Selamat Datang ke Kelas Special

2.1K 154 7
                                    

Aku terus ikut mana laki hensem tadi tu tunjuk.Dalam bilik guru tu aku cuma nampak sorang laki je jadi aku pergi je la kt dia.

Dia:Ah!Awak ni mesti budak baru tu kan?

Aku:Ya,saya!

Dia:Oh,baguslah!Saya baru saja nak pergi cari awak.Nama saya Professor Shin Woo.Panggil saya Professor Shin.Awak ni Crystal kan?

Aku:Ya,saya!

Professor Shin:Mulai hari ni saya ialah guru kelas baru awak.Awak tau x mana kelas awak?

Aku:Saya x tau.

Professor Shin:Takpe.Saya pun dulu sesat masa baru mengajar kt sini.Jadi kita sama la!Ha ha ha!

Aku:Ah ya.....*Benda macam tu pun boleh gelak ke?*

Professor Shin:Jom kita jalan pergi kelas sekali.Boleh kita sembang sambil jalan.

Aku:Jom!

Semasa sedang berjalan....

Professor Shin:Oh!Saya lupa nk beritahu awak perkara penting!

Aku:Perkara penting?

Professer Shin:Ya,perkara penting.Pertama!Awak perlu hati-hati & jangan cari masalah dengan kingka kelas malam ni.Kalau awak buat juga...Egh x tau la aku!Kedua!Awak perlu cuba untuk x menonjol sbb awak hadapi masalah besar!Dan terakhir sekali,baik awak cuba hilangkan bau awak tu sbb kt sini ramai yg suka bau awak tu.

Aku:Bau?

Professor Shin:Ah!Kita dh sampai pun!Mulai hari ni,ni la kelas awak!Selamat datang ke kelas Special,Crystal Bloodfallen!

Pintu dibuka dan terserlahlah misteri di dalam kelas itu.Apakah yg ada di sebalik pintu itu???




Vampireku Paling Sweet (BTS Fanfic)Where stories live. Discover now