The Dark Inside Me +18

2.2K 60 7
                                    

Türkçesi :İçimdeki Karanlık.

Türk yapımı  korku ve psikolojik bir korku oynudur. 

Oyun birden fazla karakter kontrolu sağlayabilmesi kendisini dahada güzel yapıyor. Tek bu değil . Aynı sahne birden farklı kamera açılarla oyanabilir. Ses ve Müzikler olaya özel değişiyor .

Not : Oyun ağır derecede şiddet ve cinsellik içeriyor. 18 yâşından küçükseniz oynamanızı hiç tavsiye etmem .

    Oynun Hikayesi

Yüzünüz sargılı ve sol eliniz yatağa kelepçelenmiş halde hastane odasında uyanıyorsunuz. Dışarıda sizin hakkınızda konuşan iki kişi var. Polis yada detektif olabilirler. Kendi aralarından o korkunç olaydan sonra nasıl hala hayatta kalabildiğinizi konuşuyorlar. Aralarından biri "Onu keşke ölü olarak yakalasydık" diyor. Konuşulanlara bir anlam veremiyor ve fazla bir şey hatırlamıyorsunuz. Fakat ne olduğunu öğrenmek için, önce buradan kurtulmanın bir yolunu bulmanız gerekli. Size geçmişiniz ile yüzleşmeniz için bir şans veriliyor. Şimdi içinizdeki karanlığı aydınlatmak, geçmişte olanları değiştirmek vnızla savaşabilmek için ne kadar ileri gidip, fedakarlık yapabileceğinizi göstereceksiniz. 

❄Oynu 30 tl ye alabilirsiniz .

Biraz kısa olmuş olabilir ama oynun konusu çok kısa .

Lütfen vote ve yorumlarınızı esirgemeyin

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin