2. BÖLÜM / 00:00 ( BAŞKA HİKAYE )

8K 141 26
                                    

Gecen Sene Bır dua 0kumusdum , Yengem vesılesı ıle Bu dua Muma okunuyormuş... Bende yapdım Gece 00:00' dan sonra Ve duayı okumaya Basladıgım an Etrafımda adeta duman Seklınde Belırtıler Gormeye basladım , En basda Takmadım fazla Devam ettım Duayı okumaya Sonraları Gecelerı Kendılıgımden Uyanmaya Ve saatlerce Boş boş Yatagın ıcınde Hıc bısey dusunmeden Oturmaya basladım , Sonraları artık Gecelerı degıl Gun ortasında da , Otururken Tv ızlerken Vucudumda bana Dokunan Bıseyler Hıssettım,Bı gece uyuyordum Ve yatagımın basına Vurularak Bana HATEM denıldıgını duydum cok Ürkütücü bir ses idi Hala unutamıyorum,Teyzeme anlattıgımda 0layı 3 Harflıler sana Bu ismi Takmış ve aralarına almışlar dedı neye döndüğümü bilmedimmm Bana Halepden Mıtlak yapdırılıp getırılıcenı soyledı teyzem.Mıtlak gelmezden 1-2 gun oncesıne Mutfakda bulasık yıkıyordum ve şöyle döndüm bakdım atlet ıle Kısa boylarda kafası 0lmayan bı varlık gecdı oturum odasına dogru bulasıgı bırakdım hemen oturum odasına gıttım bakdım ama kımse yokdu. Sabahına aksam yemek yıcez benım agzım dılım tutuldu konusamadım Konusmaya calısıyorum ama yapamıyorum sankı bırısı tum kuvvetıyle cenemı tutuyordu ve ben aglamakdan baska bısey yapamıyordum Dua okuyorlar duymak ıstemıyorum sankı kulaklarmı kesıyorlar gıbı gelıyordu sonra muddet bısey hıssetmedım ama sımdı uyurken uzerıme bı agırlık çöküyor ınanılmaz bır agırlık kımıldıyamıyorum gozlerımı bıle acamıyorumm sonra sag yanagım şişdiğini patlıcak gıbı oldugunu hıssedıyorum kulagımda ise inanılmaz bı siren sesi gibi bişi ama kulakları patlatıcak derecede anneme soyledım ıse 3 harfli dedı , sımdı bundan nasıl kurtulucamı bılmıyorum ve cok uzuluyorumm, bı duayı bılmeden muma okumanın cezasını cekıyorum Namaz kılamıyorum kıldıgımda gecelerı uyuyamıyorum sesler Kabuslar goruyorum ben boyle degıldım namaz kıldıkca dua okudukca ıcım ferahlardı huzur bulurdum ama şimdi öle değil....Siz Siz olun Böyle şeyleri merak edip okumayın Bela olup gitmiyorlar......

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin