This Is Third/Bu Üçüncü

370 12 1
                                    


This Is Third/Bu Üçüncü

Bu Birinci: Uyandın, yüzüme baktın ama beni görmedin. Kalktın ve gününü normal bir şekilde geçirdin. Beni hala görmüyorsun ama merak etme yakında göreceksin. Bana bugün yaptığın saygısızlığına rağmen beni görmene izin vereceğim. Bugün bana ne yaptığını açıklayayım. Hatırlarsan bugün arkadaşların ile paranormal konulardan konuşurken bir arkadaşın benim ismimi andı ve saygı duydu. Benim ismimi benim yazdığım bir parşomenden gördü ve siz de ondan gördünüz. Diğer arkadaşların saygı duyarken, sen benimle dalga geçtin. Ve bu beni çok sinirlendirdi. Bu yaptığının büyük bir bedeli var. Normalde pek aktif biri değilimdir, daha doğrusu dost canlısıyım. Ama beni sinirlendirmen bu durumu tersine çevirdi.

Bu İkinci
Bugün vücuduna bıraktığım hediyeyi ve beni gördün.Dün gece seslerimi duyduğunda annene ağlayarak, odamda bir canavar var, tarzı bir sebeple kaçtın. Bu beni umursamadığın anlamına geliyor ve hala bana saygı duymuyorsun. Bugün de kendini birşey zannedip arkadaşlarına hava atacağın sırada arkadaşlarının arkasında duran beni gördün. Hala anlamıyorsun değil mi? Bugün gün boyu beni gördüğün için korku seni delirtmek üzere. Sadece benden kurtulmak istiyorsun ama hala bana saygı duymuyorsun. Yanlış yapıyorsun...

Bu Üçüncü
Bu son şansındı. Benim hayal gücünün bir oyunu olduğumu sandın ve hala beni umursamıyorsun. Seni kaç kere uyardım ama beni dinlemedin. Bu son şansındı dediğim gibi. Bugün annen ve baban evden iş için ayrılsa da geri döneceklerini sanma. Saatlerdir bekliyor ve yüzüme bakıyorsun. Kulağın, açılmasını umut ettiğin kapıya odaklanmış. Zavallı şey seni. Bugün aileninin öldüğünü fark etmediysen, nasıl yarın öleceğini fark edeceksin? 


ıns

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin