Aku:Hari ni pun aku sorang
lagi!Aku ni memang keseorangan kan?!
Yeri:Memang pun.Kau ni memang pemalu betullah!Tapi kau ni sebenarnya boleh buat ramai kawan tau tak?Dah la pandai,cantik pulak tu.Budak kelas kita dulu sampai panggil kau Queen of Perfectness tau!
Aku:Mana ada!Aku rasa mereka macam tak suka aku je tau tak?!Wei Yeri!Tak boleh ke kau tukar sekolah?Aku keseorangan kat sini tau tak?!Tak seronok la sembang pakai mesej je.
Yeri:Wei tak boleh la!Aku ni tak la sepandai kau.Tapi kau kira bertuah la dapat masuk Korean High.Korean High tu sekolah yang berprestij tinggi dengan kelas yang penuh dengan orang hebat!
Aku:Maksud kau kelas Special ke?
Yeri:Of course la!Kelas special tu memang terkenal tau?Kelas tu terkenal sebab mempunyai misteri dan aku dengar kelas tu penuh dengan orang anggun!Cakap pasal kelas tu,kau tak masuk ke?
Aku:Aku malas la nak sembang pasal sekolah aku.Kita sembang lain kalilah!
Huh!Lepas pun.Susah betul nak berhenti bila dah mula bercakap dengan dia ni.Sebenarnya hari tu aku kena panggil oleh pengetua ke biliknya.Bilik pengetua tu nyamuk pun tak berani masuk.Bila aku masuk pengetua terus bagi aku sepucuk surat.Aku baca lepas tu aku terkejut.Surat tu kata aku kena berpindah ke kelas Special.!Aku tanya pengetua cuma kata ada sebab sebab tertentu.Tapi aku rasa macam ada udang di sebalik batu aje.Tapi aku terus pergi sebab aku takut nak duduk lama lama dalam bilik tu.Apa apa pun aku kena cepat tidur sebab esok hari pertama aku ke kelas tu.
Pada pukul 7 petang,aku sudah ada di bangunan kelas Special.Aku rasa meremang bulu roma aku. Rasa macam ni bukan dunia manusia!Aku merayau mencari bilik guru daripada tunggu di depan bangunan ni.Aku cari bilik guru tapi tak jumpa.Aku merayau sampai tiba-tiba aku nampak sorang laki.Aku walaupun malu tapi tetap beranikan diri pergi tanya dia.
Aku:B Boleh saya t tanya di mana bilik guru?
Laki tu:....Siapa awak?
Aku:Saya pelajar baru di sini.Nama saya Crystal.
Laki tu:Saya takde dengar apa pun pasal pelajar baru.Tapi kalau bilik guru depan tu je.
Aku:Terima kasih!
Laki tu:Takpe,perkara kecik je tapi lebih baik awak hati hati dengan bau awak tu.
Aku:O O Ok.
Lepas tu dia terus pergi.Tapi apa masalahnya dengan bau aku.Aku sembur minyak wangi dekat habis sebotol tadi.Tapi laki tadi tu memang hensem betullah!Macam bukan manusia je!Tapi aku tak boleh tunggu lagi macam ni, nanti lewat masuk kelas jadi aku terus pergi ke arah bilik guru.Nantikan chapter 2 untuk diupdated.Tolong vote.
YOU ARE READING
Vampireku Paling Sweet (BTS Fanfic)
FanfictionNama aku Crystal.Aku ni memang pemalu dari kecik.Aku pelajar Korean High,salah sebuah sekolah yang paling berprestij di dunia.Sekolah ni terbahagi kepada 2 jenis kelas.Kelas Special dan kelas biasa.Kelas Special ni cuma orang yang terhebat dari yan...