Aku rasa nervous betul sampai x tahu apa nk cakap.Aku dikelilingi ramai org yg cantik & hensem tapi diorang tenung aku dengan penuh rasa benci!!!!!Rasanya ni semua sbb ditepi aku ada lelaki yg bernama Jungkook ni.Bukan saja Jungkook ni,ada lagi beberapa org lelaki yg hensem2 tepi aku & aku ada di tgh2.Macam mana aku nk hidup di dlm kelas ni macam ni?Aku beranikan diri dan cakap pada Jungkook tu.
Aku:Terima kasih sbb tolong saya tadi.
Jungkook:Sama2.
Tiba2 bahu aku kena pegang.Aku tengok ke arah bahu aku & nampak
***:Hai!Nama saya Taehyung.Tapi org panggil saya V.Nama awak Crystal kan?Selamat berkenalan.
Aku:Selamat berkenalan,Taehyung.
Taehyung:X payah la panggil Taehyung,panggil V.Mari saya kenalkan pada awak.Yg nampak serious tu Namjoon.Dia kalau belajar top tapi kalau masak sori naik lori la.Yg sedang tidur tu Yoongi.Dia tu suka tunjuk swag.Yg macam kerang busuk tu Hobi.Dia tu ada happy virus.Yg sedang baca buku masak tu Jin.Dia tu gila masak.Yg nampak byuntae tu Jimin.Dia bangga ngn abs dia sbb dia yg paling rendah & yg nampak boring tu Jungkook.Dia tu nampak je macam cool tapi sbnrnya dia tu hantu biskut.Saya pulak kawan diorang.Saya suka alien & UFO.
Aku:Ooo.V~blh x jadi k..kawan saya?
Taehyung:Of course la blh!
Aku:Thanks,V!
Taehyung:*Blushing*'kenapa dia nampak comel semacam ni'
Prof Shin hampir perasan yg kami sedang bersembang rancak di belakang.Nasib baik dia x perasan.Kalau x......
Semasa pulang~
Seronoknya~Hari ni aku dapat kawan baru~Esok aku nk datang awal sikitlah.Blh sembang ngn V dulu.*Tengok kiri kanan*Line clear.Nyanyi dulu la.
Author:Kepada ARMY yg sdg membaca,nyanyi la bersama.Biar kena beleter ngn mak asalkan kita enjoy~
Aku:Suara sapa tu?!Takutnya.... lari!!!!!!!!!Alif Ba Ta3!!!!
Author:Wei!Ni author LA bukan hantu!Jangan lari!!!!
Lawak je 😝
Sampai di rumah
Aku berada di depan pintu pagar rumah sendiri tapi kenapa aku ada firasat x baik ni??Sebaik sahaja membuka pintu rumah,firasat aku memang tepat!
***:Crystal!!!!!!~*sdg berlari dgn tangan terbuka*
Aku:*mengelak gaya spy**tunduk & buat backflip*
***:*Terhantuk dinding*Kejamnya Crystal....Sampai hati buat macam ni kt abang sendiri.
Aku:Abang Youngmin,abang Kwangmin,janganlah buat org terkejut.Sikit lagi adik nk karate abang tadi.
Abang Yongmin:Ala abang rindu sgt KT adik kesayangan abang ni.
Abang Kwangmin:Betui3!Ingat senang ke jadi K Idol ni?Rasa macam nk mati hidup balik.Nasib baik ada cuti jugak akhirnya~
Blh abang main hujan ngn adik abang.Aku:Ala x payah la feeling sgt.Setakat nyanyi & menari tu biasa je.Adik pon blh buat.
Abang Youngmin:Tengok LA adik sapa???Crystal kan adik abang?*Bagi patung pikachu*
Abang Kwangmin:Wei!Tu adik aku LA!Kn Crystal kn?*Bagi Baku hood pikachu*
Abang Youngmin:Wei!Tu rasuah namanya!
Abang Kwangmin:Kau pon bagi!Apsal aku x blh?!
Diorang pon lawan bagi barangan pikachu KT Crystal sampai bertimbun.Akhirnya diorang memenangi hadiah penampaq Tok Arab daripada Crystal.Diorang pon berhenti gaduh & berbaik sbb takut kena lagi.😝
Aku:Abang2 jangan gaduh lagi kalau x rasailah penampaq Jerman + penampaq tok Arab adik nanti.Tadi tu baru tok Arab nk p Jerman.Baiklah adik masuk bilik dulu.
Both abang:X mau bagi goodnight kiss dulu ke?
Aku:Abang2 bukan budak lagi la.
Both abang:*Hampir menangis*
Aku:Oklah.*jln pergi dekat ngn abang Youngmin**cium pipi**Pergi dekat abang Kwangmin**cium pipi*OK bai!Adik nk tidur dulu~*Jln naik tangga**Masuk blk*
Both abang:TULAH ADIK COMEL KESAYANGAN AKU!*tenung 1 sama lain*TU ADIK AKULAH!
Abang Youngmin:Dia cium aku dulu.
Abang Kwangmin:Dia sayang aku lagi.
Both abang:Hmph!Tapi dia tetap sama mcm dulu.
Sementara aku di DLM bilik....
Aku:Hmph!Sah abang2 sambung gaduh KT bawah tu.Dh LA jarang balik sbb kerja.Patutnya aku yg rindu bukan diorang.Tapi x pe LA.Harini aku dapat kawan baru~Nk bagi tau Yeri LA nanti.Aku tidur dulu~
Pada petang keesokannya..
Aku:OK abang adik pergi dulu~
Both abang:Bai Crystal.
Pelik betul abang Youngmin & abang Kwangmin harini.Selalunya diorang akan sekat pintu dulu.Whatever la.Sampai2 di depan kelas,aku pon masuk tanpa ragu2.Penat je aku bersiap awal2,V oppa x mai lagi.Tapi berita buruknya,ada Jungkook dlm kelas tu!Dh la dia sorang je.Masuk jelah.Aku x tau apa nk kata sbb Jungkook ni senyap je jadi baik buat kerja sendiri.Main gunting kertas la.Semasa aku sdg SERONOK MENGGUNTING....
Aku:Aduh!*jari berdarah** Meleleh sampai berkawah meja*
Tiba2 Jungkook memberi respons.Dia jadi pelik.Nampak mcm sdg sakit kepala.Dia nk ubat cap kapak ke?
Aku:Awak x apa2?
Jungkook tiba2 datang dekat aku & tarik jari aku yg berdarah.Dia..Dia..Dia gigit jari aku!!!Dia jilat darah yg meleleh KT jari aku.Takkanlah dia ni....!!!
Author:Maaflah sbb lambat update.Sekarang ni musim exam.
YOU ARE READING
Vampireku Paling Sweet (BTS Fanfic)
FanfictionNama aku Crystal.Aku ni memang pemalu dari kecik.Aku pelajar Korean High,salah sebuah sekolah yang paling berprestij di dunia.Sekolah ni terbahagi kepada 2 jenis kelas.Kelas Special dan kelas biasa.Kelas Special ni cuma orang yang terhebat dari yan...