Cabaran Terakhir

1.1K 53 88
                                    

Pada pagi yg sgt aman,kalah aman central,ada beberapa ekor beruk sdg buat hingaq (bising).

Inilah beruk yg dimaksudkan

BTS:Youngmin!!Kwangmin!!!Kitorang cabar korang!!!!

Both abg:Ha?*korek hidung*

BTS:Eww...Kitorang nk cabar kau main permainan ayat dgn huruf depan yg sama!!!!!!

Both abg:Oklah!!!Kitorang x kisah!!Tapi tunggulah dulu!!!

BTS:Kenapa?Takot?

Both abg:Ish!!!Woi!Korang sedar x kita kt mana ni?!! Ni bilik mandi woi!!Tempat org mandi!!!Bukan tempat cabaq org!! Nanti aku cas sekali cabar 1 juta kg!!Shuh3!!!Org nk mandi pon payah!!!

BTS:Oklah OK!!Kitorang pon dh mula rasa meluat dh tgk badan korang yg x sasa tu!!

Jimin:Badan aku xpelah jugak!!Abs ketak2 lagi...

All:Eww.....

Both abg:Dhlah!!!!Keluaq!!!!Keluaq sebelum kitorang jirus ngn air jamban!!!!!

BTS:OK!!!!Kitorang keluaqlah ni!!!!!*keluaq*Mcm pompuan!!

Author:Yg korang masuk bilik air tu masa diorang tgh mandi tu apsal?

BTS:Heheh....

Author:Dhlah!!Korang tu kacau org mandi je tau!Korang tu..Sekarang ni lagi busuk Dari kambing adudu tu!!GI mandi!!!!!

Kambing adudu:Mbek!!!(Aku pon masuk dlm cerita ni?)

Author:OC!!

BTS:Kau ni Bagogo ke blh cakap ngn kambing?

Author:X aih!!Tu!!Tgk tu!Kambing tu pandai tulis!! Dia tulis atas kertas tu yg aku paham!!

BTS:Pelik2.

Kambing adudu:Mbek bek2(Nasib baik aku ni normal!!)

BTS&Author:Kau tu lagilah!!!Mana ada kambing blh menulis!!!

Kambing adudu:Mbek...!!(Aku gi belajarlah!!Adudu tu yg ajar aku!)

All:Pulak..Whateverlah!!!Berambus kau kambing!!

Kambing Adudu:Mbek!!!(Aku pon nk pi dhlah ni.Aku lagi rela duduk kt kandang lembu pak Husin x pon markas kotak tu makan wayar daripada duduk kt sini!Ok bai!!!Nk GI makan wayar!!!)

Author:Haih....Pelik betui.Bunyi satu,dua patah je tapi maknanya panjang menjela.

BTS:Yg kau sebut nama dia apsal?!

Author:Aku nk buat lawak.Kalau korang ni mcm pak akob ke, gopal ke x payahlah aku menyibuk!Dhlah!!!Sambong!!

Back to story..

Selepas semua org dh mandi...

BTS:Woi Youngmin!!Kwangmin!Kitorang cabar korang!!!

Both abg:Haih!!X dan2!!Sabaq!Kitorang nk makan dulu ni. Rambot pon x sikat lagi ni!

Jimin:Mcm ngn pompuan aih!

Jungkook:Tah!Ayunya....Lemah lembut sopan santun sungguh!!

V:Ayunya saudarai!!!!Meh aku campak dlm laut!!

Author:#Saudarai tu bukan typo tapi maksudnya bapok ataupon bahasa lainnya pondan ataupon darai.

V:Eh!Biasalah!!Aku mana pernah cakap typo!!

Vampireku Paling Sweet (BTS Fanfic)Where stories live. Discover now