Episode 11

2.4K 310 32
                                    

ကိုယ္ခ်စ္တဲ့လူကတျခားတစ္ေယာက္ရဲ့ရင္ခြင္ထဲမွာေရာက္ေနတဲ့အျဖစ္ကိုရုတ္တရက္ျမင္လိုက္ရတဲ့အခါဘယ္သူမဆိုစိတ္ေတြမႊန္ထူသြားမိမွာအမွန္ပဲမဟုတ္လား...

Suhoဆိုတဲ့သူကလည္းလူေတြထဲကလူပဲမို႔ဒီလိုအျဖစ္ကိုေတြ႔လိုက္ရတဲ့အခါသူ႔ရင္ေတြအဆမတန္လိႈင္းထန္သြားမိမွာေသခ်ာပါတယ္...

လွမ္းၾကည့္ေနတဲ့Krisရဲ့ညစ္တီးညစ္က်ယ္အျပံဳးေတြကိုရပ္တန္႔သြားေအာင္စိတ္ရွိလက္ရွိပစ္ထိုးပစ္ခ်င္ေပမယ့္xingေၾကာင့္သာသူအံၾကိတ္ရင္းသည္းခံေနရတာပါ...

"ဖယ္စမ္း..."

Xingအေပၚအုပ္မိုးေနတဲ့Krisရဲ့ခႏၶာကိုယ္ကိုအားနဲ႔ဆဲြလွန္လိုက္ပီးတဲ့ေနာက္xingကိုစိုးရိမ္တၾကီးနဲ႔ဆဲြထူလိုက္တယ္....

"ရလားxing...ဘာျဖစ္သြားေသးလဲ..."

"ဘာ...ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး..."

"လာ...သြားရေအာင္..."

ေက်ာင္းသားေတြရဲ့အၾကည့္ေတြၾကားမွာXingတစ္ေယာက္ေခါင္းေတာင္မေဖာ္နိုင္ေအာင္ရွက္ေနမွန္းသိတဲ့အတြက္ေၾကာင့္အေ၀းကိုေခၚထုတ္သြားဖို႔လုပ္ေပမယ့္Krisကခြင့္မျပဳ...

"Nono...မင္းသူ႔ကိုဒီလိုလြယ္လြယ္ေခၚသြားလို႔ဘယ္ရမလဲ...အရင္ကရခ်င္ရနိုင္ေပမယ့္အခုေတာ့မရေတာ့ဘူး..."

"မင္းဘာျဖစ္ခ်င္တာလည္းKris..."

ေပါက္ကဲြစျပဳေတာ့မယ့္ေဒါသတို႔ေၾကာင့္အသံကအခန္းထဲမွာက်ယ္ေလာင္လာရတယ္။နီရဲတက္လာတဲ့မ်က္နွာနုနုေပၚမွာခက္ထန္မႈတို႔ကအျပည့္....

တစ္ခါမွဒီေလာက္ထိေဒါသမထြက္ဖူးတဲ့suhoကိုၾကည့္ပီးbaekhyunနဲ႔Chanyeolတို႔နွစ္ေယာက္ေတာင္တအ့ံတၾသ....

"ေမြးေန႔ပဲြတုန္းကငါေျပာခဲ့တဲ့စကားကိုမင္းမွတ္မိလား...က်ြန္ဆိုတဲ့စကားလံုးေလ...အဲ့တာကိုမွတ္မိေစခ်င္တာပါ...သခင္ရဲ့ခြင့္ျပႉခ်က္မရပဲနဲ႔က်ြန္ဆိုတာဘယ္သူ႔ေနာက္ကိုမွလိုက္သြားခြင့္မရွိိဘူး..."

"ေတာက္...."

"ခြပ္!!..."

ျပင္းထန္တဲ့Krisရဲ့စကားလံုးေတြအဆံုးမွာsuhoရဲ့ေဒါသလက္သီးေတြကလည္းအလိုအေလ်ာက္ကပ္ပါလာတာေၾကာင့္အေျခအေနကရုန္းရင္းဆန္ခတ္ျဖစ္ကုန္ပါေတာ့တယ္....

Teddy bearWhere stories live. Discover now