Eve gelir gelmez kendimi odama attım.Çok bunaldım ama canımı çok yakmıştı bu olaylar......Canım gitgide sıkılacağa benziyo...Bari telefonumdan son ses şarkı dinliyeyim....Telefonu çıkardım.Müzik lkstesine girdim karma yaptım ve köşeye koydum.......En sevdiğim şarkıları listeye koymuş olacağım ki
BENJAMİN LASNİER-LOVE YOU OUT LOUD çaldı gülümsememe engel olamadım....Bu şarkı birince MUSTAFA CECELİ-SULTANIM çaldı... Gülümsememe engel olamıyorum artık...Şarkının sözlerini ezbere bildiğimden söylemeye başladım... Canımdan başka servetim yokken,
Canımdan geçmeye geldim..
Kabul et ne olur ey sultanım, aşkınla yanmaya geldim....
En sevdigim yeri bu bölümdü... Eskiden liseler arası şarkı yarışmasına katılmış ve 3. olmuştum. Sesim güzel sayılır yani..........Bu şarkı bitince. JORGE BLANCO-VOY POR Tİ
çalmaya başladı.En sevdiğim şarkılardan biridir......Yataktan kalkıp elime tarağımı aldım...Hem dans ettim hemde şarkı söyledim... Bu gün yani şu an bu güne kadar geçirdiğim en güzel gün sayılırdı........Birden kapı açıldı kapıya döndüğümde abimi gördüm gülümsedi "-bensiz olmaz dedim geldim.."dedi elindeki tarağı gösterdi....Bu seferde BENJAMİN LASNİER-YOU'VE GOT MY NUMBER
çalmaya başladı.Çok eğlenceli olmaya başladı......Bu güne kadar en güzel günüm ölmeden önce....."-1 dakka dur video çekelim"dedi kamerayı yatağıma koydu kaldığımız yerden devam ettik......CEZA-FARK VAR çalmaya başlayınca abim iyimisin bakışı attı..Ama ben bu şarkıyı severim ne yapalım...Ellerimi yukarı doğru kaldırdım."-teslim oldum komserim..Suç benimdir severek dinliyorum.."diyince kahkahalara boguldu bende şarkıyı söylemeye başladım.....Bu şarkıda bitince MURAT DALKILIÇ-LEYLA çalmaya başladı.Abim yatağımdan kalktı oynıyarak şarkıyı söylemeye başladı..
Ben dayanamayıp yatağıma oturdum.
Videoyuyu durdurdum."-hadi izleyelim."dedim onaylarcasına kafa salladı yanıma oturdu.İzlemeye başladık.....Çok komiğiz allahım bunlar bizmiyiz....Gülmekten kırılmaya başladım.......Video bitince abim yanağımı öpüp odadan çıktı.....
Yatağıma uzandım....Ölüm mü? Kalım mı? Ölmek daha iyi çünkü ben bunlarsız,matraksız yaşıyamam. Zaten yaşıyan ölü gibi bişeyim hayata tutunmama abim yardım etti yoksa yaşayamam ki......Birden bire odamın camı kırıldı noluyo lannn!!!! Cam kırıklarının arasında taşa sarılmış not ilgimi çekti...Nota doğru yaklaştım..
Eski bir kağıda hoş bir elyazısı ile
Aşşağıda senin için özel bir hediye duruyor.
MaviFişekMavi Fişek seni anlıyorum yaaa ada bak mal valla mal...Aşşağıda benim için bişey var demek bakarız sorun yok..Kapı çalma sesi geldi....."-abi ben bakarım..."dedim merdivenleri atlıya atlıya indim....Kapıyı açtım hic kimse yok sadece bir kutu var...Halla halla bana mı?ki bu şey......Acaba nevar?? Bakalım.."-kim gelmiş?"diye abim merdivenlerden inerek geldi...
"-Sanırım bana yani odama atılan taştaki yazıya göre bana...Yanımda dursana korkuyorum.."dedim..Abim kaşlarını çattı yanıma yaklaştı... İçimde tuhaf bir şey var..Sanki kötü bir şeymiş gibi..Koltuğa oturduk.. Kutuyu açtım...İçinden CD çıktı.Abim yerinden kalktı televizyona taktı.... Geri yanıma geldi oynat tuşuna bastı....Video başladı kahkaha sesleri geldi ilk önce ama simsiyah hicbirşey gözükmüyordu..İçimde tuhaf bir kıpırtı oldu abime sokuldum bana sıkıca sarıldı......Bir palyaço çıktı bir odada yatağın üzerinde hopladı zıpladı...Bu yatak odası bana tanıdık geliyo ama nerden??Cebinden bir bıçak çıkardı kendini parçalamaya başladı.Kolunu bacağını heryerini kesti..Kestikçe kahkaha atmaya başladı...Korkunç bir şeydi...Abim kahkaha attı ama ben korkmuştum... Olamaz.....Değilmi olamaz...
"-Niye gülmüyorsun Mira?? Çok komik değilmi??"diye sordu abim.. "-bu-bu-burası be-benim ODAM"Merhaba arkadaşlar bu bölümü uzun tutmaya çalıştım ama sanırım olmadı??Bilmiyorum bence olmadı..Bu nedenle normal boyutlara devam edicem iyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz
RandomÇok kötü bir hastalığınız var.Sadece bu hastalıktan kurtulmak için bir çareniz var o da 150 yıl dondurulmak.... Dondurulursanız uyandığınızda aileniz,sevdikleriniz,dostlarınız hepsi ölmüş olucak...Çok zor bir seçim değilmi ya ölüm yada sevgisiz kalm...