SSR.1

165 24 8
                                    

Masa da dumanı tütmekte olan kahvesini eline aldı genç adam. Bardağı yavaşça dudaklarına değdirdi. Çok sıcak olması umrunda değildi , severdi o sıcağı. Büyük bir yudum aldı ağzına. Yanaklarının içinin yanması hoşuna gidiyordu. Kahvesini yavaşça eski, yeşil boyası solmuş masaya koydu.

Arkasına yaslandı. Gözlerini bulunduğu kafenin içindeki insanların üzerinde gezdirdi sakince. Genellikle gençlerin olduğu bu yer çok lüks değildi. Sevmezdi zaten genç adam gösterişi. Tezgaha belini dayamış bir kadın ona bakıyordu. Garsondur diye düşünüp bakışlarını çevirdi. Ama izlendiği hissi gitmiyordu. Tekrar kadına baktığında göz göze geldiler. Uzun sarı saçları , lens olduğunu tahmin ettiği mavi gözleri vardı. Normalde olsa böyle güzel bir hatunu kaçırmazdı ama bugün havasında değildi.

Bardağın sonunda kalan kahveyi de içti. Eliyle hala kendisini izlemekte olan garsona hesabı getirmesi için işaret yaptı. Kadın elinde ki kahverengi küçük defteri masaya koydu ve yanında durdu. Genç adam cebinden çıkardığı para ve bir kağıdı deftere koydu. Ayağa kalktığında defteri almayı unutmadı. Hesabı garsona verip önüne geçti.

Usulca kadının kulağına eğildi. Kadının nefes alış verişlerinin hızlandığını duyduğunda dudakları yukarı kıvrıldı. Daha da yaklaştı. ''Yanlış yerde garsonsun. Senin yerin bar tezgahının arkası çakma sarı.'' Biraz durdu hiç çekilmeden. Kadın hala bekliyordu.

Şaşırmış olmalıydı. Genç adam konuşmak için derin bir nefes aldı. ''Yoksa bir adamın altında mı demeliydim?''. Ufak bir hah sesi çıkarıp devam etti sözlerine. ''Defterin içinde numaram var istersen çıkışta bir şeyler yapabiliriz. Her zaman arayabilirsin.'' Alayla söylediği sözlerin kadını kıpkırmızı ettiğini biliyordu. Ama bunları hak ediyordu. Yüzünün önüne gelmiş bir tutam saçı alarak kulağının arkasına sıkıştırdı. Bir adım geri çıkıp kafenin çıkışına yürüdü. Kapıyı açtığında son kez arkasına baktı. Kadın ona verdiği numarasını parmaklarının boğumları beyaz oluncaya kadar sıkıyordu. Genç adam kendisi kaybetti diyerek yoluna devam etti.

Siyahın serseri ruhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin