Crystal vs Seungkwan

1K 58 29
                                    

Amacam?Cantik tak author edit?Tapi tak kan laki yang hensem+cool macam tu sengkuang?!!!Tapi nak buat macam mana,gambar terlalu terhad.Cari pulun bukan main tapi jumpa yang ni ja.Whateverlah!! Sorry Makan kari pasal berkurun tak update..Mianhe....

Aku:Mcm mana ni?!!!!!!!Apa aku nk buat?!!!!!???Aku ni pon satu!! Dh tak de kuasa pon galak nak lawan!!!Apa nak buat apa nak buat?!!!Aku ada kurang Dari 1 jam ni!!!Patut ka aku berlakon sakit perut ka apa ka?!!?OK.....*tarik nafas**lepas*Berfikiran positif..Tapi mana youngmin oppa ngan kwangmin oppa ni ha?!!Masa aku perlukan dioranglah diorang ni nak hilang!!!Hmm...Redha je la,

Selepas 10 saat..

Aku:💡Aku kan dah jadi vampire jadi mungkin aku ada kuasa jugak kan!!Tapi si jungkook tu kata yg cuma vampire level dia ja yg blh guna kuasa...Baik mencuba daripada tak buat apa2!!Mana LA tau ada keajaiban ka nak berlaku!!Ok!!!*tarik nafas**bukak mata*Nyainseng semate kaji semain...seng!

Jungkook:PAH!!!*muncul Dari semak*

Aku:Allah mak hg melambong!!!Terkejut cek!Aik?JUNGKOOK?!!

Jungkook:Ya ni aku.Awat?Nampak mcm syarifah aini ka?

Aku:Ish!!Xlh...Cuma abg2 aku kn x bagi kau dekat dgn aku lagi....

Jungkook:Aku cuma nk bertanggungjawab atas apa yg aku buat je.

Aku:'pandai pon mamat ni bertanggungjawab!'Makaceh!!!Kaulah penyelamat aku!!

Jungkook:Oklah2!!Nk bersalam ke,peluk ke,cium ke satgi yeh..Bagi selamat dulu.

Aku:'ingat aku nk ke salam,peluk,cium kau ngok?'Ah'alah.Ok jadi kau nk tolong aku mcm mana ni?X sampai sejam lagi ni!!

Jungkook:Ok meh aku terang!.....

1 JAM KEMUDIAN

Prof. Shin:PRIT2!!!!Pertarungan di antara crystal dan sengkuang akn dimulakan sebentar lagi!!Kepada crystal dan sengkuang sila datang ke gelanggang sekarang!!

Seungkwan:NAMA SAYA SEUNGKWAN BUKAN SENGKUANG!!!!!!!!!!!!!!!!ARGH!!!!!!KENAPA SEMUA ORG ASYIK SALAH NAMA AKU?!!!!!!!!!!!!!!!!

Prof. Shin:.......OK whatever.Dan kepada sesiapa yg berminat,anda blh membeli baju t-shirt dan makanan dekat Prof.Ryu kt situ.*tunjuk prof.ryu*Baju t-shirt tu bukan saja cantik malah pelbagai kegunaannya!Baju tu blh guna sebagai lap peluh,pelindung cahaya matahari,dan kalau dh kotoq boleh buat kain buruk!!

All:'Sempat lagi dia berniaga kt sini...'

Prof. Ryu:Haih...Aku pon terbabit sekali....

Prof. Shin:Apa salahnya?Tolong abg sendiri.BTW mana crystal?

Aku:Saya kt sini!!!

Prof. Shin:La?Awat kecik sgt?Nh!Makan byk sikit!!Nanti org pijak nanti!*bagi makanan yg dia jual*

Seungkwan:MANA ACI!!!!DIA JE DPT!!SAYA NK JUGAK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prof. Shin:Kau tu besaq panjang dh pon!Lagipon tester mana blh bagi byk2!!

Aku:Ok saya suka dpt makanan ni tapi ni bukan nk lawan ke?

Seungkwan:Ah'a betuilh.Lupa pulak.Tapi mana pergi coach jong kook?

Prof. Shin:Coach Jong kook?Dia......Ada kerja penting nk kena buat.HEHEHE

KEBENARANNYA......

Coach Jong Kook.....Sdg dipaksa menjahit dan memasak barangan jualan prof. Shin di belakang camp!!!!HAHAHHAHAH!!!!!

Vampireku Paling Sweet (BTS Fanfic)Where stories live. Discover now