kalla det förhållande. Vi har inte satt en etikett på det ännu.
Försiktigt knackar jag på dörren. Jag har bara en av Louis t-shirts på mig så jag hoppas ingen ser mig. Steg inifrån hotellrummet hörs och han tar tag i min hand och drar in mig i hans hotellrum så fort han får syn på mig.
"Natali! Du kan inte bara smyga in på mitt rum såhär, folk kan se." väser han tyst men det finns varken ilska eller irritation i rösten. Han låter nästan lite exalterad. Han kanske gillar att jag utmanar ödet?
"Ingen såg, jag lovar." viskar jag och ställer mig på tå för att nå upp till hans läppar. Han lägger armarna runt min midja och håller ett stadigt grepp om mig medan våra läppar möts.
"Jag har saknat dig." mumlar han när jag lutar mitt huvud in mot hans bröst. Inne i bröstkorgen slår hans hjärta och bröstet åker sakta fram och tillbaka i takt med hans andning. Vi kryper ner under det varma täcket och jag behåller huvudet på hans bröstkorg. Sakta stryker han med handen längs min arm och berättar om hans dag när jag frågar.
"Jag älskar dig." viskar jag när tystnaden har lagt sig. Jag tittar upp och möter hans blick.
"Jag älskar dig." svarar han och möter mina läppar ännu en gång.
أنت تقرأ
》1D Imagines《
أدب الهواةEn samling av kortare One Direction imagines. Skicka PM om du vill ha en imagine :)