Tabiki hastalık olarak karşıma çıkıcak insan olarak değil ki..............."-Mira iyimisin?Canın fazla yanıyomu??" diye sordu abim..Gözleri dolmuştu bu nedenle yere bakıyordu."-İyiyim merak etme..Canım biraz acıyo o kadar..Hem eve ne zaman gidicez?" diye sorunca kafasını kaldırdı gözleri kıpkırmızıydı..Bayağı ağlamış demek ki......"-Hemen şimdi gidicez ama doktorun bir işi varmış onu beklememiz gerekiyo..."dedi.Tamam dercesine kafa salladım...Kapı çaldı içeri Serkan ve bir kız geldi....Bu kızı tanıyorum sanki ama neyse boşver... "-İyimisin Mira??Murat arayınca hemen geldik....Mira bu sevgilim Kiraz buda çocukluk arkadaşım Mira...Kızlar siz kaynaşın biz Murat ile icecek getirelim.."dedi Serkan. Murat ilr odadan çıktı ve gitti..... "-Mira sanki ben seni bir yerden tanıyorum.Ama nerden?"dedi ve tek kaşını kaldırdı..."-Aynen ben de öyle düşünüyorum sanki bir yerde görmüştüm seni?"dedim düşünürmüşcesine elini çenesine koydu..Hatırladım.Bu kız 1 yıl önce tuttuğum kiralık katildi...Şaka değilmi...
1 yıl önce
Duvarlar üstüme üstüme geliyordu.. Sanki beni yemek istiyorlardı.. Bu olaydan sonra ailem öldükten sonra okula gitmek anlamsızdı....O gün Serra ile okula geldik.Serra benim sırdaşımdı.O gün hoşlandığım erkek ve arkadaşları beden dersinde benimle dalga geçmiş ve beni sinirlendirmişlerdi..Ailem öldüğü için dalga gecip durmuşlardı..Bunun üzerine Serra onlara olayı tamamen anlatmış ve onlarla birlikte gülmüştü... Ben sinir komasına girdiğimi söylemiş ve bu nedenle kollarımı çizdiğimi söylemişti...Bende bunun üzerine hepsinden öc aldım...İlk Serra ne kadar kendime yakın hissetsemde o benim için bitmişti...O gün ailesi evde yoktu. Tek kalıcaktı evde..Evinin yedek anahtarının yerini bildiğim için evine rahatça girdim...Eve girdi üstünü değiştirdi...Biraz vakit geçti uyumak için odasına geldi...Yastığa kafasını koyunca saklandığım yerden çıktım..
"-Serra.Sen benimle dalga geçtin ama ben sana vefalı davranıp seni öldürücem.."diyim bıçağı kalbine sapladım.O benim için bir hiçti... Üzülmedim diğerlerini teker teker o gün öldürdüm...Tek kişi kaldı o da hoşlandığım çocuk...O nu ben öldüremezdim bu nedenle kiralık katil tuttum...Kız olması işime yaramıştı... Beni anlamış ve bu işi ücretsiz yapacağını söylemişti...Ve 2 gün sonra o çocukta öldü...Okula gitmek canımı fazlasıyla sıkmaya başladı....Herkez dalga geçince bıktım usanmıştım artık... Ve şuan gittiğim okula yazıldım..
Cidden o kızdı ama beni tanımaması gerekiyordu çünkü abime anlata bilirdi abim bilmiyordu bu olayı.. Kıvırmak için bir fikir buldum...Yalan. Söylemek...
"-Hatırladım..Ben seni bir cafede görmüştüm....Ben garson olarak o cafede ara sıra çalışırdım...Hatta sen o gün bir kız ile gelmiştin.."dedim."-aaaaa evettt" dedi. Gülümsedi...Abim ve Serkan geldi..Serkan'ın yüzü beton gibi bembeyaz olmuştu acaba abim anlattıda ondanmı?????Doktor odaya geldi..Taburcu oldum ve eve gittim..Ben Mira
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz
RandomÇok kötü bir hastalığınız var.Sadece bu hastalıktan kurtulmak için bir çareniz var o da 150 yıl dondurulmak.... Dondurulursanız uyandığınızda aileniz,sevdikleriniz,dostlarınız hepsi ölmüş olucak...Çok zor bir seçim değilmi ya ölüm yada sevgisiz kalm...