Havuz keyfi

18 3 0
                                    

Erkekler yemek yaparken biz de film izleyelim dedik..ÖLÜMCÜL OYUNCAKLAR KEMİKLER ŞEHRİ'ni açtı yengem.3saatlik ama olsun bizimkiler anca yemek yapar.

3saatlik ama olsun bizimkiler anca yemek yapar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben bu filme bayıldım........Erkekler mutfaktan"-yemek hazırrrr"diye bağırınca televizyano kapatıp mutfağa yöneldik.Offfff off döktürmüşler...Domatesli spagetti,köfte,patates kızartması,sezar salata,cola&fanta....Hemen bir köşeye geçtim yanıma Kıvanç geçti. Karşımıza Serkan ve kiralık katilcik oturdu.Abim masanın başına yengem sonuna karşılıklı bir biçimde oturdu. Ben tabağıma ilgi odağı oldum. Yemeğimi bitirip sofradan kalktım. Saat 3.30 olmuştu.Dişlerimi fırçalayıp tuvaletten çıktım.Üzerime geçen yaz aldığım cam göbeği bikinimi giydim. Onun üzerine çok ama çok bol yarım kollu bisiklet yaka beyaz badi giydim. Altıma kot short giydim.Ayağıma siyah  sandaletlerimi geçirdim. Deniz çantamı aldım ve odamdan çıktım. Merdivenden inerken abim beni yakaladı baştan aşşağı süzdü "-oo fıstık havuza mı?"diye sordu.Kafa salladım."-Bende geliyim yada bizde gelelim.."dedi."-Benden evdekilere benden evdekilere.Benimle birlikte havuza gelmak isteyen varmı varsa elime mum diksin.Hahahha şaka şaka cidden gelcekseniz söyliyeyin bekliyim."dedim."-geliriz.fıstık yeterki sen iste"dedi Serkan gülümsedim yukarı çıktı.. Yengem,Kıvanç,kiralık katilcik yukarı çıktılar.Offf Mira bekle Mira.Dedim kendi kendime oturdum watshapp a girdim......Çerez gillerden 29 mesaj. YUH ANASINI ama.....Çerez giller "bu seneki arkadaşım,onun kuzeni filan arkadaş olduk böyle gurup kurduk"
TUZLU FISTIK
Mira nerelerdesin kızım sen??

BROWNİM
Sanane mal belki hasta!!

TUZLU FISTIK
Mira ve hasta olmak hahayt

BROWNİM
Evet olamazmı?

TUZLU FISTIK
Olamaz canısı olamaz!!

BROWNİM
Nerden bilin??

MAVİ'NİN İNATÇI TONU
Tatildeyim kuzularım.Bir takım olaylar yaşadım son zamanlar buraya geldik..Bizim tayfa ile

TUZLU FISTIK
Merak ettim be gülüm

BROWNİM
Ben değil Mira o delirdi

TUZLU FISTIK
Bak kuzim çeneni kapa ağzını bir yerine monte ederim...Evet Mira merak ettim mesajlara cevap vermeyince...

BROWNİM
Boşver Mira sen bu malı... Orda kendine iyi bak.Yaşadıkların zor şeyler azcık biliyoruz ama sen bunları yaşıyon orda dinlen...

MAVİ'NİN İNATÇI TONU
Saol be Elif sağol ama Su ya haksızlık etme....O beni umursuyo o nedenle...

TUZLU FISTIK
Saol Mira saol...

BROWNİM
AYYYY tamam anladım ama ben sıkıldım kapıyom.Bb😪

MAVİ'NİN İNATÇI TONU
Bende kapıyom bb🎣🌉🌎🌌🌃🌆🌅

yazıp watshapp ı kapadım.Telefonu kapadım çantama attım.Abim yengem ile kol kola karşıma geçti...Abi siyah şort giymiş kaslar yakıyo.Ayağına parmak arası terlik giymiş.Yengem siyah bikini üstüne ayağıma kadar uzanan ince krem elbise  giymiş. Krem sandalet  ile mikimmil.. Merdivenden Kıvanç indi..Offf amanın yerim ben bunu:0 Mavi şort giymiş parmak arası terlik..Serkan ve sevgilisi indi..Serkan beyaz şort,parmak arası terlik,Kiralık katilcik pembe bikini ve pembe sandalet giymiş.Sarı bol t-short, sarı şort giymiş...Birlikte evden çıktık... Havuza gelince ben havlumu şezonka serdim üstüne oturdum. Yengem,Kıvanç ve katilcik aynısını yaptı.Serkan içecek almaya gitti abim havuza girdi.Eline top attı yengem.O sırda hemen elime telefonumu aldım.
"-Abi poz ver."diye bağırdım.Bana bakınca hemen fotoğrafını çektim.

Ayyyy aynı çocuk gibi çıkmış yerim seni yaaaa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayyyy aynı çocuk gibi çıkmış yerim seni yaaaa....Serkan vişne suyu verdi bana ben watpatt'i açıp kitap okuyayım dedim..Ve SON MELEZ SON KURT'u okumaya başladım...

SonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin