Pada pagi keesokannya...
Abg Youngmin:Hahaha!!!!Cuba kau tengok ni Kwangmin!!Lawak gila!!!
Abg Kwangmin:Apa2?*tengok*Pfft!Hahahaa!!!!Gila!!!
Aku:Ha?Apa yg lawak?*tengok*Hahaha!!!!Ada ke patut?!
Coach Jongkook:Apa yg lawak sgt tu?*tengok*Pfft!Hahaha!!!Bodo gila diorang ni!!!*guling atas tanah masuk lopak*
All:Ha?!Coach?!Selamat pagi coach!*tabik*
Coach Jongkook:*bangun drpd lopak*Selamat pagi semua.Tido lena mlm tadi?
Aku&both abg:Lena!!
BTS:X!!!!
Coach Jongkook:Ha?!Kenapa?!
BTS:Byk nyamuk!!!
Prof.Shin:La?Kenapa x guna ubat nyamuk kt sana tu?Bergunung!
All kecuali crystal&abg2nya:What?!*tengok*Kenapa x bagitau?!!
Semua saem:Dh x tanya!Hahaha!!!!
Dlm hati satu kelas pon berkata"nampaknya penyakit kejam x bertempat coach Jongkook dh tersebar melalui sirennya"
Coach Jongkook:Ok2!Jangan sedih2!Cabaran harini seronok gila!
All:Apa cabarannya?
Coach Jongkook:Cabarannya ialah…Mencandat Sotong Bersama Kebenaran!!!!
Cikgu Papa:Tu bekas anak murid saya tu!
All:Ha?!
Coach Jongkook:Lawak je!Cabaran sebenar harini ialah Paintball!!!!!!!!
All:Ha?!
Coach Jongkook:Apa yg asyik ha2 dari tadi?!Xde perkataan lain ke?!OK peraturan utk paintball ni senang saja.Mula2 ambik pelindung kt sana tu.Lepas tu ambik paintgun ni.Cara utk guna paintgun ni,ambik benatang ni,tala pada target,tengok arah angin Dan...Tembak!!!!!!*tembak burung yg ditangkap BTS pada chapter sebelum ni yg sedang menggatai ngn burung mana tah*Kalau ada apa2 bahaya,jerit code yg coach akan bagi deras2. Coach akan datang sekelip mata.Korang blh guna apa2 saja,tapi x blh guna kuasa.Sapa yg kena tembak atau langgar peraturan akan didenda.
All:Eh?!
BTS:Aik?Tulah burung haritu!!!!Oooo kitorang suruh cari org,kau dok menggatai eh?Nanti kau!!!!
Burung:*takut**mintak ampon*
BTS:Tiada ampon bagimu!
Coach Jongkook:OK ada apa2 soalan?
All:Xde!
Coach Jongkook:Kalau xde,cepat gi ambik barang2 utk main paintball ni kt saem2 disana dan ikut saya.
Selepas semua org dh ambik semua barang2 utk main...
Coach Jongkook:OK semua buat barisan!Ikut saya!
All:OK!*beratur mcm kanak2 laici kang Dan ikut coach*
Coach Jongkook bawak diorang gi ke tempat yg dibuat khas utk berlatih teknik kombat yg berada di dlm hutan.Kelmarin x perasan pulak?
Author:Sbb korang tu tengok gajah depan mata pon x perasan.
Coach Jongkook:OK!Kita dh sampai!Semua dh pakai pelindung semua?
All:Semua dh!
J-Hope:Coach!Sunblock x pakai lagi!
Coach Jongkook:X payah dipakainya sunblock.Nanti kalau hitam mintak prof.Shin belanja Q Puteh.X pon D Herb.
YOU ARE READING
Vampireku Paling Sweet (BTS Fanfic)
Fiksi PenggemarNama aku Crystal.Aku ni memang pemalu dari kecik.Aku pelajar Korean High,salah sebuah sekolah yang paling berprestij di dunia.Sekolah ni terbahagi kepada 2 jenis kelas.Kelas Special dan kelas biasa.Kelas Special ni cuma orang yang terhebat dari yan...