"-ne diyon kızım sen o nasıl senin odan??"diye bağırdı abim... Gözümden yaş düştü..Ben çocukluğumdan beri böyleyim biri bana bağırımca istemsizce ağlıyorum.. Ağladığımı görünce sakinleşmeye başladı...Derin bir nefes aldım.."-Bana bağırma!!!!Hem sana yalan borcum mu var?? Görmüyormusun benim odam işte dikkatli bak kameranın açısı Ponçoğide çekmiş ve yanındaki Pambuğu...Körmüsün??"diye bağırdım videoyu başa sardı...Dediğim gibi Ponçik ve Pambuk kameranın görüş açısında.. Ponçik ve Pambuk ayıcıklarım... Çok şekerler...Ve köşede durur... "-Bu nasıl olur ne zaman çekilmiş bu şey?? Kutuda not mot varmı??"diye bağırdı abim...Bağırınca yine gözleeimden yaşlar akmaya başladı.. Elimde değil ki..Kutuyu elime aldım ellerim titremeye başladı...Evet içinde not vardı.Eski bir kağıda el yazısı ile yazılmıştı..Cebimde ki kağıdı çıkardım ikiside aynı yazı ikisinide aynı kişi yazmış.."-var...Taşı fırlatan ile aynı kişi..."dedim notu okumaya başladım...
Kesin bu videonun ne zaman çekildiğini merak ediyorsundur.. Söyliyeyim.Siz pikniğe gittiğiniz gün.. O gün ailenin kaza yapıcağını biliyordum...Bu videoyuda o gün sizin evinizde çektirdim....Nasıl biliyordun diye düşünüyorsundur düşünme aktarıyım.....Hani o gün yatağını kanlar içinde görmüştün ama halisilasyon zannetmiştin...Baktığında kanlar içindeydi ama korkup abinin yanıma uyumaya gidince çarşafını değiştirdim...Sabah kalkımca halisilasyon zannettin...Rüyalarındaki o ince ses, bendim..Senin hasla olmanı sağladım....Ve senin canını yaktıkca zevk aldım.Yani anlıyacağın canlandım..Seninle uğraşmaya geldim.......Peşini bırakmıcam...Asla.
MaviFişek
Okuyunca elimden düştü kağıt.Yani beni hasta yapan bu kişiydi..Ben hep halisilasyon gördüğümü zannedim binlerce ilaç içiyordum o zamanlar... Bu ilaçlarda yan etki yaratıp beni ölüme sürükledi...Kendi kendimi öldürdüm kısaca kendi kuyumu kazdım....Abim elimden düşen kağıdı aldı okumaya başladı...Her cümlesinde yüz hatları değişiyor gittikce sinirleniyordu..Ben ise hâla şokun etkisindeydim...Kendimi öldürdüm yaaa..Kendimi......Abim elindeki kağıdı parçaladı..Bana sıkıca sarıldı..."Miram uzun bir tatile çıkmaya ne dersin?? Serkan,sen,ben,sevgilisi,yengen gidelimmi??"dedi lna şaşkın şaşkın bakınca "-Okulunu hallederim.."dedi.Çok sevindim. Biraz önceki korkmuş halimden eser kalmadı şu an.Olur dercesine kafa salladım...."-Tamam seninle odana geliyim.Çantanı hazırlıyalım.. Sonra benim odama geçelim benimkini hazırlayalım..Sonra yengeni hazırlayıp Serkan'lara gidelim ordanda okuluna gidelim bilgi verelim...Sonrada tatile gidelim..1 ay filan bizim yazlıkta kalıp kafa dinleriz.."dedi...Bende küçük çocuk misali ellerimi çırptım.
Odama dogru yola çıktık..İğrenç yatağımı gördükçe o video aklıma geliyo öğğ..Sanırım bu nedenle abim benimle geldi..Ayyyy centilmen yaa..
