Sekommmm

41 3 0
                                    

"-Serkannn"diye cığlık attım ve ona doğru koştum.Baynuna atladım ve beni döndürdü..."-Mirammm hiç değişmemişsin hâla o eski çocuksun."dedi gülümsedim.Sonuçta kalbini kırmak istemem.Serkan ile biz çocukluk ve aile arkadaşıyız.Hep beraber gezerdik,eğlenirdik ama onlar taşınmak zorunda kalınca iş işten geçti...Ama yeniden geldi ben ona bakıyım..."-ne işin var senin burada?"diye sordum tek kaşımı kaldırarak.Koltuğa oturdu."-Fransa'da babamın işleri kötüye gitmeye başladı annen fırsattan istifade babamı fişfikledi.Ve buradayız..Murat'ı aradım sana süpriz yapmak istedi bende kıramadım"dedi gülümsedim. Onun oturduğu koltuğun yanına geçtim bacağına yastığık koydum uzanmaya başladım...."-Mira hanım sevgiliniz ile tanıştırmıcakmısın bizi?"diye sordu......Ahhahahha sevgilimi?? Canım yaaa olsa senin ama yok ki..
"-sevgilim yok canısı olsaaa mekanlar senin.Ama yanımda Murat'ı gören kaçıyo"dedim kahkaha attı...Murat abim mutfaktan önlük ile geldi bana pis pis baktı "-aa ben Murat mı dedim??Murat abim dicektimmm ha dilimi eşşek arısı sokun"dedim Murat abimde güldü ve mutfağa geçti..........Yemeklerimizi yedik ve odama geçtim..Uykum geldi ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Rüyammm
Yine aynı ormandayım.Hep bu ormanda oluyorum.Burası ailemin öldüğü yerin çok yakınında acaba neden yine burası.'Miraaaa korkmaaa'
diye ince bir ses duydum ama bu ses kafamda değilde ormanda yankılanıyo. 'Kimsin sen?Neden ve niçin korkmıyayım?'diye bağırdım...... 'benden korma!benim korkunç yüzümden korkma!korkma ki gerçekler sana daha yakın olsun, korkma ki acılar sana daha yakın olsun sesi dinle bu sesi takip et.....'diye bağırdı..'Tak tak' seslerini takip ettim her adım atışımda bir ağaç kuruyup çürüyünce ürperdim...Artık bir yere vardığım etrafa baktım.Simsiyah bir orman.Çok korkunç bir yere dönüştü kahkaha sesleri kulağımda yankılandı 'hahahaha Mira hahahha. Çok safsın hemen bana kandın.herzamanki gibi sen bana rüyalarında  inandıkça benim gerçekte karşına çıkma oranım daha daha artıyo ahhahahha sen kaşınıyosun kendine sahip çık görüşürüz'dedi ve çığlık sesleri başladı.Binlerce insan çığlık atıyo ve yakınıyor...Birileri sanki bana dokunuyor...Bileklerimi,boğazımı sıkıyor.Çığlıklar daha fazlalalaşıyor. Biri boğazımı daha fazla sıkıyor..Ama sorun şuki hiç kimse gözükmüyor. Kolumu tırnaklıyorlar ve kolum kanıyor...Beni yukarı kaldırıp yere fırlatıyorlar....
Ve yataktan şıçrayarak uyandım.Sanırım çığlık atmıştım ki Murat abim odama geldi...Kollarım her zamanki gibi sızlamaya başlayınca göz ucuyla onlara baktım kanıyorlar....Murat abim odamda duran pasuman çantasını aldı ve kollarıma pasuman yaptı..

SonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin