Cabaran Pertama

1.5K 80 13
                                    

Pada chapter sebelum ni,Jungkook & V tlh cabar Youngmin & Kwangmin  main tennis.Sekarang ni diorang sedang berkumpul utk dengar taklimat sebelum jalankan aktiviti kem bersama cikgu2.

Prof.Shin:OK!Mari kita berkenalan dgn cikgu2 dulu eh?Silakan *hulur mic*

***:Ehm!OK nama saya Lee Kwang Soo.OK semua panggil saya saem.Lee.

***:Nama saem pulak Kang Gary.Panggil Saem.Gary.

***:OK nama saya Ji Hyo.Panggil saem Ji Hyo.

***:Nama saya Jong Kook.Panggil saya coach.Mulai harini,korang akan jalani pelbagai cabaran yg sukar.Sapa yg lemah xkan dapat bertahan dlm dunia ni!Jadi jangan harap coach akan manjakan!

Kelas:*takut*

Prof.Shin:Oklah.Ini semua adalah cikgu2 yg akan ajar kamu. Nanti akan ada lagi yg datang jadi jom kita mulakan kem kita.

Coach:*rampas mic*Ok aktiviti pertama kem ni ialah ni!!* tunjuk hutan*Cikgu2 akan bawak korang masuk hutan dgn mata korang tertutup.Bila siren bunyi,korang kena bukak penutup mata.Misi korang adalah utk cari reben pink ni.Don't worry!Korang akan dibekalkan dgn keperluan asas tapi korang kena cari jalan keluar sendiri.Buat la cara apapon utk balik.Sapa yg x balik sebelum matahari terbenam ataupon balik dgn tgn kosong akan didenda....Tido luar Dan buat bedak sejuk!!!

Kelas:Ha?!!

Coach:Ok semua ambik kain penutup mata dari prof.Shin.

Selepas satu kelas dh ambik,ikat ketat2 semua....

Coach:Ok silakan cikgu2 utk bawak diorang ni masuk hutan sementara saya sembunyikan reben.

Cikgu2 tu pon bawak kitorang satu kelas masuk ke dlm hutan tu dan tinggalkan kami di tgh2 hutan.Bila siren berbunyi,kami pon bukak penutup mata tu.

Sarang surowo~~~

Kelas:Rasanya ni la kot bunyi sirennya.*bukak penutup mata*

Rapmon:Haih!Akhirnya!Sesak nafas aku dgn kain busuk ketiak tu.

V:Entah2 coach Jong Kook tu gosok kain penutup mata ni dekat ketiak dia dulu apa??

Kelas:Uwekk!!*muntah labuci*

Coach Jong Kook yg sedang makan kimchi bersama cikgu2 lain pon tersedak.

Both abg:Haih!Ada org buat loqlaq x bertempat pulak la.Jangan pedulikan diorang eh Crystal?Jom pergi.*tengok belakang*Aik? Crystal?????

Sebenarnya Crystal dh lama pergi..,

Aku:Wow!Besar betui hutan ni eh?Baik aku cari jalan keluar cepat.Aku x mau tido luar.

Youngmin&Kwangmin pulak...

Abg Youngmin:Mana Crystal ha?!

Abg Kwangmin:Aku pon x tahu!!Tadi ada je!!!!

BTS:Sebenarnya dia dh lama blah dari sini.

Both abg:What?!Jom cari Crystal!!!

BTS:Jom!

Both abg:Eh?Sapa ajak kau???

BTS:Kitorang saja nk beramal ibadat di bulan puasa ini.

Author&both abg:Ceh!Puasa pon tidak!

BTS:Apa kata kita buat mcm ni?Sapa yg jumpak Crystal dan sampai kt kem dulu akan mulakan permainan nanti.Amacam?

Both abg:Eh?Boleh!Sbb kitorang yg akan jumpak dan bawak dia sampai kem dulu.

BTS:Belum jumpak belum tahu.Ok bai kitorang nk gi cari.*blah*

Both abg:Oklah.Baik kita guna benda tu.

Vampireku Paling Sweet (BTS Fanfic)Where stories live. Discover now