Hamileliğin 6. AYI
=================
DEFNE'NİN AĞZINDAN
Sabah uyandığımda Ömer yanımda yoktu.Aşağı indiğimde kahvaltı hazırlıyordu.
Defne : Günaydın.
Ömer:Günaydın aşkım
Defne : Rüzgar uyanmadımı?
Ömer: Dün geç uyudu ya uyanamadı demek ki
Defne : Ben bir Rüzgarla İze bakayım.
Tam gidecekken Ömer
-Aşkım sakın izi ve Rüzgarı kucağıma alayım deme
Defne : Merak etme
Dedim ve çocukların yanına gittim. Rüzgarı öperek uyandırdım.
Elini yüzünü yıkamasını söyleyerek banyoya gönderdim. Îz ise beşiğinden çıkmak ister gibi ağlıyordu.Ömere seslendim.
Ömer : Aşkım bir şey mi oldu?
Defne : Evet İz ağlıyor. Onu yemek sandalyesi ne oturtan iyi olucak.
Dedim ve ömer onu mama sandalyesi ne oturttu. Kahvaltı yapmaya başladık.
Ömer:Aşkım istersen bugün bebek için alışveriş yapalım ordan şirkete geçeriz dedi ve kahvaltımızı yaptıktan sonra üstümü giyindim artık Karnım baya belli oluyordu.Üstüme rahat birşey giydim. (Multide )(Saçlarına takılmayın)Karnım baya şişmişti. Yalnızca bazenleri tekme atıyor bazende biraz başım dönüyordu. Onun dışında iyiydim. Alışveriş merkezinden çok güzel şeyler aldım. Ordan da şirkete geçtik. Asansöre binmiş koşarak birileri daha girdi. Bu Sinan ve Yasemindi.
Sinan:Naber
D&Ö:iyi
Yasemin direk bana sarıldı. Asansör Cherry 'in katına gelince
-Defné hadi gel seninle sohbet edelim.
Ömere baktım oda kafasıyla onayladı.
Geçen diyaloglar
Yasemin:Nasıl gidiyor hamilelik
Defné:İyi
Yasemin :İyi bakalım ne içersin?
Defne : aslında sade bir kahveye hayir demedim ama malum hamileyim. O yüzden ben bir bardak su alsam iyi olcak.
Yasemin:Siz nerden geliyorsunuz
Bende elimdeki poşetler göstererek kızımız için alışveriş yaptık.
Yasemin :Ay bana da göstersene
Bir sürü şey aldığımız için her taraf bebek kıyafetleri ve éşyalrıyla doldu.
Daha sonra hepsini poşetlere geri koydum.Eve geri döndüm.Hamileliğin 8.Ayı
●●●●☆☆☆☆●●●●●
Doğuma bir ay kalmıştı.Ömer artık ailelerinin büyüdüğünü ve yeni ev almayı teklif etmiştir.
Ömerin Ağzından :
Ailemize gittikçe büyüyor.Bende yeni ev almamız gerektiğini söyledim. Defne ilk başta itiraz etsene oda bana hak verdi.Bugün ev bakmaya gidecektik. Rüzgarda bizimle gelecekti. Aslınur ise biz gelinceye kadar Iz ' e bakacaktı.Emlakçıya gittik.Emlakçi bizi çok güzel bir eve getirdi.
Defne:Aşkım bu ev çok güzel bu evi alalım .
Dedi ve Defne haklıydı eski evimizde daha güzeldi.
1 Hafta Sonra
💞💞💞💞💞💞 💞 💞
Defne in Ağzından
Sonunda eve taşınmıştık. Ömere haber verip Nihan'la kafeye buluşmaya gidecektim.
Defne : Hayatım ben Nihan'la buluşmaya gidiyorum.
Ömer : Hayatım ne olur olmaz Şükrü sizin yanınızda dursun.Malum Hamilesin
Ömeri zar zor ikna ettim .Eve geldiğimde Ömer gözlerimi kapattı. Beni bir odaya soktu.Gözlerimi açtı. Kızımız için oda hazırlamıştı. (Multide )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRALIK AŞK (DEFNE VE ÖMER EVLENDİKTEN 2 YIL SONRASI)
Fiksi PenggemarDefne ve Ömer evleniyor.Bütün sırlar ortaya çıkıyor.Defne karnındaki bebeğiyle ortada kalıyor.Aşk onları yeniden birleştirerek mi..???