Episode 12 (18+)

3.8K 342 41
                                    

Warning 18+

ခါတိုင္းေန႔ေတြဆိုမိုးကမဆိုစေလာက္ဖဲြဖဲြေလးရယ္ပါ။ဒီေန႔က်မွမိုးသည္းတဲ့အျပင္ကိုေလေတြကပါတ၀ုန္း၀ုန္းနဲ႔တိုက္လာတာေၾကာင့္မုန္တိုင္းလားဆိုတာစိုးရိမ္မိေပမယ့္မျဖစ္ပါေစနဲ႔လို႔ပဲစိတ္ထဲကဆုေတာင္းေနမိတာ။မဟုတ္ရင္ကိုယ့္အတြက္ကကံဆိုးမႈၾကတစ္ခုျဖစ္သြားနိုင္တာေၾကာင့္ပါ...

"suho...suho..."

အခ်ိန္လည္းေတာ္ေတာ္ၾကာပီဆိုေတာ့အမူးေျပနိုင္ေလာက္ပါပီရဲ့ဆိုပီးသူ႔ကိုလႈပ္နိုးၾကည့္ေပမယ့္ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာကခုနကအေျခအေနထက္ကိုဘာမွထူးျခားမလာ။ပုလင္းေတြၾကားထဲမွာေခါင္းစိုက္ပီးယမကာေတာထဲမွာမူးယစ္လို႔ေကာင္းတုန္း...

"ဟူး...."

ွဒုကၡအၾကီးအက်ယ္ဆိုတာထက္ကိုပိုပီးၾကီးက်ယ္ပါေသးတယ္။ရာသီဥတုကဆိုးရြားလာေတာ့ဆိုင္ကလည္းသိမ္းေနပီ။ေမွာက္ေနတဲ့ဒီငမူးတစ္ေယာက္နဲ႔ကိုယ့္မွာဘယ္လိုလုပ္ရမယ္မသိ။သူ႔ဘာသူဘာျဖစ္ျဖစ္ဟာဆိုပီးထားကလည္းမထားခဲ့နိုင္ဘူးေလ...

"ေက်ာင္းသားေလး...ခုထက္ထိအိမ္မျပန္ေသးဘူးလား...မိဘေတြစိတ္ပူေနလိမ့္မယ္ေလ...မုန္တိုင္းရွိေနတာကို...သြားသြား...သူငယ္ခ်င္းကိုေခၚပီးျမန္ျမန္ျပန္ေတာ့..."

ဆိုင္ရွင္ကလည္းအနုနည္းနဲ႔နွင္လႊတ္ေနပီမို႔မထူးေတာ့ပါဘူး။ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ဆိုပီးသူ႔ကိုအိမ္ေခၚသြားတာေကာင္းမလား...

"မျဖစ္ပါဘူး...သူကမူးေနတဲ့ဟာ...ေတာ္ၾကာ...တစ္ခုခု...arr...ဘာေတြေတြးေနတာလဲ...ထုတ္စမ္း...ထုတ္စမ္း...Zhang Yi Xing...မင္းဘာလို႔မိန္းကေလးအေတြးေတြ၀င္ေနရတာလဲ...မင္းကေယာက္က်ားေလးေလ...ေယာက္က်ားေလး..."

သူ႔အေပၚထားတဲ့ခံစားခ်က္ေတြကအစကတည္းကမွမရိုးသားေတာ့ေပါက္ေပါက္ရွာရွာ၀င္လာတဲ့ဟိုစိတ္ဒီစိတ္ေတြကိုေမာင္းထုတ္ေနရေသးတယ္...

"Taxiငွားသြားမွထင္တယ္...ပိုက္ဆံေတာ့ကုန္ပါပီ..."

ေလေတြမိုးေတြၾကားမွာဒီငမူးသမားတစ္ေယာက္နဲ႔taxiငွားရတာသိပ္ေတာ့မလြယ္။ဒီအျပင္၀က္၀ံရုပ္ၾကီးကလည္းတစ္ဖက္နဲ႔ဆိုေတာ့ဒုကၡကေတာ့တစ္ကယ္ကိုအၾကီးအက်ယ္ပါပဲ...

Teddy bearWhere stories live. Discover now