Hastaneden çıkmamla sinirlenmem bir oldu...Neymişte çol ciddi hastaymışmışımda neymişte hastanede kalmam gerekiyormuşta hahayttt neyim varmış benim 17 yaşında sapa sağlamım neyin kafası? Tamam arasıra bayılıyo olabilirim, tamam her sabah uyandığımda kollarımı kanlar içinde bulabilirim, tamam ağladığımda yüzümü mosmor bulabilirim.Ama bunların hepsi normal şeyler değilmi?normaldir yaaa.Sonuçta o kadar acı çektim.Bunun sebebidir..
2yıl öncePikniğe gitmek için hepimiz hazırlanmıştı.Annem ile babam öne,ben,abim Murat ve kardeşim Mavi arkada oturmuştuk.Çok eğlenceli geçmişti yol.Önümüze kamyon çıktı.Ama kamyon ters yöndeydi ve yol yek şeritti.Ve tadaaaa kaza.Gözlerimi açtığımda kolum kanlar içindeydi ve bir taşın üzerindeydim. Kolum, bacağım,boynum her yerim ağrıyordu. Ama bu acı bana hafif gelmişti. Alışmıştım bu acılara..Yavaşça doğruldum.Ayağa kalktım ama sağ ayağım ağrıdığı için topalladım. Gözlerimin şahit olduğuna inanamıyorum..Rüya değilmi rüya. Araba ters dönmüştü.İçinde annemin kafasız bedeni duruyordu.Babam.. Babam boynunu kırmış köşede duruyordu...Kardeşim Mavi..Yön kavşağının dibinde duruyordu üzerine yön kavşağı düşmüş ve küçük bedeni kanlara bulanmıştı...Abim Murat'ı sedyede götürüyorlardı....Ambulansın geldiğini daha yeni farketmiştim.... Yere yıkıldım..
Şimdiki zaman
O olay yine gözümün önüne geldi.. Gözlerimden düşmek üzere duran yaşları sildim ve mezarlığa doğru yöneldim...Kaldırımda çiçekçi görünce durdum çiçek almak istedim çünkü annem çiçeklere bayılırdı. Hemde siyah güle biterdi ve siyah gül var almazsam olmaz.."-kolay gelsin.. Ben bir adet siyah gül istiyorum." dedim ve çiçekçi bana bir adet uzattı parasını verdim ve aile mezarlığımıza doğru yöneldim......
Melike Özgünç,Ekrem Özgünç,Mavi Özgünç yazan mezar taşlarının karşısında durdum."-ben geldim bakın size söz verdiğim gibi vakit buldukça geliyorum..Bak annecim sana siyah gül aldım sen seversin. Babacım biliyormusun?Senin çok cool bulduğun ve aldığın o arabanın rengini Murat mavi yaptı. Eski ateş kırmızısı o araba mavi oldu...masmavi ama bu hali ile çok cool...İspiklemiyorum kızma sadece söylemek istedim haberin olsun..Hem ablacım Mavi,senin senelerdir şampiyon olmaları için dua ettiğin takım artık şampiyon tebrik ederim...."dedim sağuk bir gülüşle.Gözümden bir yaş akınca direk sildim."-tamam tamam ağlamıyorum.Sadece gözüme duygu kaçtı hahahha tamam kötü bir espiriydi..Biliyorum."dedim.. Sonuçta onlara söz vermiştim ağlamıcam diye söz sözdür ağlamıcam..Telefonum çalınca hemen arıyana baktım "Abişcik"yazısını görünce açtım...
"-Alo,Mira nerdesin?hastaneye baktım yoksun?mezarlığa mı gittin??"
"-evet hastanede değilim. Mezarlıktayım.."dedim derin bir nefes aldı ve
"-bekle orda geliyorum bitanem." dedi ve kapattı."-Bakın Murat geliyo. Bayağı boy attı ve yakışıklı olmaya başladı birlikte gezerken kızlar tip tip bakıyo dövesim geliyo saçlarını tutup yerde sürüklemek istiyorum ama sizin inatçı oğlunuz izin vermiyo"dedim.Ama cidden saçlarını yerde sürükliyerek etrafta dolanıcaksın görcekler...Medyada Murat
Kolumda bir ağırlık hissedince arkama dömdüm Murat...
"-hoşgeldin abi"dedim yanağımı öptü ve yanıma oturdu."-Miram olmuyo böyle..Buraya her geldiğinde kendine acı veriyorsun kendi canını yakıyorsun.Yapma abicim bunu kendine yapma..Tamam özlüyorsun bende özlüyorum ama sen acıya acıyla karşılık veriyorsun yakında mozoşist olucaksın diye korkuyorum meleğim..Ben seni düşünüyorum..Hadi eve gidelim sana süprizim var."dedi kafa sallarcasına ayağa kalktım.Koluna girdim yürümeye başladık..Arabayı uzağa park etmiş bu nedenle biraz yürüdük.."-aaaaaaa"diye acıyla inledim...Ayağıma birşey takılmıştı ve bileğimi burktum."-Ne oldu?"diye sordu Murat abim."-bileğim... bileğimi burktum...."dedim sırıttı ve beni kucağına aldı.Kollarımı boynuna doladım ve kokusunu içime çektim. Nane gibi kokusu var bu nedenle o benim şekerim gibidir...Kafamı omzuna yasladım.Arabanın kapısını açtı beni öne oturrtu...Sürücü koltuğuna oturdu "-şimdi nasıl ayağın?"diye sordu "-teşekkür ederim abicim"dedim ve yanağına küçük bir buse kondurdum. Gülümsedi arabayı çalıştırdı..Yola bakmaya başladım çok komik gelir bana hep insanları ansızın hazırlıksız görmek.."-doktorlar ne dedi durumuna?"diye sordu...İyiymişim desem yalan söylicem doktordan öğrencek üzülcek.Kötüymüşüm desem yine üzülcek..."-bilmem doktorun dediklerini dinlemedim. Çünkü ben süperim,müperim, hüperim..Bişiyim yoktur diye dinlemedim.."dedim.Yalan sayılmaz dinlemedim çoğunu.Bana sıkıcı gelir böyle konular...Eve geldiğimizde çok meraklandım acaba ne?idi süprizi.. Hımmmmm acaba ne?.Kapıyı açtı içeri girdik.Montumu çıkardım askıya astım.Salona geçtim.Aman Allahım.... Şaka dimi rüyadayım..Kendimi cimcikledim ağğ canım yandı.Rüya değil yehhu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz
RandomÇok kötü bir hastalığınız var.Sadece bu hastalıktan kurtulmak için bir çareniz var o da 150 yıl dondurulmak.... Dondurulursanız uyandığınızda aileniz,sevdikleriniz,dostlarınız hepsi ölmüş olucak...Çok zor bir seçim değilmi ya ölüm yada sevgisiz kalm...