De jongen op de foto is Flint!
Camrynn
We zitten met z'n alle aan tafel, in de eetruimte, te eten. We kletsen over van alles en nog wat, en het is heel gezellig. "Dus, Camrynn. Je zit op het st. Margetbushy? Heb je het naar je zin daar?" Vraagt mijn vader. Ik knik, "Jazeker, ik heb een heleboel leuke vrienden en de school zelf is ook wel leuk!" Mijn broer kijkt me ondeugend aan. "Heb je ook een vriendje?" Vraagt hij. Meteen slaat mijn humeur om, "Euhm, had, ja. Ik kwam er gister achter dat hij al 2 maanden vreemd ging. Ik heb het meteen uitgemaakt!" Mijn moeder slaat haar armen om me heen en mijn vader krijg ik een meelevende blik. Flint daarin tegen wordt een tikkeltje agressief, "Goedzo, meteen dumpen die gast! Als ik erbij was geweest, had ik hem helemaal knock-out geslagen hoor, Cam! Je hebt hem toch wel geslagen, hè?!" Lachend knik ik, "Echt wel! Mijn hand stond op zijn wang." Flint gaat tevreden weer zitten en pakt zijn vork op, om weer te gaan eten. "Mijn vriendinnen waren zowat de hele tijd bij me. Wel lief hoor, maar ik wilde liever alleen zijn." Zeg ik.
Wacht eens even, in welk stadje ben ik eigenlijk?! "Euhm, welke stad is dit eigenlijk?" Vraag ik ongemakkelijk. "Je bent nu in Liverpool. 2 uurtjes van Manchester, waar jij woont!" Antwoord mijn vader. "Als je daar nog wilt wonen, tenminste." Zegt mijn moeder. Verbaast kijk ik haar aan, "Hoe bedoel je?" Mijn ouders wisselen een blik. "Kijk, Camrynn. We hebben je pas net terug en willen je niet weer kwijt. Daarom vragen wij jou, of je bij ons wilt wonen. Tijdens de vakanties en soms in het weekend, dan kan je gewoon naar je eigen school en ben je toch bij ons." Zegt mijn vader. Ik kijk ze met open mond aan, "Menen jullie dit?!" Alle drie knikken ze. "Ja, ja! Super!" Roep ik. Opgelucht kijken mijn ouders me aan en springt Flint op. Hij rent naar me toe en doet een gek dansje, waar ik al gauw aan mee doe.
Na het eten zijn we weer gaan zitten, in de woonkamer en bespreken we de details over het verhuizen. "Zou je misschien je kamer willen zien?" Vraagt Flint opgewonden. Vragend kijk ik mijn moeder aan. "Sinds het moment dat we hier heen zijn verhuist, heb ik al gelijk een kamer voor je ingericht. Voor als je zou komen, je gelijk in kan trekken. Ik heb ook al een hele kast met kleren, allemaal jou maat!" Zegt ze. Ik wil haar een enorme bedank knuffel geven, als ik word weggetrokken door Flint. "Knuffelen kan straks nog. Eerst je kamer!" Roept hij veel te hyper. We rennen de trap op. Of nou, ja. Rennen. Ik word meer meegesleurd door Flint. Hij rent behendig de traptredes op terwijl ik hem achterna struikel. Maar wat Flint niet weet is dat ik heel onhandig ben, dus bij de laatste trede blijft mijn voet haken en struikel ik naar voor, bovenop Flint.
Langzaam komen we weer overeind, en wrijft Flint pijnlijk over zijn voorhoofd. Ik schiet spontaan in de lach, op zijn hoofd zit nu al een mega bult. Zo te zien voelt hij het ook, want hij rent naar de eerste spiegel die hij in de gang tegen komt. "Oh, nee hè?!" Kreunt hij, voorzichtig raakt hij de bult aan. Hij krimpt meteen in elkaar, geen goed teken dus. "Shit, Camrynn! Ben je echt zo onhandig?!" Roept hij. Ik krimp in elkaar, van zijn luide stem."dipsaus, Cam. Zo bedoelde ik het niet! Sorry." Ik haal mijn schouders op, "Sorry, van je bult!" Flint geeft me een dikke knuffel. "Het is oke! Alleen word het wel een stuk lastiger meiden versieren. Of ik zeg dat ik mijn kleine zusje heb gered van een lastige jongen en hij mij toen heeft geslagen. Ja, dat is een goede." Hij loopt alweer vooruit en ik snel hem achterna. Opeens staat hij stil bij een deur. Glimlachend kijkt hij me aan, "Welkom in je nieuwe kamer!" En hij zwaait de deur open.-----------------------------------------------------------------------------------
Een erg kort hoofdstukje, dit keer. Maar dit is ook een erg late update! Binnenkort komt er weer een nieuwe hoofdstuk op.
Ik wil even speciaal bedankt zeggen tegen de mensen die altijd trouw lezen/stemmen/reageren.
Ontzettend bedankt! Jullie zijn geweldig!❤️Kusjes,
Sam 🎀
JE LEEST
So you're that kind of guy?
Teen FictionCarly (Camrynn) is een meisje van 16 jaar, en heeft heel haar leven gewoond in een kindertehuis in Engeland, Manchester om precies te zijn. Ze heeft prachtig bruin haar en groene ogen. Ze heeft al veel meegemaakt, want ze woont in een tehuis en over...