Abim bana sinirle baktı sonra güldü.. Ben şezonkuma iyice yerleştim... Çok sıkıldım bu nedenle havuza atladım. Yüzmeyi iyi bilmiyodum ama bilgim yeter bana....Biraz yüzdükten sonra sudan çıktım ve havluma sarıldım.. Kıvanç ile bir kız yiyişiyodu...Yuhhh. Aile var hayvanlar.Çantamı topladım ve deniz elbisemi giydim...Çantamı koluma alıp evin yolunu tuttum.. Malesef Kıvanç ve o sürtüğün yanondan geçmem gerekiyodu.. Aklımda Mira'ca fikirlerde yok değil..
İkisini itikledim ve havuza düştüler. "-Aaa pardon sizi biraz öteye itmek istemiştim ama fazla itmişim... Canım senin içinde üzgünüm saçlarının boyasının akmamasına dikkat et!"dedim masumca.Sinsice sırıtıp yanlarından gittim. Evin kapısını açtım içeri girdim.Odama gidip üstümü değiştirdim.Kapı çaldı kapıyı açtım...Kıvanç ıslak ıp ıslak bi şekilde kapoda duruyodu..Çok komik bir şekilde sonuça ben bu hâle getirdim.Yanisi boru değil.İçeri alıp kapıyı kapadım."-Mira havuzda gör-" sözünü tamamlamasına izin vermeden. "-açıklamana gerek yok. Bundan banane.Üstünü çıkar hasta olmayasın bay bay"dedim. Havalo bir şekilde ordan ayrılcakken kolumu tuttu "-açıklamak istiyorum.O kız bana yapıştı..Yani ben ona karşılık vermedim."dedi. İyyyyy midem bulandı öğğ.Kapı çaldı kolumu elinden kurtarıp kapıyı açtım bir mektup hiç kimse yok....Kağıdı aldım.
Mira'ya yazıyordu... Alıp açtım kağıdı elimde tutarak koltuğa oturdum. Kıvanç'da ciddiyetle ıslak bir şekilde koltuğa oturdu.Kağıdı okumaya başladım. Benden kaçabileceğini mi sandın?Güldürüyorsun beni.Benden kaçamazsın...Senin hep dibindeyim dibindede olucam............
MaviFişek
Ne?¿????¿???¿ O beni takip mi etmiş?
Kağıt elimden düştü.Kıcanç yere düşen kağıdı aldı.Göz ucuyla ona baktım tuhaf tuhaf kağıda bakıyou.. Tabi anlamazsın."-telefonumu getirebilirmisin?"diye sordum sesim kısık ve çatlak çıkmıştı.Kıvanç kafa salladı yukarı çıktı.Geri geldiğinde elinde telefonum vardı.Telefonumu alıp abimi aradım."-Alo fıstık nerdesin"
"-abi o bizi takip etmiş"
"-kim???kim takip etmiş"
"-abi o işte o iğrenç videoyu gönderen kişi burdaymış bizi takip etmiş...Abi korkuyorum çabuk gel."
"Tamam Mira sakin ol!!Biz geliyoruz. Yanında biri varmı?"
"-evet Kıvanç var."
"-tamam onun yanından ayrılma geliyoruz."
"-tamam.."dedim ve telefonu kapattım.Kıvanç bana aval aval bakıyodu..."-bütün hepsini yengem sana anlatır.ama tek kuralları var bana hasta olduğunu söylememek." dedim.Kafa salladı ama hâla birşey anlamışa benzemiyodu.Ayaklarımı kendime doğru çektim kafamı ayağıma yasladım.Beklemeye başladım. Kapı çalınca hemen kapıya koştum.Ama hayvan gibi..Kapıyı açtım abim ve bizimkiler duruyodu.Abim içeri geçti ona sıkıca sarıldım..O da bana karşılık verdi. "-Mira istersen odana geç uyu biraz kendini toplarsın hem bak gece oldu hadi yatağa."dedi abim. Salonda koltuğun üzerinde uyukluyodum.Kalktım yatağıma yöneldim.Odama gelince üstümü çıkarıp pikachulu pijamamı giydim. Yatağıma girip uyudum.......... ........ . ....
Rüyam her zamanki gibi değildi ama o ses karşılaştık diyordu..Ağzıma bir baskı uygulandı ama bayağı güçlü bir baskı.....Gözlerimi açtım. Kulağıma tutulan ses kaydı cihazı ve elleriyle ağzıma baskı uygulayan maskeli biri. Bu kişi kaslı ve iri bir yapısı olduğuna göre erkek olmalı....Maskeli adamın elini ısırdım elini ağzımdan çekti ve acıyla inledi."-aaaaaaaaaaaaaaaa yardım edin kız kaçıyolar.aaaaaaaa yardım edin kız kaçırıyolar...."diye çığlık attım. Kural 1 eğer evde tanımadığın biri varsa ve maskeliyse yardım edin kız kaçırıyorlar diye bağırırsan yardım eden insanlar daha çabuk geliyorlar. Maskeli kişi bana sert bir bakış attı. "-bu burda bitmedi ben hep yanında olucam."dedi...tam camdan atlıcakken kolunu tuttum."-benden ne istiyosun sana ne yaptım?"diye sordum.."-Sevgilimi öldürdün"dedi elimi kolundan kurtarıp aşşağı atladı. Kapı sertçe açıldı.Kapı kırıldı daha doğrusu.Gelen kişiye baktım abim sinirle etrafa baktı.Tam birşey diyecekken aşşağıdan "-bahçede kaçıyo şerefsiz"doye Serkan'nın bağırma sesi geldi abim camdan baktı bizim maskeli daha kaçamamış bahçenin duvarından atlamaya çalışıyodu.Serkan üstsüz bir şekilde onun arkasından koştu.
Arkadaşlar yb cuma dan cuma ya gelicek malum dersler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz
De TodoÇok kötü bir hastalığınız var.Sadece bu hastalıktan kurtulmak için bir çareniz var o da 150 yıl dondurulmak.... Dondurulursanız uyandığınızda aileniz,sevdikleriniz,dostlarınız hepsi ölmüş olucak...Çok zor bir seçim değilmi ya ölüm yada sevgisiz kalm...