Hemen sırt çantamı çıkardım.. Yazlıkta kıyafetlerim var bu nedenle az alıyım...Geceliklerimi çıkardım. Ben abime verdim o düzenli bir şekilde yerleştirdi...Bir t-short ve bir short çıkardım abime uzattım. Kesin gecelere akıcaklardır makyaj çantam olmazsa olmaz..Makyaj çantam uzattım.Büyük ihtimalle ordaki diş macunumun tarihi geçmiştir macunumu ve fırçamı aldım...İkiside seyahatlik yani küçük bu nedenle iki tane macun aldım....Yanıma cüzdanımı aldım belki birşeyler alırım diye...Çantamın işi bitti... Üzerimi değiştirmek aklıma geldi.. Abim burada olduğu nedeniyle seçtiklerimi kucaklayıp tuvalete girdim..Göbeği açık yarım kollu mavi t-short,buz mavisi kot short,mavi parmak arası terlik ve renkli bileklikler.Saçımı açtım.Dalgalı olduğu için ellemedim.Dudak nemlendiricimi sürdüm.Güneş gözlüğümü saçıma taktım odadan çıktım.Abim bana bakıp ıslık çaldı.. Bende gülüp çantamı aldım.Omzuma takıp o pis yerden çıktım...Abimin odasına girdik..Abim siyah sırt çantasını çıkardı. Bu sefer çantayı ben aldım...Bir t-short,yazlık kısa kollu gömlek,short çıkardı bana verdi çantasına koydum...Diş macununu,fırçasını,tarağını çıkardı çantasının ilk bölmesine koydum.Telefonunun şarjını aldı ve odadan çıktık...Salondan kulaklığımı ve şarjımı aldım çantamın ilk gözüne koydum...Arabaya bindik ben öne geçtim..Teyipi açtım.Açar açmaz sevdiğim şarkı başladı bıraktım dinlemeye başladım.OZAN DOĞULU VE ECE SEÇKİN-FOLLOW ME bana göre güzel bir şarkı..Abim sesini açtı ona baktım gülümsedi... Yengem Tuğçe'lere geldik..Tuğçe ile konuşmak için kapıyı çaldık..Bir erkek açtı... Üstsüz bir erkek!!!!Abisidir dicem abisi yok?Acaba kim??"-kimsiniz??" dedi o üstsüz ve kaslı erkek..Gözüm direkt kaslarına gitti maşşallah... "- Biz Tuğçe ile görüşmeye gelmiştikte evdemi?acaba?"dedim nazik bir ses tonuyla bana baktı...Beni süzüp sırıttı. Yan sırıtış dediğim gülüşü yaptı. Göz ucuyla abime baktım sinirden mos mor olmuştu inşallah yengemin açıklaması vardır bu duruma yoksa bitti...."-Tuğçeeeeee kuzi seni bir erkek ve bir hanım efendi çağırıyo." dedi Hanım efendi?? neyse kuzenlermiş bizim ki bişi demez zaten diyemez.....Çocuğa baktım hâlâ beni süzüyodu....Acaba açıkta bişimi var? Ne bakıyon imalı imalı..Abim bu bakışları farketmiş olcak ki kolunu omzuma attı.Ona baktım göz kırptı. Canım yaaaaaa...Çocuğun yüzü düştü. Merak etme koçum beni korumak için yaptı..."-Geldim kuzi..Oooo aşkım ve yeğen gelmiş...Hoşgeldiniz..iceri geçin kapıda kaldınız.."dedi.Çocuk şoka uğramış bir şekilde bize baktı. İçeri girdik..Yengem bana yeğen der.
"-Miracım.. Sevgilimi kolundan alabilirmiyim?"dedi Tuğçe yengem. "-Yenge tabiki alabilirsin..Sormana gerek yok tepe tepe kullan..Abicim sana eşlik etme sırası yengemde.. Kırık çıkık olmasın...Morluk filan olabilir...Fazla yiyişmeyin..Geliş amacımızıda unutmadan söylersin hadi bay bay..."dedim ikiside güldü. Yengem abimin kolunu kaptı ve yukarı çıktı..Bende koltuğa oturdum..
"-O çocuk senin abin ve Tuğçe'nin sevgilisimi??"dedi çocuk.Üstünü değiştirmiş yani değiştirmemiş üstüne birsey geçirmiş bana aval aval bakıyodu.."-Evet.."dedim."-Ben
Kıvanç.."dedi...Kafamı kaldırdım bir elini bana uzatmış diğer eli ile saçını kurcalıyordu....."-Ben de Mira tanıstığıma memnun oldum."diyip elini sıktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz
RandomÇok kötü bir hastalığınız var.Sadece bu hastalıktan kurtulmak için bir çareniz var o da 150 yıl dondurulmak.... Dondurulursanız uyandığınızda aileniz,sevdikleriniz,dostlarınız hepsi ölmüş olucak...Çok zor bir seçim değilmi ya ölüm yada sevgisiz kalm...