Elimi daha güçlü çektiğim de yürümek zorunda kaldı. Bilerek hızlı bir şekilde yürüyordum. Bu kızı öyle bir yapacaktım ki bu akşam onu arzulamayan erkek kalmayacaktı. Uzun bir süre yürüdükten sonra arabamın yanına geldik.
Onun kapısını açıp binmesini bekledim. Hiç bir kıza kapı açmazdım. Sadece kız kendini özel hissetsin diye yapıyordum. Teşekkür edip koltuğa yerleştiğin de kapısını kapattım. Arabanın önünden dolaşıp kendi yerime geçtim. Arabayı çalıştırmadan tekrar kıza baktım. O ise utandığı için camdan dışarı bakıyordu. Onun duyamayacağı şekilde gülüp arabayı çalıştırdım.
Oldukça güzel bir mağazanın önünde durduğumuz da kızın ağzından bir oha çıktı. Ona döndüğümde utanıp başını hemen çevirdi. Seninle ne yapacağız be kızım.
Arabadan inip onunda kapısını açtım. Mağazanın içine girdiğimiz de ise bu sefer gözleri büyümüştü. Bileğinden tutup elbiselerin oraya sürükledim. Burası onun giyemeyeceği elbiselerle doluydu. Hayır açık değil fazla kapalılardı.
Onu mağazadan çıkarıp ikincisine doğru götürdüm. Etrafa baktığım da aradığım yerin kesinlikle burası olduğunu anladım. Etrafı biraz gezdikten sonra gözüme takılan koyu kırmızı bir elbise gördüm. Elime alıp üzerine doğru tuttum. Göğüs dekolteli mini bir elbiseydi.
Denemesi için ona verdim. Uzun bir süre çıkmadığına göre böyle şeyler giymeye alışkın değildi. Oysa etrafımdaki sürtükler bunları günlük giyilecek bir şey gibi görüyorlardı. Kapısı yavaşça açıldığında belimi duvara yaslayıp onu süzdüm. Fiziği güzeldi. Uzun ince bacaklar , ince bel, küçük olan göğüsler. Gözlerim göğüslerin de takıldığında o da bunu fark edip hafifçe öksürdü.
Benden bile utanıyorsa parti de ne olurdu kim bilir ? Bu sefer siyah mini ve sırt dekoltesi olan bir elbise seçtim. Eline verip onu sırtından kabine doğru bir şey söylemesine izin vermeden ittim. Belimi tekrar duvara yaslayıp beklemeye başladım. Telefonum çalmaya başladığında cebimden çıkarıp kimin aradığına baktım. Telefonun ekranında Koray'ın aradığını gördüğümde vücudum kasıldı.
Koray beni kolay kolay aramazdı. Önemli bir şey olduğunu anlayıp hemen açtım. "Ne var?" Dediğimde kız kabinden çıkmıştı. Baştan aşağı süzüp işaret parmağım ile dönmesini için işaret yaptığım da Koray konuşmaya başladı.
"Şu geçen hafta ki kavga ettiğimiz çete var ya seni bulmuş." Şaşırmadım. O heriflerin peşime düşeceğini biliyordum. "Grubu toplayalım mı Alaz?" Kapatacağım anda gelen sesle tekrar telefonu kulağıma götürdüm."Hayır. Şimdilik bir şey yapmazlar. Akşam konuşuruz." Telefonu cebime koyup kıza baktım.
Denediği elbise üzerinde oldukça güzel duruyordu. "Bunu alalım." Hiç bir şey söylemeden tekrar kabine girdi. Galiba bu onun da beğendiğini gösterirdi. Ona bıraksam çiçekli bir kız elbisesiyle gelirdi. Kendi kıyafetleriyle dışarı çıktığında elindeki elbiseyi atıp ona burda beklemesini söyledim. Yavaşça kasaya gidip parayı verip tekrar yanına gittim.
"Iı şey. O elbise pahalıydı sanırım giyerken görmüştüm. Ben sana kısa süre de ödeyemem ama .." Tamamlanmasına izin vermeden tekrar bileğinden tutup mağazadan çıkardım. Biraz ileri de güzel bir ayakkabı dükkanı olduğunu biliyordum.
Hızlıca oraya gidip içeri girdik. İlk önce ona siyah uzun topuklu bir ayakkabı verdim. Spor ayakkabılarını çıkarıp topukluları giydi. Yürümek için bir adım attığın da üzerime düştü. Belinden yakaladım. Bir süre birbirimize baktık. Ellerimi belinden çektim. Topuklu giyemeyecekti anlaşılan.
Gözleriyle babetleri gösterdiğinde kafamı olmaz anlamadında salladım. Bir süre sonra kısa bir topuklu da anlaşıp onu aldık. Arabaya hızlı bir şekilde yürüdük az zaman kalmıştı. Tekrar arabaya bindiğimiz de çalıştırmadan ona döndüm. "Bundan sonrası sende." Anlamayan gözlerle baktığında devam ettim. "Şimdi seni bir kuaförde bırakacağım sonra sen evine gidip bunları giyersin. Hazır olduğunda beni ararsın. Şimdi telefonunu ver."
Telefonunu çıkarıp bana verdiğinde açmak için baktığım da şifre olduğunu gördüm. Telefonu gözünün önünde salladım bir süre. Anlamadı tabi. "Şifre." Aklı başka bir yerdeydi. Şifreyi yazdığın da kendi telefonumu yazıp çaldırdım. Telefonunu kucağına atıp arabayı çalıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın serseri ruhu
Teen FictionYalnız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir dedi buz gibi sesiyle. O Demir'di. Sesini istediği zaman tüylerimi ürpertecek şekilde kullanabilen adam.